Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[LRRP]

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
Met alle respect, maar hier heb je altijd zon grote mond maar irl laat je het wss gebeuren? Ik ken begrijpen dat je niks kan en mag ondernemen tegen zon bende maar doe er dan op eeen ander manier iets aan, pak die bus niet, neem de auto, fiets, ...

Met hier je beklag te komen doen kom je geen stap vooruit

²
:bow:

Arifiene

Legacy Member
[LRRP];11674192 zei:

Als gij uzelf wil laten in mekaar slaan (of mss verkrachten in mijn geval, wie weet) door 8 gasten van 25-30, mij best, maar ik ben zo dom niet.

LeSec

Legacy Member
Vader vertrekt morgen op klimexpeditie naar Alaska en ik zit in blok >_<
tzijn altijd dezelfde die sjans hebben!

Solide

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Vader vertrekt morgen op klimexpeditie naar Alaska en ik zit in blok >_<
tzijn altijd dezelfde die sjans hebben!

Wat job voor heeft uw vader dan? Of is het als vakantie?

LeSec

Legacy Member
-solid snake- zei:
Wat job voor heeft uw vader dan? Of is het als vakantie?

Geen flauw benul, het is een mix tussen 'vakantie', een sportieve uitdaging en businesscontacten leggen want er gaan verschillende bedrijven mee.

Beyond Limits

voor meer info.

Anyway, kwou datk meekon, moet daar wel machtig mooi zijn aan de foto's te zien :(

cram

Legacy Member
Ze zijn daar aan het kloten daar op Camorraworld .nl
sinds dat ze de servers hebben verhuist kun je niet meer inloggen.:angry:
En ik wil auto's stelen moorden plegen en drugs verhandelen enz.

tuesadorable

Legacy Member
Ik mocht van mijn papa cammen met mijn lief, die ik al enkele weken niet heb gezien, omdat we nog wat gig over hebben. Nu blijkt dat het liefje op smallband zit. Life suuuuucks. :unsure:

Adelbert

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik mocht van mijn papa cammen met mijn lief, die ik al enkele weken niet heb gezien, omdat we nog wat gig over hebben. Nu blijkt dat het liefje op smallband zit. Life suuuuucks. :unsure:

:hug:

Adelbert

Legacy Member
tuesadorable zei:
Mijn pa is een telenetblokjeshitler.

Ik ken dat, uw pa kan juist genoeg overweg met pc's om van de telemeter z'n hobby te maken. Ben daar nu gelukkig van verlost :p

Solide

Legacy Member
Zeg dat em naar dommel gaat ? :unsure:

Enja dat Beyond limits ding lijkt wel zalig om te doen, prachtige foto's :)

[LRRP]

Legacy Member
Arifiene zei:
Als gij uzelf wil laten in mekaar slaan (of mss verkrachten in mijn geval, wie weet) door 8 gasten van 25-30, mij best, maar ik ben zo dom niet.

(Ik wil niet stoer overkomen en ben nu even serieus)
In heel mijn leven heeft er nog maar 1 iemand op mijn gezicht geslagen. Die heeft een paar lappen op zijn kop gekregen dat hij de dag erna wss nog dubbel zag.
Ik krijg bijna dagelijks commentaar van mensen, meestal zatlappen. 9 op de 10 zwijgt na 5 seconden als ik hen antwoord. Gewoon die met de grootste smoel eruithalen en de ''rest'' zwijgt ook.
Mezelf fysiek verdedigen is geen probleem, nog maar weinig mensen hebben ambras/ruzie gezocht mij. Als vrouw uzelf verdedigen tegen een paar gasten is natuurlijk een heel andere zaak.

KiPpIe

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik mocht van mijn papa cammen met mijn lief, die ik al enkele weken niet heb gezien, omdat we nog wat gig over hebben. Nu blijkt dat het liefje op smallband zit. Life suuuuucks. :unsure:

Wilt ge in de plaats met mij cammen? :unsure:

128MB

Legacy Member
FFS, slecht info bij een download, 800MB kwijt en een ganse avond verkloot.

wat een ROTDAG
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan