pie-jie
Legacy Member
[LRRP];11675512 zei:(Ik wil niet stoer overkomen en ben nu even serieus)
u failed

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[LRRP];11675512 zei:(Ik wil niet stoer overkomen en ben nu even serieus)


GaMe® zei:Vandaag voor de allerlaatste keer lenzen bij de pearle gaan halen. Ben het daar echt BEU!
Ge moet daar altijd minstens een kwartier staan wachten eer ze u helpen.
IEDERE keer hebben ze mijn lenzen "niet binnen".. ffs ze verkopen daar toch lenzen.. Dus moet ik altijd een paar extra dagen wachten.
Twee weken geleden een nieuw 6 maandpakket lenzen gaan halen dus, kwam ik thuis, zag ik dat het witte dooskes waren ipv groen, en er stond "multiple days" op ipv "monthly".
Dus ben ik vandaag langs geweest om het te gaan vragen. Na een kwartier wachten zei die vrouw tegen mij da ze mij dan wss verkeerde lenzen hadden meegegeven, dus moest ik terugkomen met de dooskes om ze te vervangen.
Ok, kom ik wat later terug met de dooskes, was het de man die mij verderhielp (ja na weer een kwartier staan wachten), en die zei zo van what? dat zijn toch de goei lenzen.. Kwam die vrouw zo af, "ma da zijn toch de verkeerde lenzen, die dooskes zien toch groen".. Terwijl ik die 2 weken geleden al was gaan halen en die vrouw wist ondertussen nog altijd nie da de kleur van de dooskes was veranderd. Die man zo "hebt ge uwe mail dan nie gelezen? De dooskes van de lenzen zijn wit geworden".. I was like wtf? Toen zei die vrouw da ze het "te druk" had om hare mail te lezen. :/ Nu moet ik NOG eens teruggaan, want de man ging het voor de zekerheid nog eens navragen. WTF? Wat een service is dat nu? Die verkopers weten nog niet eens of het nu effectief maandlenzen zijn die ze mij hebben meegegeven. Op het doosje staat dan ook "multiple days" ipv "monthly" vroeger. Dus ik ben er ook helemaal nie zeker van. Ma vanaf nu ga ik daar zeker nooit mijn lenzen meer halen. Ben het beu. Ik bestel ze wel ergens op het internet.

Ja, dat liedje was wel cool toen ik 13 was ja.-=MansorY=- zei:

SweetEmmaRose zei:Zoooooooo hard geen zin om te leren gistre, dus vroeg gaan slape, kdacht kherlees da vandaag nog wel.
Guess what, nogaaaaltijd geen zin, zelfs om te herleze![]()

Sterkterobust² zei:8e dag koorts en dokters hebben nog steeds geen idee wat er mis is
En dat allemaal midden in de blok, woohoo


't is dat of een mooie toekomst bij de mcDonalds.SweetEmmaRose zei:Zoooooooo hard geen zin om te leren gistre, dus vroeg gaan slape, kdacht kherlees da vandaag nog wel.
Guess what, nogaaaaltijd geen zin, zelfs om te herleze![]()
robust² zei:Thx, later vanmiddag hopelijk iets meer nieuws na uitgebreider bloedonderzoek, eerste onderzoek gaf nog steeds geen resultaten. Voor de moment gaat de gok uit naar Hepatitis of Klierkoorts, allebei niet echt plezante dingen.
En straks ook m'n 2e examen al in deze toestand afleggen, hopelijk vlot het wat.

BlaXander zei:Veel beterschap en succes met uw examen![]()

PinkyNTheBrain zei:jarig zijn & blok hebben![]()


PinkyNTheBrain zei:jarig zijn & blok hebben![]()
robust² zei:Thx, en er komt ook nog eens bij dat ik me te slecht voel om aan m'n moto te werken, net nu ik al m'n onderdelen heb![]()

Die is wel zéér radicaaltuesadorable zei:Waw, de liefde van 9lives om met mij te willen cammen kent geen grenzen.
@ iemand; nee, ik moest er namelijk mee stoppen van mijn lief :'( :'( :'(


