Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
zo goed als niet geslapen vanacht.

een slaapkamer van 25°C die ik op geen enkele manier kan verkoelen..
En dan om 6u30 al dat geklop en beslaan van hamers/machines op metaal.. :angry:

mijn examen om 10u30 en al op van 6u30 (hoewel ik misschien maar van 1u-3u heb geslapen)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Zoooooooo hard geen zin om te leren gistre, dus vroeg gaan slape, kdacht kherlees da vandaag nog wel.
Guess what, nogaaaaltijd geen zin, zelfs om te herleze :puke:

CuRv3

Legacy Member
GaMe® zei:
Vandaag voor de allerlaatste keer lenzen bij de pearle gaan halen. Ben het daar echt BEU!

Ge moet daar altijd minstens een kwartier staan wachten eer ze u helpen.

IEDERE keer hebben ze mijn lenzen "niet binnen".. ffs ze verkopen daar toch lenzen.. Dus moet ik altijd een paar extra dagen wachten.

Twee weken geleden een nieuw 6 maandpakket lenzen gaan halen dus, kwam ik thuis, zag ik dat het witte dooskes waren ipv groen, en er stond "multiple days" op ipv "monthly".

Dus ben ik vandaag langs geweest om het te gaan vragen. Na een kwartier wachten zei die vrouw tegen mij da ze mij dan wss verkeerde lenzen hadden meegegeven, dus moest ik terugkomen met de dooskes om ze te vervangen.

Ok, kom ik wat later terug met de dooskes, was het de man die mij verderhielp (ja na weer een kwartier staan wachten), en die zei zo van what? dat zijn toch de goei lenzen.. Kwam die vrouw zo af, "ma da zijn toch de verkeerde lenzen, die dooskes zien toch groen".. Terwijl ik die 2 weken geleden al was gaan halen en die vrouw wist ondertussen nog altijd nie da de kleur van de dooskes was veranderd. Die man zo "hebt ge uwe mail dan nie gelezen? De dooskes van de lenzen zijn wit geworden".. I was like wtf? Toen zei die vrouw da ze het "te druk" had om hare mail te lezen. :/ Nu moet ik NOG eens teruggaan, want de man ging het voor de zekerheid nog eens navragen. WTF? Wat een service is dat nu? Die verkopers weten nog niet eens of het nu effectief maandlenzen zijn die ze mij hebben meegegeven. Op het doosje staat dan ook "multiple days" ipv "monthly" vroeger. Dus ik ben er ook helemaal nie zeker van. Ma vanaf nu ga ik daar zeker nooit mijn lenzen meer halen. Ben het beu. Ik bestel ze wel ergens op het internet.

testlenzen gehad van pearle vroeger. Nooit lenzen daar besteld, vanwege de service. Heb altijd alles via lensworld punt be besteld. Je moet zelf maar zien, maar de service is perfect. Had iets niet goed ingevuld in m'n order en 1 uur later werd ik opgebeld om de informatie nogmaals te verifieren.

Dennoman

Legacy Member
Happy birthday, ik heb da ook altijd, maar dan tijdens eerste semester :p

't Is zo te zien weer eens dikke boel in de familie. Vandaag of morgen is er een begrafenis en als er dan één iemand afwezig is, is 't voor eens en voor altijd gedaan met de liefde.

En Nintendo's persconferentie op E3 stelde (weer maar eens) teleur.

Robust²

Legacy Member
8e dag koorts en dokters hebben nog steeds geen idee wat er mis is :sop:
En dat allemaal midden in de blok, woohoo

wouter_dc

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Zoooooooo hard geen zin om te leren gistre, dus vroeg gaan slape, kdacht kherlees da vandaag nog wel.
Guess what, nogaaaaltijd geen zin, zelfs om te herleze :puke:

:hug:

Robust²

Legacy Member
Thx, later vanmiddag hopelijk iets meer nieuws na uitgebreider bloedonderzoek, eerste onderzoek gaf nog steeds geen resultaten. Voor de moment gaat de gok uit naar Hepatitis of Klierkoorts, allebei niet echt plezante dingen. :sop:
En straks ook m'n 2e examen al in deze toestand afleggen, hopelijk vlot het wat.

GMotha

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Zoooooooo hard geen zin om te leren gistre, dus vroeg gaan slape, kdacht kherlees da vandaag nog wel.
Guess what, nogaaaaltijd geen zin, zelfs om te herleze :puke:
't is dat of een mooie toekomst bij de mcDonalds.

BlaXander

Legacy Member
robust² zei:
Thx, later vanmiddag hopelijk iets meer nieuws na uitgebreider bloedonderzoek, eerste onderzoek gaf nog steeds geen resultaten. Voor de moment gaat de gok uit naar Hepatitis of Klierkoorts, allebei niet echt plezante dingen. :sop:
En straks ook m'n 2e examen al in deze toestand afleggen, hopelijk vlot het wat.

Veel beterschap en succes met uw examen :hug:

tuesadorable

Legacy Member
Waw, de liefde van 9lives om met mij te willen cammen kent geen grenzen. :love:

@ iemand; nee, ik moest er namelijk mee stoppen van mijn lief :'( :'( :'(

Robust²

Legacy Member
BlaXander zei:
Veel beterschap en succes met uw examen :hug:

Thx, en er komt ook nog eens bij dat ik me te slecht voel om aan m'n moto te werken, net nu ik al m'n onderdelen heb :cry:

DarkArrow_

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
jarig zijn & blok hebben :sop:

Idem hier, maar door een vrijstelling ben ik wel vanaf 4 juni (verjaardag) tot 10 juni vrij :)

Dus eigenlijk nog een geluk bij een ongeluk.

Alleen jammer dat al mijn maten niks kunnen doen omdat zij niet zo veel geluk hadden :(

RB26DETT

Legacy Member
Ik heb opeens een ongelofelijke goesting in frieten na het lezen van de frietkotentopic en ik zou moeten lezen maar ik heb helemaal geen zin om nog een laatste keer eens door te zetten. Dan werkte ik nog liever aan mijn thesis.

PS: proficiat aan de jarigen hierboven.

Iemand

Legacy Member
tuesadorable zei:
Waw, de liefde van 9lives om met mij te willen cammen kent geen grenzen. :love:

@ iemand; nee, ik moest er namelijk mee stoppen van mijn lief :'( :'( :'(
Die is wel zéér radicaal :(:(:(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan