Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hawkeye zei:daarjuist belde er iemand aan de deur terwijl ik aan het fappen was
dan maar nie opengedaan![]()
Tha_nOn zei:last van mijne nek aan de rechterkandkan mijn hoofd niet naar rechts draaien!
kvond da vrij lastig om de straat over te steken enzo
en ik ben daar ni populairad:

gizmo666 zei:toch iets raar he, als iemand hier een dt fout maakt dan heeft iedereen dat gezien maar als een vrouwelijk lid een dt fout maakt dan durft precies niemand iets te zeggen![]()

hawkeye zei:daarjuist belde er iemand aan de deur terwijl ik aan het fappen was
dan maar nie opengedaan![]()
glimlach van de dag XDSay what now?Dillyracer zei:https://www.beyondgaming.be/forums
Ja, welke doodnormale jongen heeft interesse in politiek? Die zouden waarschijnlijk allemaal met studentenverenigingen moeten beginnen!
waffelaar zei:Is dat zo doorgaans mss bij xbox?
kom jong, join the darkside
ps3![]()
Laat ze maar komenPreske zei:en de dag erna staan ze daar met 25 vriendjes en neven.


Duidelijk dat gij mij niet kent irl.eXe./special zei:u failed![]()
Careless zei:Ik heb een PS3 hoor.

[LRRP];11681314 zei:Laat ze maar komen
Duidelijk dat gij mij niet kent irl.
Stabby zei:Rechterkand? Da meent ge toch ni? Da zou zelfs joeridp nog juist schrijven...
als ik niet oplet schrijf ik trouwens altijd zulke fouten (en dyslexie zit in de familie, dus misschien ben ik een drempelgeval als ik moe ben ^^)gizmo666 zei:toch iets raar he, als iemand hier een dt fout maakt dan heeft iedereen dat gezien maar als een vrouwelijk lid een dt fout maakt dan durft precies niemand iets te zeggen![]()
