Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Booka Shade

Legacy Member
Ze heeft pas een dressing van Ikea, dus in combinatie met dat liedje is mijn moeder de gelukkigste vrouw op aarde:unsure:?

Henne

Legacy Member
Dennoman zei:
Mijn moeder die weer niks anders te doen heeft dan zagen. Echt, ik zeg het haar vaak genoeg: "moeder astemblieft, als 't voor te zagen is, doe het dan nu ineens deftig in plaats van mij een hele dag te tergen."

En maar niet doorkrijgen dat zagen contraproductief werkt hé, hoe meer zij zaagt, hoe minder ik goesting heb om te studeren. En al drie jaar is dat elke examenperiode hetzelfde.

Cute :sop:


Sounds familiar :p

hawkeye

Legacy Member
kheb geen goesting om te beginnen leren :x
kheb morgen examen frans ma sta maar op 25% van de punten....en het is gelijk 4pg voc da we moeten leren

Kowlier

Legacy Member
kgraak terug niet in gang met mijn chemie te studeren. heb nochtans niet veel tijd aangezien mijn moeder trouwt dees weekend (en maandag examen :angry:)...

Dennoman

Legacy Member
Kowlier zei:
kgraak terug niet in gang met mijn chemie te studeren. heb nochtans niet veel tijd aangezien mijn moeder trouwt dees weekend (en maandag examen :angry:)...
Allee, doe ze ne proficiat :p

Carrion

Legacy Member
hawkeye zei:
kheb geen goesting om te beginnen leren :x
kheb morgen examen frans ma sta maar op 25% van de punten....en het is gelijk 4pg voc da we moeten leren

toch geen 4 volle pagina's met woordjes zeker :eek: alle nu gast, da is toch 2x niks

hawkeye

Legacy Member
Carrion zei:
toch geen 4 volle pagina's met woordjes zeker :eek: alle nu gast, da is toch 2x niks

i know, daarmee dak aan het slacken ben :p
moest het 100pg zijn (wat voor die 75% telde :p) zou ik op voorhand begonnen zijn

Estrebian

Legacy Member
Mijn opa ligt op sterven... Heeft tumor in of op zijn lever en is zienderogen achteruit aan het gaan. Ik zag hem gisteren nog eens na 2 weken, herkende hem bijna niet meer. Blijkbaar is hij op 1 dag tijd nog veel zieker geworden en ze hebben nu al een ziekenbed geinstalleerd bij hem thuis. Volgens de dokters haalt hij het einde van de week niet meer...

Hij is nu zijn testament aan het optekenen, kwestie van zijn levenspartner (mijn oma) nog iets achter te laten, want ze zijn niet officieel getrouwd/samenwonend dus ze zou zonder iets achterblijven (terwijl zijn kinderen uit een vorig huwelijk nooit naar hem omkeken, maar er nu wel als de kippen bij zijn).

Eerste keer in mijn leven dat ik van dichtbij een sterfgeval meemaak, ik besef het eigenlijk totaal niet...

Even update:
De dag erna is de dokter bij hem thuis gekomen met resultaten van een bloedstaal, blijkbaar had hij een zeldzame bacterie die hem aan het uitdrogen was. Hij ging dus daarom zo snel achteruit, niet door de tumor.

Meteen het ziekenhuis van Roeselare binnen en behandeld, die bacterie was eigenlijk zeer snel weg. Omdat ze nog onderzoeken wilden doen op die tumor, hebben ze hem overgebracht naar het ziekenhuis in Leuven. Daar hebben ze enorm veel tests gedaan en daaruit bleek dat hij niets van uitzaaiingen heeft en de tumor goedaardig is.

Binnenkort gaan ze kijken om die tumor weg te halen, kwestie van te voorkomen ipv genezen.

(Dit is natuurlijk geen ergernis, maar aangezien ik het hier gepost had, heb ik het terug hier gezet :) )

Dennoman

Legacy Member
Ohw, da's zowaar een beetje goed nieuws! 't Geeft toch tenminste wat hoop en hoop doet leven ^^

Edit: nog beter nieuws dan ik dacht, had niet gelezen dat hij goedaardig was :niceone:

Veel beterschap @ de pépé!

Recipe4hate

Legacy Member
Brockie zei:
Even update:
De dag erna is de dokter bij hem thuis gekomen met resultaten van een bloedstaal, blijkbaar had hij een zeldzame bacterie die hem aan het uitdrogen was. Hij ging dus daarom zo snel achteruit, niet door de tumor.

Meteen het ziekenhuis van Roeselare binnen en behandeld, die bacterie was eigenlijk zeer snel weg. Omdat ze nog onderzoeken wilden doen op die tumor, hebben ze hem overgebracht naar het ziekenhuis in Leuven. Daar hebben ze enorm veel tests gedaan en daaruit bleek dat hij niets van uitzaaiingen heeft en de tumor goedaardig is.

Binnenkort gaan ze kijken om die tumor weg te halen, kwestie van te voorkomen ipv genezen.

(Dit is natuurlijk geen ergernis, maar aangezien ik het hier gepost had, heb ik het terug hier gezet :) )

Amai, das goed nieuws! :hug:

BleKKie

Legacy Member
hawkeye zei:
kheb geen goesting om te beginnen leren :x
kheb morgen examen frans ma sta maar op 25% van de punten....en het is gelijk 4pg voc da we moeten leren

Carrion zei:
toch geen 4 volle pagina's met woordjes zeker :eek: alle nu gast, da is toch 2x niks

Geen probleem hé, als ge morgen of vanavond (hangt er van af wanneer je examen is) begint kunt ge dat nog met gemak halen eja, 4 pagina's woordjes is poepsimpel te leren :cool: - blaadje leggen op de franse kant en één voor één overlopen, doe dat 5 keer en ge kunt het :D

Carrion

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
Geen probleem hé, als ge morgen of vanavond (hangt er van af wanneer je examen is) begint kunt ge dat nog met gemak halen eja, 4 pagina's woordjes is poepsimpel te leren :cool: - blaadje leggen op de franse kant en één voor één overlopen, doe dat 5 keer en ge kunt het :D

ja :p ma ik was echt 10 uur bezig met frans in het middelbaar :') ja het klinkt ongelooflijk :p ma daar had ik toch echt ne enorme schrik van, kon daar echt bena niks van :p G@mer kan da beamen :p

hawkeye

Legacy Member
frans voc gaat er makkelijk in, das gewoon hand liggen op franse zijde en wa overlopen tot ge het kent

Pred

Legacy Member
der is ne koeriersdienst al ne hele dag met een pakske van mij aant rondcrossen, wanneer komt die nu eens langs :( ik kan mij nie concentreren, ik zit heel de tijd maar naar buiten te gapen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan