Even update:
De dag erna is de dokter bij hem thuis gekomen met resultaten van een bloedstaal, blijkbaar had hij een zeldzame bacterie die hem aan het uitdrogen was. Hij ging dus daarom zo snel achteruit, niet door de tumor.
Meteen het ziekenhuis van Roeselare binnen en behandeld, die bacterie was eigenlijk zeer snel weg. Omdat ze nog onderzoeken wilden doen op die tumor, hebben ze hem overgebracht naar het ziekenhuis in Leuven. Daar hebben ze enorm veel tests gedaan en daaruit bleek dat hij niets van uitzaaiingen heeft en de tumor goedaardig is.
Binnenkort gaan ze kijken om die tumor weg te halen, kwestie van te voorkomen ipv genezen.
(Dit is natuurlijk geen ergernis, maar aangezien ik het hier gepost had, heb ik het terug hier gezet

)