Kheb daar toch al 2x iets van besteld en da's altijd aangekomen
@ Arifiene:
Snap uw situatie, en da's nog extra frustrerend dat ge niks kunt doen.
Deze zaterdag was ik met mijn vriendin naar de Euroscoop in Maasmechelen en we stonden te wachten tot mijn moeder ons kwam halen. Zaten daar een stuk of zeven 16-17 jarige kereltjes (turks aan hun accent te horen) die blijkbaar mijn vriendin van ergens kenden (zij kende hen wel niet) en die vanalles aan het roepen waren.
Ik trek me dat niet zo aan maar op een bepaald moment riep een ervan 'uw meisje is lelijk!'. Klinkt flauw maar ze heeft nogal wat complexen en dan komt zoiets nogal hard aan

Ge wilt natuurlijk iets terugroepen maar als ge tussen het gescheld en gelach dingen hoort als ".. 7 tegen 1 .. " houdt ge toch uw mond ook al kookt ge vanbinnen ..
Vind wel dat ge niet verbaasd moet zijn dat ge commentaar krijgt als ge zoiets in uw nickname op msn gaat zetten ..