Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
Dennoman zei:
Regelmatig lastigvallen is toch ook een strafbaar misdrijf, neen?

:rofl:

ja daarvoor gaat de polis zich echt moe maken ja. Als het te laat is, dan zullen ze in actie schieten ja.
Dan worden ze opgepakt, laten ze 5 minuten in de bak zitten, en als ze weer vrijgelaten worden "en ni meer doen he mannekes"

jer0nim07

Legacy Member
-solid snake- zei:
Kheb daar toch al 2x iets van besteld en da's altijd aangekomen :)

@ Arifiene:

Snap uw situatie, en da's nog extra frustrerend dat ge niks kunt doen. :(

Deze zaterdag was ik met mijn vriendin naar de Euroscoop in Maasmechelen en we stonden te wachten tot mijn moeder ons kwam halen. Zaten daar een stuk of zeven 16-17 jarige kereltjes (turks aan hun accent te horen) die blijkbaar mijn vriendin van ergens kenden (zij kende hen wel niet) en die vanalles aan het roepen waren.
Ik trek me dat niet zo aan maar op een bepaald moment riep een ervan 'uw meisje is lelijk!'. Klinkt flauw maar ze heeft nogal wat complexen en dan komt zoiets nogal hard aan :( Ge wilt natuurlijk iets terugroepen maar als ge tussen het gescheld en gelach dingen hoort als ".. 7 tegen 1 .. " houdt ge toch uw mond ook al kookt ge vanbinnen ..

Vind wel dat ge niet verbaasd moet zijn dat ge commentaar krijgt als ge zoiets in uw nickname op msn gaat zetten ..

ja dat vind ik ook altijd klote situaties.. in principe zou je dan moeten opkomen voor je vriendin maar ik denk dan ook vaak dat dat slechter zou uitdraaien (9 v/d 10 als je iets terug roept krijg je een paar lappe (kan toch nix doen tege 3+ man en wordt je vriendin nog harder lastig gevallen / aangerand)...
ik trek wel de grens bij aanraken, ook al staat er 30 man bij, als ze je vriendin aanraken moet je naar mijn mening wel ondernemen, ook al krijg je dan de peiren van je leven :o

denk ik toch :o

nonkel wulle

Legacy Member
In 4 dagen tijd 2 keer marokkanen/turken whatever komen spel zoeken alla:

"PRBLEEM?? PROBLM?" Waarna ze een gsm 'stelen' van e maat van mij. Ge vraagt die natuurlijk terug in de genre: "Vind ge dat normaal dage iemand zijn gsm steelt, geef dat es terug." En dan krijgde die in brokken terug.

of

"JIJ KIJKT NAAR VRIEND??" - bitchslap

Van zo'n manjes krijg ik het ervan e. Doet u wel eens nadenken of dage ni op Vlaams Belang stemt of niet. Ook al zijnt idioten.

edit: De overheid steekt miljoenen in anti-racisme campagnes, ze zouden beter dat geld eens gebruiken om die marginale jeugd juist op te voeden.

Bosvos

Legacy Member
nonkel wulle zei:
In 4 dagen tijd 2 keer marokkanen/turken whatever komen spel zoeken alla:

"PRBLEEM?? PROBLM?" Waarna ze een gsm 'stelen' van e maat van mij. Ge vraagt die natuurlijk terug in de genre: "Vind ge dat normaal dage iemand zijn gsm steelt, geef dat es terug." En dan krijgde die in brokken terug.

of

"JIJ KIJKT NAAR VRIEND??" - bitchslap

Van zo'n manjes krijg ik het ervan e. Doet u wel eens nadenken of dage ni op Vlaams Belang stemt of niet. Ook al zijnt idioten.

da's de oplossing idd ni... imo moet er eens speciale patrouille komen en iedereen die ook maar iets van overlast veroorzaakt => naar het leger ermee :D (een zware straf is dat in België nu ook niet, maar misschien leren ze daar nog iets)

pie-jie

Legacy Member
amai, 9lives weer op stelten omdat een meisje (OMFG WOOT WOOT PUSSY!!i8i!GET IN HER PANTSi!) een aanvaring heeft gehad met paar bruine.

Preske

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Wie trekt zich er nu iets van aan wa die losers zeggen :')

het krapuul of de polis?

eXe./special zei:
amai, 9lives weer op stelten omdat een meisje (OMFG WOOT WOOT PUSSY!!i8i!GET IN HER PANTSi!) een aanvaring heeft gehad met paar bruine.

albanezen zijn geen bruin

Estrebian

Legacy Member
Een bestelling op iBOOD waar ik al 2 weken op wacht en die ik TEN LAATSTE zondag moet binnen hebben :s

freakykiller

Legacy Member
eXe./special zei:
amai, 9lives weer op stelten omdat een meisje (OMFG WOOT WOOT PUSSY!!i8i!GET IN HER PANTSi!) een aanvaring heeft gehad met paar bruine.

Wel khoop van harte dat ge er hou eens ferm spel mee hebt.

a143290

Legacy Member
Topic met dat verhaaltje over de droom met kattenvriendjes en emmertjes is weg? :(

Fré_

Legacy Member
Ik loop ook al heel den dag pissed door wat er vanmiddag gebeurd is
(zie nonkel wulle's post p75.)

ik snap da echt nie hoe die da in hunne kop halen van zo te doen, laat staan wat ze er zo leuk aan vinden.

ge moogt nu zeggen wa da ge wilt eh, maar ik weet verdomme goed genoeg op wie ik ga stemmen binnen 5 dagen.

Fré_

Legacy Member
Prastepius zei:
en waar in brugge had dat plaats?

albertpark, achter het concertgebouw.

dus dan weet ge ook da als ze willen ze daar in 5min met een heel nest van die soort staan

pie-jie

Legacy Member
freakykiller zei:
Wel khoop van harte dat ge er hou eens ferm spel mee hebt.

Bedankt voor die verwensing! Heb al genoeg mee bruinzakken (idd één pot nat bruin of geel of eender wa kleur) 'in contact' gekomen. Raar maar waar nog nooit een tand verloren ... een discussie onstaat rap maar daarom ist nog niets ergs eh.

Kben zeker geen voorstander van zo'n buitenlanders, want ier in Izegem loopt het soms de spuigaten uit. (als in die mannen die zelfs de cafébazen beginnen te bedreigen :naughty:)

My point is gewoon omdat een meisje is gaat heel het forum zich mobiliseren om er een zaak van te maken, terwijl moest het een regular dude zijn die hier komt melden ' kheb BIJNA op mijn smoelewerk gehad ' dan kraait er geen haan naar :). Ah well, that's nature i guess :D

nonkel wulle

Legacy Member
lilpunk zei:
albertpark, achter het concertgebouw.

dus dan weet ge ook da als ze willen ze daar in 5min met een heel nest van die soort staan

2 maal Albertpark ffs.:lol:

Hoe ist meuglik.

Recipe4hate

Legacy Member
eXe./special zei:
My point is gewoon omdat een meisje is gaat heel het forum zich mobiliseren om er een zaak van te maken, terwijl moest het een regular dude zijn die hier komt melden ' kheb BIJNA op mijn smoelewerk gehad ' dan kraait er geen haan naar :). Ah well, that's nature i guess :D

Check de "Heb jij een lief?"-thread. Daar mobiliseren ook een hele bende 9L'ers voor een man.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan