Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MiniJeffrey zei:Twas een grapje mensen, de blok zorgt precies voor gespannen snaren
![]()

-solid snake- zei:Kheb daar toch al 2x iets van besteld en da's altijd aangekomen
Vind wel dat ge niet verbaasd moet zijn dat ge commentaar krijgt als ge zoiets in uw nickname op msn gaat zetten ..
RACISTArifiene zei:Weer lastiggevallen op de bus door diezelfde allochtonen (ik weet ondertussen dat het Albanezen zijn). Zet ik dat in men nickname (want quite pissed), en natuurlijk weer commentaar van een Turk uit men klas dak da ni mag zeggen.
Wtf jong, ik ben da hier beu aant geraken, IK word lastiggevallen door krapuul, en dan mag dat krapuul nog niet bij naam genoemd worden ook.
gvd.



Arifiene zei:Mislezen, srry.
Mja, politie, kga nu wel gaan, maar wat gaat dat opbrengen?
Ze hebben uiteindelijk volgens de wet niets misgedaan.
edit: Ik daag niemand uit, ze hebben 20 min zitten roepen naar me, ik heb ze genegeerd, maar denk je dat ik dat ga blijven doen?
De woorden 'FUCK OFF' brandden gwn op men lippen, maar ik ben (helaas) niet gek genoeg om ze te roepen.
Sorasan zei:bwoa ben ooit lastig gevallen door 16 albanezen (toeval dnno) op de bus. Ze wouden men walkman en gingen me doodmaken moest ik dat niet afgeven. Dus dat verteld op school, stonden er 4 klassen klaar op de bushalte. Iets later stonden er 2 BOB's in disguise, situatie piekfijn uitgelegd. De dag nadien al die mannen "sorry sorry sorry geen politie meer anders ik uit land gestuurd laatste kans blabla"
Druk van de politie helpt altijd =)
Als ik ze nu nog tegenkom begroeten ze me nog altijd en excuseren ze hun nog altijd =)
Arifiene zei:De BOB bestaat al 10 jaar niet meer...


Sorasan zei:sja ben dan ook al de 20 gepasseerd hé
en da maakt niet uit hé, politie heb je altijd wel in vermomming. Als buschauffeurs merken dat er iets loos is bellen die de politie ook op zenne![]()
Sorasan zei:bwoa ben ooit lastig gevallen door 16 albanezen (toeval dnno) op de bus. Ze wouden men walkman en gingen me doodmaken moest ik dat niet afgeven. Dus dat verteld op school, stonden er 4 klassen klaar op de bushalte. Iets later stonden er 2 BOB's in disguise, situatie piekfijn uitgelegd. De dag nadien al die mannen "sorry sorry sorry geen politie meer anders ik uit land gestuurd laatste kans blabla"
Druk van de politie helpt altijd =)
Als ik ze nu nog tegenkom begroeten ze me nog altijd en excuseren ze hun nog altijd =)

Bij mij wouden ze vijf euro.Sorasan zei:bwoa ben ooit lastig gevallen door 16 albanezen (toeval dnno) op de bus. Ze wouden men walkman en gingen me doodmaken moest ik dat niet afgeven. Dus dat verteld op school, stonden er 4 klassen klaar op de bushalte. Iets later stonden er 2 BOB's in disguise, situatie piekfijn uitgelegd. De dag nadien al die mannen "sorry sorry sorry geen politie meer anders ik uit land gestuurd laatste kans blabla"
Druk van de politie helpt altijd =)
Als ik ze nu nog tegenkom begroeten ze me nog altijd en excuseren ze hun nog altijd =)
Iemand zei:RACIST
(kwestie van niet op noreee te moeten wachten)
Mijn mening:
Tja,
Meeste normale mensen zien wel dat er iets fundamenteel fout loopt bij die generatie allochtonen. Maar geen enkele die er iets wil aan veranderen.

MiniJeffrey zei:Amai, hoe lang is da geleden? Kan me zoiets eigenlijk moeilijk inbeelden de dag van vandaag![]()

Jip, had wat beter moeten nuancerenProdigy94 zei:Ik zou wel willen nuanceren dat er iets erg fout is met de jeugd van Noord-Afrikanen, allochtonen is een vrij ruim begrip. Daaronder hebt ge chinezen, spanjaarden, engelsen, enz. maar daar heb ik haast nog nooit geen problemen mee gehad. 9/10 waren het van die geagiteerde agressieve apen, meestal in het bezit van ronny kledij en/of achteruit gelekt haar die langs de zijkanten kaal geschoren is. Vandaag ook weer, was zo aant fietsen naar huis, 'k gun een Marokkaanse knul een blik toe die er niet te timide uitzag, begint dat ventje gewoon zijn middenvinger de lucht in te steken en schunnige opmerkingen te schreeuwen voor heel de straat in zijn eigen taal(hoe ironisch, wij zijn dan de onverdraagzame Belgen). En zo heb ik een hele waslijst aan dat soort gebeurtenissen.
Dat soort kerels hebben echt een serieus probleem met zichzelf, onbegrijpelijk.![]()


Iemand zei:Jip, had wat beter moeten nuanceren
Sorry![]()
Prodigy94 zei:Ik zou wel willen nuanceren dat er iets erg fout is met de jeugd van Noord-Afrikanen, allochtonen is een vrij ruim begrip. Daaronder hebt ge chinezen, spanjaarden, engelsen, enz. maar daar heb ik haast nog nooit geen problemen mee gehad. 9/10 waren het van die geagiteerde agressieve apen, meestal in het bezit van ronny kledij en/of achteruit gelekt haar die langs de zijkanten kaal geschoren is. Vandaag ook weer, was zo aant fietsen naar huis, 'k gun een Marokkaanse knul een blik toe die er niet te timide uitzag, begint dat ventje gewoon zijn middenvinger de lucht in te steken en schunnige opmerkingen te schreeuwen voor heel de straat in zijn eigen taal(hoe ironisch, wij zijn dan de onverdraagzame Belgen). En zo heb ik een hele waslijst aan dat soort gebeurtenissen.
Dat soort kerels hebben echt een serieus probleem met zichzelf, onbegrijpelijk.![]()
-solid snake- zei:Deze zaterdag was ik met mijn vriendin naar de Euroscoop in Maasmechelen en we stonden te wachten tot mijn moeder ons kwam halen. Zaten daar een stuk of zeven 16-17 jarige kereltjes (turks aan hun accent te horen) die blijkbaar mijn vriendin van ergens kenden (zij kende hen wel niet) en die vanalles aan het roepen waren.
Ik trek me dat niet zo aan maar op een bepaald moment riep een ervan 'uw meisje is lelijk!'. Klinkt flauw maar ze heeft nogal wat complexen en dan komt zoiets nogal hard aanGe wilt natuurlijk iets terugroepen maar als ge tussen het gescheld en gelach dingen hoort als ".. 7 tegen 1 .. " houdt ge toch uw mond ook al kookt ge vanbinnen ..

-solid snake- zei:Kheb daar toch al 2x iets van besteld en da's altijd aangekomen
@ Arifiene:
Snap uw situatie, en da's nog extra frustrerend dat ge niks kunt doen.
Deze zaterdag was ik met mijn vriendin naar de Euroscoop in Maasmechelen en we stonden te wachten tot mijn moeder ons kwam halen. Zaten daar een stuk of zeven 16-17 jarige kereltjes (turks aan hun accent te horen) die blijkbaar mijn vriendin van ergens kenden (zij kende hen wel niet) en die vanalles aan het roepen waren.
Ik trek me dat niet zo aan maar op een bepaald moment riep een ervan 'uw meisje is lelijk!'. Klinkt flauw maar ze heeft nogal wat complexen en dan komt zoiets nogal hard aanGe wilt natuurlijk iets terugroepen maar als ge tussen het gescheld en gelach dingen hoort als ".. 7 tegen 1 .. " houdt ge toch uw mond ook al kookt ge vanbinnen ..
Vind wel dat ge niet verbaasd moet zijn dat ge commentaar krijgt als ge zoiets in uw nickname op msn gaat zetten ..
