Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jeronimo_jd

Legacy Member
ergernis: ik voel mij compleet belabberd. klote hooikoorts en snotvalling. Nu aant gaan op redbull, aspirine en zyrtec...voel me toch al iets beter, gezond is wel anders

Torche

Legacy Member
Overlaatst telefoon van proximus gekregen, telkens ik voor 10 euro zou herladen zouden zij er 10 gratis bij doen. Kan niet slecht zijn dacht ik, paar weken geleden werd er plots 10 euro op mijn gsm gezet door proximus. Vandaag een brief met rekening in de bus gekregen, blijkbaar hebben ze mij een abbonement aangelapt van 10 euro elke maand en dat terwijl ik helemaal niks getekend heb. Over die gratis 10 euro wordt niet meer gesproken.

Ik doe zelden 10 euro op in de maand, waarom zou ik dan in godsnaam een abbonement willen ? Sukkels.

Ik zal deze eerste keer maar betalen en dan eens bellen dat ik het opzeg, als dat kan. :ironic:

Tha_nOn

Legacy Member
ik zou niets betalen en gaan klagen :sop:

ge hebt niets ondertekend, dus \o/ (en anders zouden ze u nog is durven een opzegvergoeding aansperen, gaan ze sowieso ook doen)

Arifiene

Legacy Member
-solid snake- zei:
Kheb daar toch al 2x iets van besteld en da's altijd aangekomen :)


Vind wel dat ge niet verbaasd moet zijn dat ge commentaar krijgt als ge zoiets in uw nickname op msn gaat zetten ..

Twas op facebook.
En mensen die me beginnen uitmaken (zoals de turk uit men klas) omdat ik werd lastiggevallen worden direct uit men lijst gesmeten.
Die kerel zit me nu te bestoken met berichten waarin hij zegt dat k een facist ben, een aandachtsgeile hoer, etc.
En dat allemaal omdat ik zei dat het allochtonen waren die me lastigvielen.

Een pot nat, kga t nog beginnen geloven.

Iemand

Legacy Member
Arifiene zei:
Weer lastiggevallen op de bus door diezelfde allochtonen (ik weet ondertussen dat het Albanezen zijn). Zet ik dat in men nickname (want quite pissed), en natuurlijk weer commentaar van een Turk uit men klas dak da ni mag zeggen.
Wtf jong, ik ben da hier beu aant geraken, IK word lastiggevallen door krapuul, en dan mag dat krapuul nog niet bij naam genoemd worden ook.
gvd.
RACIST :@:@:@

(kwestie van niet op noreee te moeten wachten)

Mijn mening:

Tja,
Meeste normale mensen zien wel dat er iets fundamenteel fout loopt bij die generatie allochtonen. Maar geen enkele die er iets wil aan veranderen.

Sorasan

Legacy Member
Arifiene zei:
Mislezen, srry.
Mja, politie, kga nu wel gaan, maar wat gaat dat opbrengen?
Ze hebben uiteindelijk volgens de wet niets misgedaan.

edit: Ik daag niemand uit, ze hebben 20 min zitten roepen naar me, ik heb ze genegeerd, maar denk je dat ik dat ga blijven doen?
De woorden 'FUCK OFF' brandden gwn op men lippen, maar ik ben (helaas) niet gek genoeg om ze te roepen.

bwoa ben ooit lastig gevallen door 16 albanezen (toeval dnno) op de bus. Ze wouden men walkman en gingen me doodmaken moest ik dat niet afgeven. Dus dat verteld op school, stonden er 4 klassen klaar op de bushalte. Iets later stonden er 2 BOB's in disguise, situatie piekfijn uitgelegd. De dag nadien al die mannen "sorry sorry sorry geen politie meer anders ik uit land gestuurd laatste kans blabla"

Druk van de politie helpt altijd =)

Als ik ze nu nog tegenkom begroeten ze me nog altijd en excuseren ze hun nog altijd =)

Arifiene

Legacy Member
Sorasan zei:
bwoa ben ooit lastig gevallen door 16 albanezen (toeval dnno) op de bus. Ze wouden men walkman en gingen me doodmaken moest ik dat niet afgeven. Dus dat verteld op school, stonden er 4 klassen klaar op de bushalte. Iets later stonden er 2 BOB's in disguise, situatie piekfijn uitgelegd. De dag nadien al die mannen "sorry sorry sorry geen politie meer anders ik uit land gestuurd laatste kans blabla"

Druk van de politie helpt altijd =)

Als ik ze nu nog tegenkom begroeten ze me nog altijd en excuseren ze hun nog altijd =)

De BOB bestaat al 10 jaar niet meer...

Arifiene

Legacy Member
Sorasan zei:
sja ben dan ook al de 20 gepasseerd hé ;)
en da maakt niet uit hé, politie heb je altijd wel in vermomming. Als buschauffeurs merken dat er iets loos is bellen die de politie ook op zenne :)

Ja, als er iets ERNSTIG loos is, niet gwn voor een deel irritante allochtonen.
Dan mogen ze in gent elke dag de flikken bellen.

MiniJeffrey

Legacy Member
Sorasan zei:
bwoa ben ooit lastig gevallen door 16 albanezen (toeval dnno) op de bus. Ze wouden men walkman en gingen me doodmaken moest ik dat niet afgeven. Dus dat verteld op school, stonden er 4 klassen klaar op de bushalte. Iets later stonden er 2 BOB's in disguise, situatie piekfijn uitgelegd. De dag nadien al die mannen "sorry sorry sorry geen politie meer anders ik uit land gestuurd laatste kans blabla"

Druk van de politie helpt altijd =)

Als ik ze nu nog tegenkom begroeten ze me nog altijd en excuseren ze hun nog altijd =)

Amai, hoe lang is da geleden? Kan me zoiets eigenlijk moeilijk inbeelden de dag van vandaag :p

Iemand

Legacy Member
Sorasan zei:
bwoa ben ooit lastig gevallen door 16 albanezen (toeval dnno) op de bus. Ze wouden men walkman en gingen me doodmaken moest ik dat niet afgeven. Dus dat verteld op school, stonden er 4 klassen klaar op de bushalte. Iets later stonden er 2 BOB's in disguise, situatie piekfijn uitgelegd. De dag nadien al die mannen "sorry sorry sorry geen politie meer anders ik uit land gestuurd laatste kans blabla"

Druk van de politie helpt altijd =)

Als ik ze nu nog tegenkom begroeten ze me nog altijd en excuseren ze hun nog altijd =)
Bij mij wouden ze vijf euro.
Dat ze ervoor gaan werken. Ach, er mankeert iets aan die generatie.
Maar zoals ik zei, wie kan dat oplossen? Het is veel te ver gekomen imo.

Geen enkele partij die daar met 7 juni een echt punt van maakt, buiten Vlaams Belang, maar ik weiger zo'n partij mijn stem te geven.

Prodigy

Legacy Member
Iemand zei:
RACIST :@:@:@

(kwestie van niet op noreee te moeten wachten)

Mijn mening:

Tja,
Meeste normale mensen zien wel dat er iets fundamenteel fout loopt bij die generatie allochtonen. Maar geen enkele die er iets wil aan veranderen.

Ik zou wel willen nuanceren dat er iets erg fout is met de jeugd van Noord-Afrikanen, allochtonen is een vrij ruim begrip. Daaronder hebt ge chinezen, spanjaarden, engelsen, enz. maar daar heb ik haast nog nooit geen problemen mee gehad. 9/10 waren het van die geagiteerde agressieve apen, meestal in het bezit van ronny kledij en/of achteruit gelekt haar die langs de zijkanten kaal geschoren is. Vandaag ook weer, was zo aant fietsen naar huis, 'k gun een Marokkaanse knul een blik toe die er niet te timide uitzag, begint dat ventje gewoon zijn middenvinger de lucht in te steken en schunnige opmerkingen te schreeuwen voor heel de straat in zijn eigen taal(hoe ironisch, wij zijn dan de onverdraagzame Belgen). En zo heb ik een hele waslijst aan dat soort gebeurtenissen.

Dat soort kerels hebben echt een serieus probleem met zichzelf, onbegrijpelijk. :)

Sorasan

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
Amai, hoe lang is da geleden? Kan me zoiets eigenlijk moeilijk inbeelden de dag van vandaag :p

+-10 jaar geleden denk ik
toen was er van mp3 moorden nog geen spraak
walkman moorden daar in tegen? :p

?therapy?

Legacy Member
Die layout van telenet is by far het lelijkste dat ik tot nu toe heb gezien hier. :lol:

Iemand

Legacy Member
Prodigy94 zei:
Ik zou wel willen nuanceren dat er iets erg fout is met de jeugd van Noord-Afrikanen, allochtonen is een vrij ruim begrip. Daaronder hebt ge chinezen, spanjaarden, engelsen, enz. maar daar heb ik haast nog nooit geen problemen mee gehad. 9/10 waren het van die geagiteerde agressieve apen, meestal in het bezit van ronny kledij en/of achteruit gelekt haar die langs de zijkanten kaal geschoren is. Vandaag ook weer, was zo aant fietsen naar huis, 'k gun een Marokkaanse knul een blik toe die er niet te timide uitzag, begint dat ventje gewoon zijn middenvinger de lucht in te steken en schunnige opmerkingen te schreeuwen voor heel de straat in zijn eigen taal(hoe ironisch, wij zijn dan de onverdraagzame Belgen). En zo heb ik een hele waslijst aan dat soort gebeurtenissen.

Dat soort kerels hebben echt een serieus probleem met zichzelf, onbegrijpelijk. :)
Jip, had wat beter moeten nuanceren ;)
Sorry :)

BleKKie

Legacy Member
Prodigy94 zei:
Ik zou wel willen nuanceren dat er iets erg fout is met de jeugd van Noord-Afrikanen, allochtonen is een vrij ruim begrip. Daaronder hebt ge chinezen, spanjaarden, engelsen, enz. maar daar heb ik haast nog nooit geen problemen mee gehad. 9/10 waren het van die geagiteerde agressieve apen, meestal in het bezit van ronny kledij en/of achteruit gelekt haar die langs de zijkanten kaal geschoren is. Vandaag ook weer, was zo aant fietsen naar huis, 'k gun een Marokkaanse knul een blik toe die er niet te timide uitzag, begint dat ventje gewoon zijn middenvinger de lucht in te steken en schunnige opmerkingen te schreeuwen voor heel de straat in zijn eigen taal(hoe ironisch, wij zijn dan de onverdraagzame Belgen). En zo heb ik een hele waslijst aan dat soort gebeurtenissen.

Dat soort kerels hebben echt een serieus probleem met zichzelf, onbegrijpelijk. :)

Onbegrijpelijk en jammerlijk hoe dat de vele noord-afrikanen (zoals jij het zegt) geen greintje respect hebben voor ons (de autochtone bevolking), terwijl ze in ons land leven en in veel gevallen op onze kosten leven. En neen ik heb er geen problemen mee dat ze naar hier komen, maar dan is een beetje respect wel op zijn plaats imo.

Bose

Legacy Member
-solid snake- zei:
Deze zaterdag was ik met mijn vriendin naar de Euroscoop in Maasmechelen en we stonden te wachten tot mijn moeder ons kwam halen. Zaten daar een stuk of zeven 16-17 jarige kereltjes (turks aan hun accent te horen) die blijkbaar mijn vriendin van ergens kenden (zij kende hen wel niet) en die vanalles aan het roepen waren.
Ik trek me dat niet zo aan maar op een bepaald moment riep een ervan 'uw meisje is lelijk!'. Klinkt flauw maar ze heeft nogal wat complexen en dan komt zoiets nogal hard aan :( Ge wilt natuurlijk iets terugroepen maar als ge tussen het gescheld en gelach dingen hoort als ".. 7 tegen 1 .. " houdt ge toch uw mond ook al kookt ge vanbinnen ..

Van zo een toestanden kan ik dus echt het vliegend schijt krijgen he...

Gvd, de mannen moeten content zijn met wat ze hebben. Altijd met dat getto gedrag. Mochten ze nu in de VS wonen met 2 drugsverslaafde ouders en niemand die naar hen omkijkt, awel hang dan de getto dude uit.

Maar ffs de mannen hebben alles wat ge maar kunt nodig hebben en dan nog het strontjong uithangen...

Losers!

En kom nu maar op met dat socialistisch gezeik gvd! :angry:

Stabby

Legacy Member
-solid snake- zei:
Kheb daar toch al 2x iets van besteld en da's altijd aangekomen :)

@ Arifiene:

Snap uw situatie, en da's nog extra frustrerend dat ge niks kunt doen. :(

Deze zaterdag was ik met mijn vriendin naar de Euroscoop in Maasmechelen en we stonden te wachten tot mijn moeder ons kwam halen. Zaten daar een stuk of zeven 16-17 jarige kereltjes (turks aan hun accent te horen) die blijkbaar mijn vriendin van ergens kenden (zij kende hen wel niet) en die vanalles aan het roepen waren.
Ik trek me dat niet zo aan maar op een bepaald moment riep een ervan 'uw meisje is lelijk!'. Klinkt flauw maar ze heeft nogal wat complexen en dan komt zoiets nogal hard aan :( Ge wilt natuurlijk iets terugroepen maar als ge tussen het gescheld en gelach dingen hoort als ".. 7 tegen 1 .. " houdt ge toch uw mond ook al kookt ge vanbinnen ..

Vind wel dat ge niet verbaasd moet zijn dat ge commentaar krijgt als ge zoiets in uw nickname op msn gaat zetten ..

Uw vriendin is toch een schone zeker. Ik heb ze gezien in het hoe zie je eruit topic. Vertel haar dat maar :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan