Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GuntherDW

Legacy Member
?therapy? zei:
Die layout van telenet is by far het lelijkste dat ik tot nu toe heb gezien hier. :lol:

welke layout? het ziet er nog altijd hetzelfde (mooie blauw) uit hier :unsure:

Recipe4hate

Legacy Member
eXe./special zei:
explain plz ! running short on time here :D

De Gizmo-histoire :crazy: Toen het meisje dat hij zag zitten haar date annuleerde, werd er ook besloten om een volledig spionageteam op te richten om de stakker te helpen ^^

freakykiller

Legacy Member
eXe./special zei:
Bedankt voor die verwensing! Heb al genoeg mee bruinzakken (idd één pot nat bruin of geel of eender wa kleur) 'in contact' gekomen. Raar maar waar nog nooit een tand verloren ... een discussie onstaat rap maar daarom ist nog niets ergs eh.

Kben zeker geen voorstander van zo'n buitenlanders, want ier in Izegem loopt het soms de spuigaten uit. (als in die mannen die zelfs de cafébazen beginnen te bedreigen :naughty:)

My point is gewoon omdat een meisje is gaat heel het forum zich mobiliseren om er een zaak van te maken, terwijl moest het een regular dude zijn die hier komt melden ' kheb BIJNA op mijn smoelewerk gehad ' dan kraait er geen haan naar :). Ah well, that's nature i guess :D

Gevind Izegem erg ? Dan hebde Roeselare nog nie gezien :p (nie dat ik nog veel in Izegem ga maar ik passeer er wel af & toe nog)

stelly

Legacy Member
eXe./special zei:
My point is gewoon omdat een meisje is gaat heel het forum zich mobiliseren om er een zaak van te maken, terwijl moest het een regular dude zijn die hier komt melden ' kheb BIJNA op mijn smoelewerk gehad ' dan kraait er geen haan naar :). Ah well, that's nature i guess :D

Nee mijn beste wij discrimineren niet. Eender wie mag hier over de rotte allochtone jeugd klagen en wij zullen daarop inpikken.

Kijk 't zijn niet allemaal rotte appels maar als het de moeite nie meer is om de goeie deruit te halen: DUMPEN!
Ge moet als Belg es ergens gaan proberen. Ge gaat naar buitenland, ge werkt 1 dag en daarna hebt ge voor de rest van uw leven uitkering. Ge moogt daar dan ook krapuul gaan uithangen en veel reactie moet ge niet verwachten. Zeker niks constructief doen met uw zee van tijd en verveling :)

pie-jie

Legacy Member
Als je de kranten moet geloven wast in Izegem wel bijna té erg .. denk ni dat dat in Roeselare zo is. Het is nu wel al veel verkalmt .. een paar russen terug naar hun land, en de rest wa in den bak ... ma ik blijf erbij. Als ge wa nen regular zijt en uw verstand wa gebruikt heb je nooit miserie.

pie-jie

Legacy Member
stelly zei:
Nee mijn beste wij discrimineren niet. Eender wie mag hier over de rotte allochtone jeugd klagen en wij zullen daarop inpikken.

Kijk 't zijn niet allemaal rotte appels maar als het de moeite nie meer is om de goeie deruit te halen: DUMPEN!
Ge moet als Belg es ergens gaan proberen. Ge gaat naar buitenland, ge werkt 1 dag en daarna hebt ge voor de rest van uw leven uitkering. Ge moogt daar dan ook krapuul gaan uithangen en veel reactie moet ge niet verwachten. Zeker niks constructief doen met uw zee van tijd en verveling :)

how how, ik volg u volledige inzake de bruinzakkendiscussie he :)

EternalSilence

Legacy Member
al die vorte trollen hier en het feit dat die meeste trollen dan ook nog eens overbodige theads starten...

SilentSpring

Legacy Member
die oplossing van Belgacom voor m'n snelheidsproblemen van dit weekend.
Ik surf al sinds 2001 op 3,3 mbps zonder problemen, vrijdagmiddag heeft Belgacom in de straat zitten werken en sindsdien niks anders dan problemen.
Zaterdag helpdesk gemaild, zondag 2x gebeld.

De 1ste keer zette die vent me op 2,1 mbps, de 2de keer vroeg ik dan om terug 3,3mbps te krijgen waarna ik 3mbps kreeg (want ja, op 2,1 zetten hielp toen niet).
Vandaag hebben ze m'n mailtje beantwoord, hebben ze me wel weer op 2,1mbps gezet zeker...
En dan reclame maken met 12 mbps, de afzetters.
Moesten ze hun werken eens deftig uitvoeren, 't blijft wel raar en toevallig dat ik nu ineens problemen heb...
'k zou hier maximum 5-6mbps moeten kunnen krijgen volgens m'n afstand van de centrale enzo, maar volgens die vent is m'n lijn net stabiel genoeg op 2,1, terwijl het dus jarenlang met 1 mbps meer ging zonder problemen (en bij m'n opa aan de overkant van't straat nog altijd probleemloos op 3,5)

Vandaag eens een speedtest gedaan op m'n stage waar ze Telenet hebben en ze hebben daar een lijntje dat zomaar eventjes 10x zo goed is als het mijne:sad:

aikrez

Legacy Member
telenet

ik zie net dat ge geen activatiekost moet betalen als ge wilt overschakelen naar ne shake.
Hoe verder je gaat met winkelen heb je de keus om de installatie te kiezen:
comfort 50euro en nog iet 100euro, zelf doen mag precies niet (gratis)

Iemand

Legacy Member
eXe./special zei:
Bedankt voor die verwensing! Heb al genoeg mee bruinzakken (idd één pot nat bruin of geel of eender wa kleur) 'in contact' gekomen. Raar maar waar nog nooit een tand verloren ... een discussie onstaat rap maar daarom ist nog niets ergs eh.

Kben zeker geen voorstander van zo'n buitenlanders, want ier in Izegem loopt het soms de spuigaten uit. (als in die mannen die zelfs de cafébazen beginnen te bedreigen :naughty:)

My point is gewoon omdat een meisje is gaat heel het forum zich mobiliseren om er een zaak van te maken, terwijl moest het een regular dude zijn die hier komt melden ' kheb BIJNA op mijn smoelewerk gehad ' dan kraait er geen haan naar :). Ah well, that's nature i guess :D
Ik vorige week :)
En jawel, er was evenveel repliek op :)

Estrebian

Legacy Member
freakykiller zei:
Gevind Izegem erg ? Dan hebde Roeselare nog nie gezien :p (nie dat ik nog veel in Izegem ga maar ik passeer er wel af & toe nog)

Als ge naar Roeselare station rijdt (dus via roxy center/gb) moet ge precies eerst door klein Turkije passeren. In een 5tal jaar is die straat helemaal bezet door allochtonen. Den enige normale buitenlander in die straat is die van Pitta Gulum.

paarsbloed

Legacy Member
Elk station is een trekpleister voor ********.


& veel te warm vandaag.

freakykiller

Legacy Member
Brockie zei:
Als ge naar Roeselare station rijdt (dus via roxy center/gb) moet ge precies eerst door klein Turkije passeren. In een 5tal jaar is die straat helemaal bezet door allochtonen. Den enige normale buitenlander in die straat is die van Pitta Gulum.

Dat noemen we de Ardooise steenweg of de Gazastraak @ Roeselare :unsure:
Ik zit in de broederschool ;) dat is de school in de Mandellaan die kruist met de Ardooise Steenweg, ik passeer er dus geregeld :p

Arifiene

Legacy Member
eXe./special zei:
My point is gewoon omdat een meisje is gaat heel het forum zich mobiliseren om er een zaak van te maken, terwijl moest het een regular dude zijn die hier komt melden ' kheb BIJNA op mijn smoelewerk gehad ' dan kraait er geen haan naar :). Ah well, that's nature i guess :D

Mobiliseren, I wish!
Tzou té grappig zijn, moest iedereen die in deze thread reageerde mee op de bus zitten :D.

ClayDavis

Legacy Member
Mijn vriendin heeft ook elke dag verhaaltjes over ****** die gezellig dicht tegen haar komen zitten op de bus of gewoon uit het niks in het gebroken Engels onzin beginnen te verkopen tegen haar sinds ze stage heeft in Brussel.


Allemaal heel leuk & onschuldig natuurlijk -_-

paarsbloed

Legacy Member
Nog hatelijker is als ze uw vriendin nafluiten als ge er naast loopt, alsof dat echt imponeert -.-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan