GuntherDW
Legacy Member
?therapy? zei:Die layout van telenet is by far het lelijkste dat ik tot nu toe heb gezien hier.![]()
welke layout? het ziet er nog altijd hetzelfde (mooie blauw) uit hier

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?therapy? zei:Die layout van telenet is by far het lelijkste dat ik tot nu toe heb gezien hier.![]()

Recipe4hate zei:Check de "Heb jij een lief?"-thread. Daar mobiliseren ook een hele bende 9L'ers voor een man.

eXe./special zei:explain plz ! running short on time here![]()
Toen het meisje dat hij zag zitten haar date annuleerde, werd er ook besloten om een volledig spionageteam op te richten om de stakker te helpen ^^eXe./special zei:Bedankt voor die verwensing! Heb al genoeg mee bruinzakken (idd één pot nat bruin of geel of eender wa kleur) 'in contact' gekomen. Raar maar waar nog nooit een tand verloren ... een discussie onstaat rap maar daarom ist nog niets ergs eh.
Kben zeker geen voorstander van zo'n buitenlanders, want ier in Izegem loopt het soms de spuigaten uit. (als in die mannen die zelfs de cafébazen beginnen te bedreigen :naughty
My point is gewoon omdat een meisje is gaat heel het forum zich mobiliseren om er een zaak van te maken, terwijl moest het een regular dude zijn die hier komt melden ' kheb BIJNA op mijn smoelewerk gehad ' dan kraait er geen haan naar. Ah well, that's nature i guess
![]()
(nie dat ik nog veel in Izegem ga maar ik passeer er wel af & toe nog)eXe./special zei:My point is gewoon omdat een meisje is gaat heel het forum zich mobiliseren om er een zaak van te maken, terwijl moest het een regular dude zijn die hier komt melden ' kheb BIJNA op mijn smoelewerk gehad ' dan kraait er geen haan naar. Ah well, that's nature i guess
![]()

stelly zei:Nee mijn beste wij discrimineren niet. Eender wie mag hier over de rotte allochtone jeugd klagen en wij zullen daarop inpikken.
Kijk 't zijn niet allemaal rotte appels maar als het de moeite nie meer is om de goeie deruit te halen: DUMPEN!
Ge moet als Belg es ergens gaan proberen. Ge gaat naar buitenland, ge werkt 1 dag en daarna hebt ge voor de rest van uw leven uitkering. Ge moogt daar dan ook krapuul gaan uithangen en veel reactie moet ge niet verwachten. Zeker niks constructief doen met uw zee van tijd en verveling![]()

ad:Ik vorige weekeXe./special zei:Bedankt voor die verwensing! Heb al genoeg mee bruinzakken (idd één pot nat bruin of geel of eender wa kleur) 'in contact' gekomen. Raar maar waar nog nooit een tand verloren ... een discussie onstaat rap maar daarom ist nog niets ergs eh.
Kben zeker geen voorstander van zo'n buitenlanders, want ier in Izegem loopt het soms de spuigaten uit. (als in die mannen die zelfs de cafébazen beginnen te bedreigen :naughty
My point is gewoon omdat een meisje is gaat heel het forum zich mobiliseren om er een zaak van te maken, terwijl moest het een regular dude zijn die hier komt melden ' kheb BIJNA op mijn smoelewerk gehad ' dan kraait er geen haan naar. Ah well, that's nature i guess
![]()


freakykiller zei:Gevind Izegem erg ? Dan hebde Roeselare nog nie gezien(nie dat ik nog veel in Izegem ga maar ik passeer er wel af & toe nog)
Brockie zei:Als ge naar Roeselare station rijdt (dus via roxy center/gb) moet ge precies eerst door klein Turkije passeren. In een 5tal jaar is die straat helemaal bezet door allochtonen. Den enige normale buitenlander in die straat is die van Pitta Gulum.

dat is de school in de Mandellaan die kruist met de Ardooise Steenweg, ik passeer er dus geregeld 
eXe./special zei:My point is gewoon omdat een meisje is gaat heel het forum zich mobiliseren om er een zaak van te maken, terwijl moest het een regular dude zijn die hier komt melden ' kheb BIJNA op mijn smoelewerk gehad ' dan kraait er geen haan naar. Ah well, that's nature i guess
![]()
.