noreeeee
Legacy Member
Iemand zei:RACIST
Tja,
Meeste normale mensen zien wel dat er iets fundamenteel fout loopt bij die generatie allochtonen. Maar geen enkele die er iets wil aan veranderen.
racist

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand zei:RACIST
Tja,
Meeste normale mensen zien wel dat er iets fundamenteel fout loopt bij die generatie allochtonen. Maar geen enkele die er iets wil aan veranderen.

paarsbloed zei:Nog hatelijker is als ze uw vriendin nafluiten als ge er naast loopt, alsof dat echt imponeert -.-

lilpunk zei:albertpark, achter het concertgebouw.
dus dan weet ge ook da als ze willen ze daar in 5min met een heel nest van die soort staan
C-dude zei:Terugfluiten en knipogen naar die kerel![]()

Plut0r zei:Nja Brugge is erger en erger aan het worden
nonkel wulle zei:In 4 dagen tijd 2 keer marokkanen/turken whatever komen spel zoeken alla:
"PRBLEEM?? PROBLM?" Waarna ze een gsm 'stelen' van e maat van mij. Ge vraagt die natuurlijk terug in de genre: "Vind ge dat normaal dage iemand zijn gsm steelt, geef dat es terug." En dan krijgde die in brokken terug.
of
"JIJ KIJKT NAAR VRIEND??" - bitchslap
Van zo'n manjes krijg ik het ervan e. Doet u wel eens nadenken of dage ni op Vlaams Belang stemt of niet. Ook al zijnt idioten.
edit: De overheid steekt miljoenen in anti-racisme campagnes, ze zouden beter dat geld eens gebruiken om die marginale jeugd juist op te voeden.


waffelaar zei:das wss azza en z'n mannen, Albertpark is "hun" terrein
ik heb die op men steam friends
al leuke mannen vroeger toen ze csten, nu is da ronduit krapuul geworden
als je ze wil motten ze zijn nu ant shotten int astrid park![]()
Arifiene zei:Mobiliseren, I wish!
Tzou té grappig zijn, moest iedereen die in deze thread reageerde mee op de bus zitten.
Stancke zei:We gon der natoe!

ad:Stancke zei:We gon der natoe!
Stancke zei:Blokken is overrated
maja, I'm bound to school & home anywayz 
Plut0r zei:jamaja eerst nog beetje studeren e!
Plut0r zei:jamaja eerst nog beetje studeren e!
eXe./special zei:priceless pic. Stel je voor zeg.
Plut0r zei:Overdag ?
Nja Brugge is erger en erger aan het worden, vorig jaar ook zo iets meegemaakt stoere jongen staat naar gsm te luisteren neemt heel de doorgang in beslag houdt gsm in zen handen loop er een heel klein beetje tegen en valt uit zen handen komt hem daar afgelopen met een gsm vol krassen en die bijna uit elkaar valt. Dat is van jou! ( met accent uiteraard!) Ik: euhm nee? Jawel jij betalen! Ik : euhm nee? Wie dan wel men vader? Dan gewoon maar vertrokken :')
stupid_noob zei:het kent pools![]()
Stancke zei:Ik ken je moeder ook