Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

noreeeee

Legacy Member
Iemand zei:
RACIST :@:@:@



Tja,
Meeste normale mensen zien wel dat er iets fundamenteel fout loopt bij die generatie allochtonen. Maar geen enkele die er iets wil aan veranderen.

racist :)

Plut0r

Legacy Member
lilpunk zei:
albertpark, achter het concertgebouw.

dus dan weet ge ook da als ze willen ze daar in 5min met een heel nest van die soort staan

Overdag ?

Nja Brugge is erger en erger aan het worden, vorig jaar ook zo iets meegemaakt stoere jongen staat naar gsm te luisteren neemt heel de doorgang in beslag houdt gsm in zen handen loop er een heel klein beetje tegen en valt uit zen handen komt hem daar afgelopen met een gsm vol krassen en die bijna uit elkaar valt. Dat is van jou! ( met accent uiteraard!) Ik: euhm nee? Jawel jij betalen! Ik : euhm nee? Wie dan wel men vader? Dan gewoon maar vertrokken :')

waffel

Legacy Member
nonkel wulle zei:
In 4 dagen tijd 2 keer marokkanen/turken whatever komen spel zoeken alla:

"PRBLEEM?? PROBLM?" Waarna ze een gsm 'stelen' van e maat van mij. Ge vraagt die natuurlijk terug in de genre: "Vind ge dat normaal dage iemand zijn gsm steelt, geef dat es terug." En dan krijgde die in brokken terug.

of

"JIJ KIJKT NAAR VRIEND??" - bitchslap

Van zo'n manjes krijg ik het ervan e. Doet u wel eens nadenken of dage ni op Vlaams Belang stemt of niet. Ook al zijnt idioten.

edit: De overheid steekt miljoenen in anti-racisme campagnes, ze zouden beter dat geld eens gebruiken om die marginale jeugd juist op te voeden.

das wss azza en z'n mannen, Albertpark is "hun" terrein
ik heb die op men steam friends
al leuke mannen vroeger toen ze csten, nu is da ronduit krapuul geworden :)
als je ze wil motten ze zijn nu ant shotten int astrid park :unsure:

Stancke

Legacy Member
waffelaar zei:
das wss azza en z'n mannen, Albertpark is "hun" terrein
ik heb die op men steam friends
al leuke mannen vroeger toen ze csten, nu is da ronduit krapuul geworden :)
als je ze wil motten ze zijn nu ant shotten int astrid park :unsure:

We gon der natoe!

Fré_

Legacy Member
Plut0r zei:
Overdag ?

Nja Brugge is erger en erger aan het worden, vorig jaar ook zo iets meegemaakt stoere jongen staat naar gsm te luisteren neemt heel de doorgang in beslag houdt gsm in zen handen loop er een heel klein beetje tegen en valt uit zen handen komt hem daar afgelopen met een gsm vol krassen en die bijna uit elkaar valt. Dat is van jou! ( met accent uiteraard!) Ik: euhm nee? Jawel jij betalen! Ik : euhm nee? Wie dan wel men vader? Dan gewoon maar vertrokken :')

overdag ja.

vandaag over de middag en vrijdag rond een uur of 19.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan