Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arifiene

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
Lees anders eens selectief mijn post...:crazy:

Ik kan begrijpen dat je niks kan en mag ondernemen tegen zon bende maar doe er dan op eeen ander manier iets aan, pak die bus niet, neem de auto, fiets, ...

Met die ... bedoel ik ook andere manieren he, politie is daar een voorbeeld van.

Mislezen, srry.
Mja, politie, kga nu wel gaan, maar wat gaat dat opbrengen?
Ze hebben uiteindelijk volgens de wet niets misgedaan.

edit: Ik daag niemand uit, ze hebben 20 min zitten roepen naar me, ik heb ze genegeerd, maar denk je dat ik dat ga blijven doen?
De woorden 'FUCK OFF' brandden gwn op men lippen, maar ik ben (helaas) niet gek genoeg om ze te roepen.

Dennoman

Legacy Member
Arifiene zei:
Mislezen, srry.
Mja, politie, kga nu wel gaan, maar wat gaat dat opbrengen?
Ze hebben uiteindelijk volgens de wet niets misgedaan.
Regelmatig lastigvallen is toch ook een strafbaar misdrijf, neen?
KiPpIe zei:
Allee, de knokploeg van 9lives komt ook weer tot leven. Bestaande uit allen zeer stoere mannen. :unsure: (n/o denno en gizmo :p)
SEBIET EEN VEEG OP UWEN TOOT!


:unsure:

Arifiene

Legacy Member
Dennoman zei:
Regelmatig lastigvallen is toch ook een strafbaar misdrijf, neen?

Mja, das een klachtmisdrijf eh, moetek al formeel klacht indienen, moet ik bewijs hebben, moet het meerdere keren voorkomen en voldoende ernstig zijn..

KiPpIe

Legacy Member
Dennoman zei:
Regelmatig lastigvallen is toch ook een strafbaar misdrijf, neen?

Misschien wel een misdrijf, maar buiten een aanmaning gaan ze er niet veel tegen doen. Als ze dan ook nog is weten waar Arifiëne woont is het misschien beter om het gewoon te laten zoals het is.

stelly

Legacy Member
Politie gaat volgens mij inderdaad niet veel tijd spenderen daaraan. Misschien de wijkagent die eens kan langskomen. Volgens mij enige da ge kunt doen is slikken en wachten tot ze eens opgepakt worden in een drugszaak of ze elkaar doodknallen.
Gewoon bedenken dat elk van hun naar een huis gaan zonder lekker eten, een vrouw die haar kont amper door de deur geraakt en kinderen waarvan ze niet meer weten welke precies van hun waren.

Gij zit daar omdat ge toekomst hebt, zij zitten daar enkel uit onmacht om er zelf een te kunnen maken.

Arifiene

Legacy Member
stelly zei:
Politie gaat volgens mij inderdaad niet veel tijd spenderen daaraan. Misschien de wijkagent die eens kan langskomen. Volgens mij enige da ge kunt doen is slikken en wachten tot ze eens opgepakt worden in een drugszaak of ze elkaar doodknallen.
Gewoon bedenken dat elk van hun naar een huis gaan zonder lekker eten, een vrouw die haar kont amper door de deur geraakt en kinderen waarvan ze niet meer weten welke precies van hun waren.

Gij zit daar omdat ge toekomst hebt, zij zitten daar enkel uit onmacht om er zelf een te kunnen maken.

Ze hebben geen familie, ze wonen met 8 in 1 huis :p.
En das allemaal heel leuk om te denken enzo, ma kzou toch ni graag verkracht worden in de toekomst ofzo.

stelly

Legacy Member
Arifiene zei:
Ze hebben geen familie, ze wonen met 8 in 1 huis :p.
En das allemaal heel leuk om te denken enzo, ma kzou toch ni graag verkracht worden in de toekomst ofzo.

Geen zorgen, 't zijn dus blijkbaar gewoon 8sluitspiermusketiers.
Ge kunt pepperspray meedoen als ge u daardoor veiliger voelt maar gebruiken zou ik dan ook weer niet aanraden. Ge hebt wel van die gilbusjes, dus op knopke duwen en half Brugge kan u horen gillen. Da schrikt 'belagers' wel af.

Zonnestraal

Legacy Member
Kan je geen vriend/in één of tweemaal laten meerijden ?
Of kan je niet rekenen op de sociale controle op de bus ? Er moet toch wel iemand zijn die meehelpt ? Als het niet zo is is het schandalig uiteraard.

Blacky69

Legacy Member
Ik bestel iets bij Pixmania, ik betaal dat via overschrijving en ik kan niets terugvinden als ik me inlog op de Pixmania website :angry:

Arifiene

Legacy Member
stelly zei:
Geen zorgen, 't zijn dus blijkbaar gewoon 8sluitspiermusketiers.
Ge kunt pepperspray meedoen als ge u daardoor veiliger voelt maar gebruiken zou ik dan ook weer niet aanraden. Ge hebt wel van die gilbusjes, dus op knopke duwen en half Brugge kan u horen gillen. Da schrikt 'belagers' wel af.
Pepperspray is nogal illegaal, maar haarlak kan eventueel wel.
LaVeLLe zei:
Kan je geen vriend/in één of tweemaal laten meerijden ?
Of kan je niet rekenen op de sociale controle op de bus ? Er moet toch wel iemand zijn die meehelpt ? Als het niet zo is is het schandalig uiteraard.

Mja nee, niemand woont in mijn buurt, en k kan moeilijk vragen of er iedere dag iemand meewil. Trouwens, vorige keer kwam men ma me ophalen (omdak haar verwittigd had), en toen zeiden ze geen woord...
Sociale controle, tzijn allemaal oude mensen :p.

MiniJeffrey

Legacy Member
Blacky69 zei:
Ik bestel iets bij Pixmania, ik betaal dat via overschrijving en ik kan niets terugvinden als ik me inlog op de Pixmania website :angry:

alez gij, iedereen weet toch da da een grote maffiabende is. Ge stort u geld en ziet nooit u bestelling, hopelijk ging het niet om veel geld.

Carrion

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
alez gij, iedereen weet toch da da een grote maffiabende is. Ge stort u geld en ziet nooit u bestelling, hopelijk ging het niet om veel geld.

Man, wa is da nu weer voor bullshit, heb daar al ne hoop dvd spindels gekocht, m'n draadloze netwerk kaart & western digital hd tv player, en allemaal nochtans perfect aangekomen

Blacky69

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
alez gij, iedereen weet toch da da een grote maffiabende is. Ge stort u geld en ziet nooit u bestelling, hopelijk ging het niet om veel geld.

Toch wel :unsure:

:doh:

MiniJeffrey

Legacy Member
Twas een grapje mensen :D, de blok zorgt precies voor gespannen snaren :D

Solide

Legacy Member
Ik bestel iets bij Pixmania, ik betaal dat via overschrijving en ik kan niets terugvinden als ik me inlog op de Pixmania website
alez gij, iedereen weet toch da da een grote maffiabende is. Ge stort u geld en ziet nooit u bestelling, hopelijk ging het niet om veel geld.

Kheb daar toch al 2x iets van besteld en da's altijd aangekomen :)

@ Arifiene:

Snap uw situatie, en da's nog extra frustrerend dat ge niks kunt doen. :(

Deze zaterdag was ik met mijn vriendin naar de Euroscoop in Maasmechelen en we stonden te wachten tot mijn moeder ons kwam halen. Zaten daar een stuk of zeven 16-17 jarige kereltjes (turks aan hun accent te horen) die blijkbaar mijn vriendin van ergens kenden (zij kende hen wel niet) en die vanalles aan het roepen waren.
Ik trek me dat niet zo aan maar op een bepaald moment riep een ervan 'uw meisje is lelijk!'. Klinkt flauw maar ze heeft nogal wat complexen en dan komt zoiets nogal hard aan :( Ge wilt natuurlijk iets terugroepen maar als ge tussen het gescheld en gelach dingen hoort als ".. 7 tegen 1 .. " houdt ge toch uw mond ook al kookt ge vanbinnen ..

Vind wel dat ge niet verbaasd moet zijn dat ge commentaar krijgt als ge zoiets in uw nickname op msn gaat zetten ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan