Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moloch zei:der zitten hier velen op dakantochnie zijn dak, maar hij is tenminste rechtvaardig en laat zijn eigen emoties geen rol spelen in het uitdelen van infractions

robust² zei:Tgoh, dat is toch niet altijd even waar hoor imo, ik heb zeker wel nog logs staan waar hij letterlijk zegt dat niet iedereen gelijk is voor de wet en toegeeft dat hij sommigen rapper infractions gaf. Sommigen waren rechtvaardig, maar er zijn ook genoeg infractions die hier vallen voor belachlijke redenen.
Maar idd, het is nog steeds maar een simpel online forum he, hoe sommigen dat toch zo serieus opnemen![]()

Moloch zei:dus maak er zo geen spel van é mannen, der zijn ergere dingen int leven![]()

EagleEye zei:Iddnet als bij snelheidsboetes: Iemand wordt geflitst aan 57 in de bebouwde kom. Der gaat dan 6 km correctie af: 57-6=51 km/h, en daarop wordt ge dan beboet.
En dan hoort ge mensen klagen: godverdoeme vuile flikken flitsen mij omdat ik 1 km/h te snel rijd!!![]()

²nd :')robust² zei:Tgoh, dat is toch niet altijd even waar hoor imo, ik heb zeker wel nog logs staan waar hij letterlijk zegt dat niet iedereen gelijk is voor de wet en toegeeft dat hij sommigen rapper infractions gaf. Sommigen waren rechtvaardig, maar er zijn ook genoeg infractions die hier vallen voor belachlijke redenen.
Maar idd, het is nog steeds maar een simpel online forum he, hoe sommigen dat toch zo serieus opnemen![]()
Dakantochnie zei:- Ook jij hebt volgens de logs nog nooit (maar dan ook nooit) een infraction/usernote/ban/whatever gehad. Ik weet toch écht niet waar mensen zulke zaken vandaan halen hoor...
- Arifiene scheldt zelden of nooit. Wat ze wel doet is soms keiharde commentaar geven op anderen, waar ze dan ook evengoed op afgestraft wordt zowel door de crew als door haar medemembers. Maar je zit niet in de crew, dus je weet van niets natuurlijk (gelieve je dan ook te onthouden van commentaar).
voor zover ik weet begint ze iedere keer te schelden als ge iets zegt dat tegen haar eigen grote gedacht ingaat. vertel haar maar eens dat het leven van een kat niets waard is, ge zult direct een aantal mooie woorden naar u hoofd geslingerd krijgen.Recipe4hate zei:VerkiezingenStem voor mij als nieuwe leider van 9L!
Kben eigelijk best content met gang van zaken. Enne, als je zo'n dingen over katten zegt tegen Arifiene, dan lok je het gewoon uit... Iedereen heeft 'n zwakke plek?
EagleEye zei:Iddnet als bij snelheidsboetes: Iemand wordt geflitst aan 57 in de bebouwde kom. Der gaat dan 6 km correctie af: 57-6=51 km/h, en daarop wordt ge dan beboet.
En dan hoort ge mensen klagen: godverdoeme vuile flikken flitsen mij omdat ik 1 km/h te snel rijd!!![]()
²Recipe4hate zei:Kben eigelijk best content met gang van zaken. Enne, als je zo'n dingen over katten zegt tegen Arifiene, dan lok je het gewoon uit... Iedereen heeft 'n zwakke plek?
) te zijn in zulke discussies en gewoon alles te laten begaan. Door te schelden ga je natuurlijk meer provocatie uitlokken van mensen die denken dat ze gelijk hebben (en ge moogt het leuk vinden of niet, maar Fien heeft ook vaak gewoon gelijk) en dan winnen zij natuurlijk, want jij maakt je kwaad en dat is een teken van zwakte.