Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a143290

Legacy Member
Die Prototype wedstrijd >_>

"Log in using Facebook". En de mensen die NIET meedoen aan de hype kunnen dus niet meedoen, yay.

Robust²

Legacy Member
Moloch zei:
der zitten hier velen op dakantochnie zijn dak, maar hij is tenminste rechtvaardig en laat zijn eigen emoties geen rol spelen in het uitdelen van infractions

Tgoh, dat is toch niet altijd even waar hoor imo, ik heb zeker wel nog logs staan waar hij letterlijk zegt dat niet iedereen gelijk is voor de wet en toegeeft dat hij sommigen rapper infractions gaf. Sommigen waren rechtvaardig, maar er zijn ook genoeg infractions die hier vallen voor belachlijke redenen.

Maar idd, het is nog steeds maar een simpel online forum he, hoe sommigen dat toch zo serieus opnemen :lol:

Bosvos

Legacy Member
robust² zei:
Tgoh, dat is toch niet altijd even waar hoor imo, ik heb zeker wel nog logs staan waar hij letterlijk zegt dat niet iedereen gelijk is voor de wet en toegeeft dat hij sommigen rapper infractions gaf. Sommigen waren rechtvaardig, maar er zijn ook genoeg infractions die hier vallen voor belachlijke redenen.

Maar idd, het is nog steeds maar een simpel online forum he, hoe sommigen dat toch zo serieus opnemen :lol:

sommigen verdienen het ook om rapper infractions te krijgen, dat is gelijk de ambetante kerel in de klas, die krijgt ook altijd het rapste straf ;)

Robust²

Legacy Member
Daar verhelp je het probleem niet mee hoor, integendeel dat lokt gewoon nog meer uit, wat dakantochnie denk ik ook wel kan beamen ;)

(ik neem je trouwens niets kwalijk hoor dakke, maar imo lag de fout in die tijd bij allebei de kanten)

BleKKie

Legacy Member
EagleEye zei:
Idd :p net als bij snelheidsboetes: Iemand wordt geflitst aan 57 in de bebouwde kom. Der gaat dan 6 km correctie af: 57-6=51 km/h, en daarop wordt ge dan beboet.

En dan hoort ge mensen klagen: godverdoeme vuile flikken flitsen mij omdat ik 1 km/h te snel rijd!! :wtf:

haha, idd, hoe sommige mensen dat niet kunnen snappen, ik versta dat dus echt niet hé :D

Iemand

Legacy Member
robust² zei:
Tgoh, dat is toch niet altijd even waar hoor imo, ik heb zeker wel nog logs staan waar hij letterlijk zegt dat niet iedereen gelijk is voor de wet en toegeeft dat hij sommigen rapper infractions gaf. Sommigen waren rechtvaardig, maar er zijn ook genoeg infractions die hier vallen voor belachlijke redenen.

Maar idd, het is nog steeds maar een simpel online forum he, hoe sommigen dat toch zo serieus opnemen :lol:
²nd :')

denkimi

Legacy Member
Dakantochnie zei:
- Ook jij hebt volgens de logs nog nooit (maar dan ook nooit) een infraction/usernote/ban/whatever gehad. Ik weet toch écht niet waar mensen zulke zaken vandaan halen hoor...
- Arifiene scheldt zelden of nooit. Wat ze wel doet is soms keiharde commentaar geven op anderen, waar ze dan ook evengoed op afgestraft wordt zowel door de crew als door haar medemembers. Maar je zit niet in de crew, dus je weet van niets natuurlijk (gelieve je dan ook te onthouden van commentaar).

-yes i do. blijkbaar zijn u logs dus niet veel waard, als er van meerdere mensen die zeker zijn dat ze infractions gekregen hebben niets terug te vinden is.
-scheldt zelden of nooit :wtf: voor zover ik weet begint ze iedere keer te schelden als ge iets zegt dat tegen haar eigen grote gedacht ingaat. vertel haar maar eens dat het leven van een kat niets waard is, ge zult direct een aantal mooie woorden naar u hoofd geslingerd krijgen.

uiteindelijk heb ik niets tegen u en de rest van de crew, ge doet dat allemaal heel goed. maar ge moet niet ontkennen dat sommigen nog net iets meer mogen dan anderen.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Wie is den groten baas van dit forum? Toch niet praga hoop ik;

Iemand

Legacy Member
Wat was dat nu weer? All animals are equal, but some are more equal than the others?

Robust²

Legacy Member
Dr. Pepper is hier al lang weg hoor...
Van het forum zijn Cyberkef en Epyon denk ik redelijk de baas?

Recipe4hate

Legacy Member
Verkiezingen :angry: Stem voor mij als nieuwe leider van 9L!



:unsure: Kben eigelijk best content met gang van zaken. Enne, als je zo'n dingen over katten zegt tegen Arifiene, dan lok je het gewoon uit... Iedereen heeft 'n zwakke plek?

pie-jie

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Verkiezingen :angry: Stem voor mij als nieuwe leider van 9L!



:unsure: Kben eigelijk best content met gang van zaken. Enne, als je zo'n dingen over katten zegt tegen Arifiene, dan lok je het gewoon uit... Iedereen heeft 'n zwakke plek?

en gij hebt een klein pietje!

stelly

Legacy Member
EagleEye zei:
Idd :p net als bij snelheidsboetes: Iemand wordt geflitst aan 57 in de bebouwde kom. Der gaat dan 6 km correctie af: 57-6=51 km/h, en daarop wordt ge dan beboet.

En dan hoort ge mensen klagen: godverdoeme vuile flikken flitsen mij omdat ik 1 km/h te snel rijd!! :wtf:

Nog niet meegeteld dat op hun snelheidsmeter dan ergens tussen 60 en 65 moet gestaan hebben ^^

Dennoman

Legacy Member
Recipe4hate zei:
:unsure: Kben eigelijk best content met gang van zaken. Enne, als je zo'n dingen over katten zegt tegen Arifiene, dan lok je het gewoon uit... Iedereen heeft 'n zwakke plek?
²

Akkoord, Fien heeft issues met zichzelf kalm te houden en eigenlijk zou ze moeten leren om the bigger "man" (you get the point :p) te zijn in zulke discussies en gewoon alles te laten begaan. Door te schelden ga je natuurlijk meer provocatie uitlokken van mensen die denken dat ze gelijk hebben (en ge moogt het leuk vinden of niet, maar Fien heeft ook vaak gewoon gelijk) en dan winnen zij natuurlijk, want jij maakt je kwaad en dat is een teken van zwakte.

Als de mensen die mij trachten te provoceren denken dat ze een woedende reactie kunnen uitlokken is dat alvast verloren moeite. Ik gun hen gewoon het pleziertje niet dat ik me kwaad ga maken in hun gemelk. 't Is een plaats om met elkaar te discussiëren, 't is een plaats om over de diepere vragen in het leven te kunnen praten, maar bovenal is het gewoon een fuckin' forum en moet je er niet zo zwaar aan tillen.

Welcome to the internet :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan