Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Fucking lacie laat na 5weken weten da ze die harde schijf ni gaan reparere omda er nen deuk in de voorkant zit :angry: TIS NEN DRAAGBARE HARDE SCHIJF en die werkte nog 8 maand na die bluts derop zat!

noreeeee

Legacy Member
Iemand zei:
Trieste bende die allochtoonse jongeren :') Je mag niet veralgemenen, maar met een autochtoon heb ik zoiets toch nog niet meegemaakt.

Doe het dan niet

noreeeee

Legacy Member
Dakantochnie moet gewoon de regels volgen die telenet hem oplegt en moet dit forum een beetje serieus houden. Zoals hij zelf zei is dit een groot openbaar forum waar iedereen op kan. Ik denk niet dat ge moet zeveren dat hij die taak onrechtvaardig doet en mensen voortrekt want dat slaagt echt op niks. Als ge die iets strictere regels niet wilt volgen moet ge maar naar 4chan gaan, daar is het ook leuk kunde ook is deftig discussieren :ironic:

Selderijstok

Legacy Member
Kvind nergens waar je dit symbool kan zien maar dan gespiegeld.

¬

Iemand?

SilentSpring

Legacy Member
Op stage contact moeten opnemen met de financiële dienst van stad Brugge.
M'n stagementor had zelf al gebeld naar het bedrijf vanwaar de factuur kwam, die zeiden dat ze naar 't stad moest bellen.

Ik bel dus naar de boekhouding, leg het allemaal uit.
- zij: euhm, meneer, ik begrijp niet waarover u het hebt
* ik: herhaalt ganse uitleg
- aja, momentje, ik zoek het even op
*5 min wachtmuziekje*
- doet uitleg die ik eigenlijk al wist en geeft dus een antwoord naast de vraag.
* herhaal de vraag nog eens
- ja, daarvoor moet je bij dat bedrijf zijn

:sop:
Dan maar de stadsontvanger proberen en hopen dat die er meer verstand van heeft.
reactie: ik verbind u door met de boekhouding:doh:
Na enkele minuten wachtmuziek gaat de lijn terug over, ik laat hem lang bellen, kom ik bij de telefooncentrale uit. Bleek dat die mannen van de boekhouding al naar huis waren...

Maandagmorgen nog eens proberen, hopelijk heb ik dan iemand die er wel verstand van heeft aan de lijn:unsure:

Dakantochnie

Legacy Member
noreeeee zei:
Dakantochnie moet gewoon de regels volgen die telenet hem oplegt en moet dit forum een beetje serieus houden. Zoals hij zelf zei is dit een groot openbaar forum waar iedereen op kan. Ik denk niet dat ge moet zeveren dat hij die taak onrechtvaardig doet en mensen voortrekt want dat slaagt echt op niks. Als ge die iets strictere regels niet wilt volgen moet ge maar naar 4chan gaan, daar is het ook leuk kunde ook is deftig discussieren :ironic:
Echte regels worden er niet van bovenaf opgelegd, maar dat komt juist omdat de forumleiding zo bekwaam is. We beslissen zelf wat kan en niet kan, maar we letten wel op dat we onze goede naam niet kwijtspelen en al zeker geen grote geldschieters gaan wegjagen. Ik geef toe dat we strikt zijn, maar ik ben ook blij dat er mensen zijn die inzien dat ik weldegelijk niemand onrechtvaardig behandel (of toch probeer).

Je kan niet zomaar zeggen dat er één baas is, ik heb ook nooit de indruk gehad dat dat echt nodig was. Ik spreek dan ook liever van een eindverantwoordelijke, en dan komen we uit bij Epyon. Maar, Epyon is veruit de verstandigste die hier rondloopt en hij weet dus ook dat hij maar best zijn charisma gebruikt om de zaken op te lossen. Als het gaat over de sectie Algemene Fora ben ik de eindverantwoordelijke. In feite zou je dus kunnen zeggen dat ik beslis, maar ook ik probeer die gematigdheid naar de anderen door te trekken, en als er dus iets moet besproken worden zoals die drugstopic, dan ga ik wel is aan Epy's mouw trekken.

Cyberkef is onze techneut en houdt zich bezig met andere delen van het forum.

Karre

Legacy Member
Er is echt iets mis met mijn gezondheid denk ik. Ik ben altijd moe en ik slaap nochtans genoeg (23:00-6:30) in de week. Ga ik vroeger slapen, dan helpt het nog niet want ik blijf moe. Het raarste is, in Estland sliep ik maar 3 uur per dag en daar was ik nooit echt moe.

Iemand

Legacy Member
noreeeee zei:
Doe het dan niet
Makkelijk gezegd he :)
2e keer op nog geen jaar en neen ik zoek geen problemen. Meer zelfs, probeer altijd een tiental meter uit hun buurt te blijven (triest dat dat op zich nodig is) :)

Carrion

Legacy Member
Iemand zei:
Makkelijk gezegd he :)
2e keer op nog geen jaar en neen ik zoek geen problemen. Meer zelfs, probeer altijd een tiental meter uit hun buurt te blijven (triest dat dat op zich nodig is) :)

niks van aantrekken, noreeeee ziet alles nogal graag zwart / wit

Iemand

Legacy Member
Carrion zei:
niks van aantrekken, noreeeee ziet alles nogal graag zwart / wit
Ik zou het ook liever zo zien. Zonder dat zulke zaken hoeven voor te vallen.
Ach, ik zal er maar over stoppen :)

Carrion

Legacy Member
Iemand zei:
Ik zou het ook liever zo zien. Zonder dat zulke zaken hoeven voor te vallen.
Ach, ik zal er maar over stoppen :)

Inderdaad, anders krijgt ge hier sebiet nog een paar ergere moraalridders dan noreeeee op uw dak, en geloof me, als zou ge zeggen da ze uwe hond verkracht hebben en daarna overreden, dan nog zouden ze hun verdedigen

tuesadorable

Legacy Member
Careless zei:
Er is echt iets mis met mijn gezondheid denk ik. Ik ben altijd moe en ik slaap nochtans genoeg (23:00-6:30) in de week. Ga ik vroeger slapen, dan helpt het nog niet want ik blijf moe. Het raarste is, in Estland sliep ik maar 3 uur per dag en daar was ik nooit echt moe.

Laat je bloed eens testen. Waarschijnlijk een ijzertekort. (Ik weet er alles van)

Dennoman

Legacy Member
Carrion zei:
Inderdaad, anders krijgt ge hier sebiet nog een paar ergere moraalridders dan noreeeee op uw dak, en geloof me, als zou ge zeggen da ze uwe hond verkracht hebben en daarna overreden, dan nog zouden ze hun verdedigen
Dat er zeer veel Marokkaans crapuul rondloopt valt niet te ontkennen. Wat er aan dat probleem gedaan worden is echter het twistpunt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan