Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KiPpIe

Legacy Member
gentille zei:
Wat betreft Arifiene, die heeft misschien al meer infractions verzameld dan jij. Dus voordat je andere gaat beschuldigen dat we iemand voortrekken moet je wel alles weten ipv onwaarheden te gaan verspreiden.

Idd, Arifiëne op reis naar Mexico? Zever! Die was gewoon 2 weken gebanned! :tongue:

Arifiene

Legacy Member
noreeeee zei:
Jij begint je post dan ook niet met te zeggen dat je geen racist bent.
Ahnee, want ik ben er natuurlijk wel ene.

:wtf:???

KiPpIe zei:
Idd, Arifiëne op reis naar Mexico? Zever! Die was gewoon 2 weken gebanned! :tongue:

Twas 13 dagen actually.
And I've got the pictures to proooove it! :p

Carrion

Legacy Member
noreeeee zei:
Als ge constant bezig zijt dat ge niet wilt veralgemen maar wel altijd zegt het zijn die mannen weer dan bent ge idd een racist.

YouTube - "Chocolate Rain" Original Song by Tay Zonday goeie lyrics over racisme

Man, als ze uw redenering zou volgen:

Als ze zou zeggen da ze door ne man aangevallen is: zou ze ne sexist zijn
Als ze zou zeggen da ze door ne hond aangevallen is: zou ze ne dierenhater zijn
Als ze zou zeggen da ze door ne clown aangevallen is: zou ze ne clownhater zijn
.........

Als zei erbij zegt da het een allochtoon was is het eerder detail geven dan een vooroordeel he

Arifiene

Legacy Member
noreeeee zei:
Als ge constant bezig zijt dat ge niet wilt veralgemen maar wel altijd zegt het zijn die mannen weer dan bent ge idd een racist.

YouTube - "Chocolate Rain" Original Song by Tay Zonday goeie lyrics over racisme

Lol.
Noreee, jij bent gwn een dikke zeveraar.
kweet niet of ge t nu over de andere poster of over mij hebt, maareh, feit is dat het bij mij wél om allochtonen ging, en dan ga ik dat ook niet verzwijgen.
'Weer die mannen'=> Aan wie ligt dat dan? Aan diegene die het vaststelt, of aan diegene die het effectief doen?
Ge gebruikt gwn letterlijk hetzelfde (idiote) argument als die Turk uit men klas: jama ge moogt niet veralgemenen.
I didn't, ik stelde een feit vast, das al.

fireflymr

Legacy Member
noreeeee zei:
Als ge constant bezig zijt dat ge niet wilt veralgemen maar wel altijd zegt het zijn die mannen weer dan bent ge idd een racist.

:wtf: Het is toch gewoon een feit (dat ze is...)?

Waximize.be

Legacy Member
Ik ben ervan overtuigd moest ge een poll opstarten met de vraag: "Met wie ben je al het meest in conflict gekomen (zonder het zelf uit te lokken)."

Met als mogelijke antwoorden:

A) Autochtonen
B) Alochtonen

Wel, je raadt nooit welke optie de meeste stemmen krijgt. Dat wil nog altijd niet zeggen dat ze allemaal zo zijn hé!

Wat Arifiene zei, was puur een vaststaand feit dat het om alochtonen ging. Daarmee veralgemeent ze toch niet?? Mocht het om Belgen gaan, dan had ze dat ook op de één of andere manier duidelijk gemaakt in haar verhaal...

Altijd die debiele verwering "niet veralgemenen", om zot van te worden!

freakykiller

Legacy Member
en het feit dat er ver meer autochtonen zijn dan alochtonen is toch ook bepalend ;)

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Jezus noreee. Zouden er u 4 Marokkanen aanvallen, ga gij ook niet achteraf zeggen dat het gewone mensen waren. Ge geeft toch altijd details over wie ze zijn, en als ze allochtoon zijn, zijn ze allochtoon zeker.
Al da moraalgedoe, jongens toch.
Enja, allochtonen zorgen voor het meeste overlast, waarom probeert iedereen dat te ontkennen.

Spectre

Legacy Member
Als ge boel hebt is 99/100 keer met van die voze arrogante turken of marokkanen -_-
Misselijk zou ge er van worden

n9ne

Legacy Member
damn, twas warm vandaag, kwas gehaast en khad dus maar nen overal aangedaan, nog nooit zoveel spijt van gehad ^^

Iemand

Legacy Member
noreeeee zei:
Je zegt zelf dat je geen racist bent. Gewoon int vervolg posten een individu heeft mij bedreigt voor 5 euro. Ipv Marrokaan, Chinees of Turk achter te zetten. Dat boeit toch niet. Het is individueel gezien iemand zijn fout niet van een gemeenschaap.

Netzomin da we de lengte van de persoon van de bedreiging erbij zetten zouden we zjin etnische afkomst er moeten bijzetten.
2 maal door dezelfde soort :)
Voeg daaraan toe dat ik vorige fuif heb zien vechten, door jawel, een allochtoon en dat een vriendin van mij ook problemen heeft gehad met een allochtoon. Als dat een allochtoon is, is dat zo en mag dat erbij :)

En vorige maal met 7 van dezelfde etnische afkomst, nu met 4.
En mocht ik een racist zijn, zou ik geen vrienden hebben van een andere etnische afkomst :)

KiPpIe

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Jezus noreee. Zouden er u 4 Marokkanen aanvallen, ga gij ook niet achteraf zeggen dat het gewone mensen waren. Ge geeft toch altijd details over wie ze zijn, en als ze allochtoon zijn, zijn ze allochtoon zeker.
Al da moraalgedoe, jongens toch.
Enja, allochtonen zorgen voor het meeste overlast, waarom probeert iedereen dat te ontkennen.

Maar Noreee wordt niet aangevallen door Marokkanen, die vallen enkel blanken aan :unsure:

Areknia

Legacy Member
Eigenlijk zijn het de allochtonen die racist zijn maar ze hebben een manier om het op ons te steken :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan