Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Kijk, ikzelf heb over het algemeen ook linkse opvattingen, maar het kan gewoon niet ontkend worden dat er veel Marokkaanse of andere allochtone probleemjongeren zijn die keet schoppen op straat. Het grote verschil tussen links en rechts ligt hem mijns inziens vooral in de ideeën over hoe we deze problemen moeten aanpakken. Veel rechtsen lijken wel te denken dat krapuul zijn gewoon inherent verbonden is met het Marokkaan zijn op zich en staan niet stil bij alles wat de staat verkeerd doet qua vreemdelingenbeleid.

(Wel grappig dat wij mensen die hier komen wonen "allochtonen" noemen en als wij of andere rijken ergens naartoe emigreren zijn we "expats", maar goed.)

Oldskooler

Legacy Member
Dat die kleine van mijne broer hier weer is, en het weekend zal doorbrengen.

Dat af en toe gebeurt, ok, hoort er nu eenmaal bij zekers, maar toch niet ELK weekend.

Morgenvroeg is het weer zover, een hoop lawaai, terwijl ik wil uitmaffen.


Zo gaat dat tegenwoordig, in de week werken, zien ze die klein mannen zelf amper, want ze moeten werken, in het weekend, hup op een ander.

Stancke

Legacy Member
Fack, er is altijd 1 die de Dag Allemaal meeneemt naar huis vanop school zonder dat ik de kans krijg om hem te lezen. Fack.

Kluivert76

Legacy Member
Mensen in een dure auto die niet op zij willen als je er met de fiets voorbij wil.

GenesisX

Legacy Member
Moloch zei:
ot: muis die het aan het begeven is, kmoe echt hard klikken of hij registreert het nie :sop:
Man, ik heb dat ook en da's allesbehalve productief hé. Ik moet nu altijd keihard daarop drukken of hij denkt dat er niets gebeurd is of hij klikt 3x snel na elkaar. En soms heb je dan van die rare resultaten als da rapper gaat dan menselijk mogelijk is (programma's die flippen, vijf-dubbele posts, ...).

En een nieuwe kost alweer 64EUR :(.

[LRRP]

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Ik zie geen andere uitweg meer dan voor het VB te stemmen.

(Leer trouwens je grenzen eens kennen aub, die foto is er _echt_wel_over_, hoe enorm tactvol trouwens om zoiets te posten tegen iemand die zeer veel moeite doet om uitleg te geven terwijl hij dat helemaal niet hoeft.)


- Arifiene scheldt zelden of nooit. Wat ze wel doet is soms keiharde commentaar geven op anderen, waar ze dan ook evengoed op afgestraft wordt zowel door de crew als door haar medemembers. Maar je zit niet in de crew, dus je weet van niets natuurlijk (gelieve je dan ook te onthouden van commentaar).
Grenzen? Grenzen zijn er om te verleggen. En wat is er mis met die foto? Als ik die foto zie, moet ik aan de grappige films van Charlie Chaplin denken. Wat deed gij mss als ge die foto zag? Dacht gij aan hitler en de arme joden die werden vergast?
''iemand die zeer veel moeite doet om uitleg te geven terwijl hij dat helemaal niet hoeft"
Staat die ''crew'' (member) is voor de show?


den-kimi zei:
²

ik heb ook nog infractions gekregen tijdens een discussie met ari, hoewel ik altijd beleefd ben gebleven was 1 of andere mod het blijkbaar niet eens met mijn mening en moest ik dus zwijgen.

blijkbaar mag zij altijd toch nog net iets meer dan de meesten, er heeft zo te zien geen enkele mod een probleem met de scheldtirades die ze zo nu en dan afsteekt.

en inderdaad, die arrogantie is hatelijk. omdat ze wat wetteksten vanbuiten geblokt heeft denkt ze te weten hoe het er in werkelijkheid aan toe gaat.
Toch niet van Gentille :)

den-kimi zei:
-yes i do. blijkbaar zijn u logs dus niet veel waard, als er van meerdere mensen die zeker zijn dat ze infractions gekregen hebben niets terug te vinden is.
-scheldt zelden of nooit :wtf: voor zover ik weet begint ze iedere keer te schelden als ge iets zegt dat tegen haar eigen grote gedacht ingaat. vertel haar maar eens dat het leven van een kat niets waard is, ge zult direct een aantal mooie woorden naar u hoofd geslingerd krijgen.

uiteindelijk heb ik niets tegen u en de rest van de crew, ge doet dat allemaal heel goed. maar ge moet niet ontkennen dat sommigen nog net iets meer mogen dan anderen.
Aan de mods, nu hoort ge het eens van iemand anders hé

Arifiene zei:
Even zien, was dat de mening waarin je dacht dat je 'even bekwaam was als een dierenarts en dus ook bekwaam om dieren te doden'?
Want als ik in de clinch ga met jou ist meestal omwille van uw onterecht superioriteitsgevoel tov dieren.
Ik geef nu maar een voorbeeld.
Als hij goesting heeft om met een ak 47 alle bosduiven neer te maaien, dan is dat zijn zaak. Niet de uwe.

Als ik goesting heb om snachts tegen 230 over de autobaan te vlammen, dan doe ik dat. Knal ik ergens tegen, dan is dat mijn probleem.

waffel

Legacy Member
Ik ben tot de vaststelling gekomen dat als ik boos word (gelukkig niet zo veel, maar vandaag was het wel van dat) dat ik met dingen gooi.

En die dingen kunnen dan kapot gaan.

2ergernissen :angry:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Op wouter zen kot binnegebroken (deur neergestampt) en zen fotorugzak meegepakt :cry:

gizmo666

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Op wouter zen kot binnegebroken (deur neergestampt) en zen fotorugzak meegepakt :cry:

dat verklaart zijn facebook status, das wel kut idd. en wetende dat dat krapul gewoon niet gestraft zou worden moesten ze die vinden:doh:

SweetEmmaRose

Legacy Member
gizmo666 zei:
dat verklaart zijn facebook status, das wel kut idd. en wetende dat dat krapul gewoon niet gestraft zou worden moesten ze die vinden:doh:

en gij maar liken!

fireflymr

Legacy Member
Dennoman zei:
Kijk, ikzelf heb over het algemeen ook linkse opvattingen, maar het kan gewoon niet ontkend worden dat er veel Marokkaanse of andere allochtone probleemjongeren zijn die keet schoppen op straat. Het grote verschil tussen links en rechts ligt hem mijns inziens vooral in de ideeën over hoe we deze problemen moeten aanpakken. Veel rechtsen lijken wel te denken dat krapuul zijn gewoon inherent verbonden is met het Marokkaan zijn op zich en staan niet stil bij alles wat de staat verkeerd doet qua vreemdelingenbeleid.

(Wel grappig dat wij mensen die hier komen wonen "allochtonen" noemen en als wij of andere rijken ergens naartoe emigreren zijn we "expats", maar goed.)

Alles wat de staat verkeerd doet qua vreemdelingenbeleid? Zeg maar: alles wat die Marokkaans/Turkse ouders verkeerd doen op vlak van opvoeding.

Als ik een Belg ken die totaal verkeerd opgevoed is (te herkennen aan Louis Vitton petten schuin op het hoofd, een kat in de nek, etc...) zie, dan denk ik dus "da nen achterlijken strandjanet".
Bon, zie ik een marokkaan met een LV petje op, met zijn trainingsbroek in zijn hoog opgetrokken kousen, etc. dan denk ik dus identiek hetzelfde en dat vinden mensen dan racistisch :crazy:

Een fout opgevoede Marokkaan = een fout opgevoede Belg
Maar het probleem is dus dat de fout opgevoede Marokkanen in de meerderheid zijn (zelfs niet in verhouding gezien) tegenover de fout opgevoede Belgen.

En met wat heeft dat te maken? Armoede? Het feit dat degene die naar hier komen ginder ook al arm waren? Dat is dus niet aan mij, maar ik had toch gedacht dat er na AL die jaren al eens onderzoek naar zou zijn geweest en er dan op die punten zou gewerkt zijn...

GenesisX

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Op wouter zen kot binnegebroken (deur neergestampt) en zen fotorugzak meegepakt :cry:
Deur neergestampt? Wat moet ik mij daar bij voorstellen?

edit: toch ook geen stevige deur dan? Wel kut... 'k zou massa's vies zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan