Dennoman
Legacy Member
Kijk, ikzelf heb over het algemeen ook linkse opvattingen, maar het kan gewoon niet ontkend worden dat er veel Marokkaanse of andere allochtone probleemjongeren zijn die keet schoppen op straat. Het grote verschil tussen links en rechts ligt hem mijns inziens vooral in de ideeën over hoe we deze problemen moeten aanpakken. Veel rechtsen lijken wel te denken dat krapuul zijn gewoon inherent verbonden is met het Marokkaan zijn op zich en staan niet stil bij alles wat de staat verkeerd doet qua vreemdelingenbeleid.
(Wel grappig dat wij mensen die hier komen wonen "allochtonen" noemen en als wij of andere rijken ergens naartoe emigreren zijn we "expats", maar goed.)
(Wel grappig dat wij mensen die hier komen wonen "allochtonen" noemen en als wij of andere rijken ergens naartoe emigreren zijn we "expats", maar goed.)
.
voor zover ik weet begint ze iedere keer te schelden als ge iets zegt dat tegen haar eigen grote gedacht ingaat. vertel haar maar eens dat het leven van een kat niets waard is, ge zult direct een aantal mooie woorden naar u hoofd geslingerd krijgen.

keb het al weggedaan