Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
EagleEye zei:
Niks van, ninja's.

Tis azo.
Al ooit keer geprobeerd om een deur in te stampen? Ge moogt dat niet onderschatten ze. Alleen Chuck norris kan dat.

pie-jie

Legacy Member
Tha_nOn zei:
dus in verhouding, juist ni, tenzij ge het kunt staven met cijfers

dat is het hem juist, moeilijk !

voor de rest begrijp ik uw uitleg ni echt ... tis ni om da ze in de minderheid zijn da ze moeten beginnen spel zoeken tegen de meerderheid toch? of wa wilde zeggen?

en vliegtuigen > auto's :D

Tha_nOn

Legacy Member
eXe./special zei:
dat is het hem juist, moeilijk !

voor de rest begrijp ik uw uitleg ni echt ... tis ni om da ze in de minderheid zijn da ze moeten beginnen spel zoeken tegen de meerderheid toch? of wa wilde zeggen?

en vliegtuigen > auto's :D


dat ge de relatie tussen allochtonen en slecht gedrag overschat

jeronimo_jd

Legacy Member
Word kan de marges van mijn thesis niet aanpassen. Krijg volgende foutmelding:
"Settings you choose for the left and right margins, columns spacing, or paragraph indents are too large for the page width in some sections."

Zitten googlen naar oplossingen, geen enkele die werkt. Thesis geopend met andere Word versie, maar weer van 't zelfde natuurlijk. :angry:

EagleEye

Legacy Member
Ah, the wonderful world of Microsoft Word. :)

en daarom gebruik ik LaTeX!

SweetEmmaRose

Legacy Member
KiPpIe zei:
betekent da dat ge 2.1 uur aan één stuk gaat studeren? Want volgens mij hebt gij daar het karakter ni voor en zit ge direct terug op 9L :tongue:
Ja :tongue: 1 pauze om te pissen
en heb wa ik dacht te doen op 2.1uur gedaan op 1.7uur :cool:

jeronimo_jd

Legacy Member
EagleEye zei:
Ah, the wonderful world of Microsoft Word. :)

en daarom gebruik ik LaTeX!

begrijpelijk, maar ik had geen tijd meer om latex te leren:)
een handige functie in word vind ik wel da ge synoniemen van een woord kunt zien als ge der rechts op klikt. zeer handig als ge int engels schrijft :)
oe zit da egl in latex me spellingscontrole etc?

Th1x4nG

Legacy Member
jeronimo_jd zei:
begrijpelijk, maar ik had geen tijd meer om latex te leren:)
een handige functie in word vind ik wel da ge synoniemen van een woord kunt zien als ge der rechts op klikt. zeer handig als ge int engels schrijft :)
oe zit da egl in latex me spellingscontrole etc?

"synoniemen" LOL, nee, ge ziet voorstellen voor een woord da gij verkeerd spelt

kil911ler

Legacy Member
Yep, rechtermuisklik op een woord en dan gaje naar... 'Synoniemen'! Oeehh :o

jeronimo_jd

Legacy Member
gthizzang zei:
"synoniemen" LOL, nee, ge ziet voorstellen voor een woord da gij verkeerd spelt

ge hebt het mis ze. der is een context menuke "synonyms", en da geeft dan vaak toch nen hele lijst hoor, zelfs antoniemen als die bestaan. ge moet da misch wel geinstalleerd hebben

freakykiller

Legacy Member
Hooikoorts :sad:
Gekomt dan in klas en zetten ze de ruiten open -> een uur wenen & snotteren & JEUKTE !
opstaan = hooikoorts, buiten komen = hooikoorts
weer binnen gaan = hooikoorts
D'AAAAAAH :doh:


ffs 5 min buiten gezeten om te eten, ik kom binnen, JEUK & Snot DIRECT.

Prodigy

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Mijn ergernis : vind cod2 niet 2dehands op dit forum voor 5 euro :(

Er zijn genoeg andere mediums om zoiets te vinden éh, maar natuurlijk ist wel mooi genomen als ge altijd alles hier kunt vinden om uw iTrader reputatie op te bouwen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan