Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nooby4Ever

Legacy Member
Prodigy94 zei:
Er zijn genoeg andere mediums om zoiets te vinden éh, maar natuurlijk ist wel mooi genomen als ge altijd alles hier kunt vinden om uw iTrader reputatie op te bouwen..

Idd, het is dat ik het eigenlijk niet echt dringend nodig heb en dus gewoon hier afwacht to iemand het verkoopt ... maarja niemand verkoopt het :sad:

cram

Legacy Member
EnjOy! zei:
de kuisvrouw heeft mij weer wakkergemaakt me haare stofzuiger!

Wie ligt er nu nog in zijn bed om 14.09 uur.
En wees blij dat het met hare stofzuiger was en niet met hare andere zuiger.:unsure:

Waximize.be

Legacy Member
cram zei:
Wie ligt er nu nog in zijn bed om 14.09 uur.
En wees blij dat het met hare stofzuiger was en niet met hare andere zuiger.:unsure:

Tenzij het een lekkere milf is ofzo :p

protnie

Legacy Member
freakykiller zei:
Hooikoorts :sad:
Gekomt dan in klas en zetten ze de ruiten open -> een uur wenen & snotteren & JEUKTE !
opstaan = hooikoorts, buiten komen = hooikoorts
weer binnen gaan = hooikoorts
D'AAAAAAH :doh:


ffs 5 min buiten gezeten om te eten, ik kom binnen, JEUK & Snot DIRECT.
Ik ben er nu van af voor 5-6 weken :D
:love: spuit in de kont

Blanco

Legacy Member
Mail gekregen via facebook die een link bevatte met een filmpje en als je de link aanklikt wil hij iets installeren dat een virus bevat. Gelukkig net op tijd gemerkt, fjoe
De afzender (mijn neef) zijn profielpagina werd gehackt en daar verzscheen ook die link.

Adelbert

Legacy Member
vanochtend gaat de bel oppeens, ik dacht dat het UPS was, spring ik uit me bed, trek ik iet aan, wast een maat die "dacht" dat ik al wakker was :(, mja nu wat tijd extra om te leren voor dat ik vanavond moet gaan Communieeren.

GaMe®

Legacy Member
Daarjuist tegen de deur gelopen.. :/

Kwam net terug van fietsen, doe de deur open, maar die slaat tegen mijne voet en kaatst terug waardoor ik met mijne kop der tegenaan loop. :(

Nooby4Ever

Legacy Member
noreeeee zei:
Hij's maar 13 jaar eh das nog een kind.

Dan noch, kwe ni ze ma op mijn 13 kon ik al bedneken dat aan een trein hangen hoe "cool" het ook mag zijn beetje (heel) gevaarlijk is :unsure:

Preske

Legacy Member
noreeeee zei:
Hij's maar 13 jaar eh das nog een kind.

Maar het "kind" is wel slim genoeg om het eerst op racisme te steken zodat ze weken verloren hebben met het zoeken naar skinheads.

Wat mij betreft kunnen ze hem niet hard genoeg straffen.
Hij zal het wel rap afleren dan.

128MB

Legacy Member
fing malware :cry:

2tropjans, 1 worm :sad:

en kheb geen goesting om te formatten maar tis wel nodig

KiPpIe

Legacy Member
Preske zei:
Maar het "kind" is wel slim genoeg om het eerst op racisme te steken zodat ze weken verloren hebben met het zoeken naar skinheads.

Wat mij betreft kunnen ze hem niet hard genoeg straffen.
Hij zal het wel rap afleren dan.

tja, het feit dat hij het op skinheads probeert te steken geeft ook al een indicatie wat voor iemand het was.

Whoops, nu zijn we weer aan het veralgemenen :ironic:

Pilatus zei:
buiten in het zonneke leren = :love: :applause:

Ni alle vakken kunnen buiten in het zonneke geleerd worden, spijtig genoeg.
Ik heb genoeg vakken waarvoor ik echt wel een pc nodig heb. :(

Dennoman

Legacy Member
KiPpIe zei:
tja, het feit dat hij het op skinheads probeert te steken geeft ook al een indicatie wat voor iemand het was.

Whoops, nu zijn we weer aan het veralgemenen :ironic:
Beweren dat het een allochtoon was is natuurlijk wel nog net iets anders dan beweren dat het zo'n klootzak van een allochtoon was die misbruikt maakt van zijn overbeschermde taboepositie in deze maatschappij.

Niet kunnen ontkennen dat er ook goeie allochtonen rondlopen is net hetzelfde als niet kunnen ontkennen dat er heel veel buitenlands crapuul is.

Note to self: de kokosnotencakejes van de bakker hiernaast trekken op niks :(

gizmo666

Legacy Member
cram zei:
Wie ligt er nu nog in zijn bed om 14.09 uur.
En wees blij dat het met hare stofzuiger was en niet met hare andere zuiger.:unsure:

ik ben ook nog maar pas uit men bed:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan