Nooby4Ever
Legacy Member
Prodigy94 zei:Er zijn genoeg andere mediums om zoiets te vinden éh, maar natuurlijk ist wel mooi genomen als ge altijd alles hier kunt vinden om uw iTrader reputatie op te bouwen..
Idd, het is dat ik het eigenlijk niet echt dringend nodig heb en dus gewoon hier afwacht to iemand het verkoopt ... maarja niemand verkoopt het
ad:


spuit in de kont
, mja nu wat tijd extra om te leren voor dat ik vanavond moet gaan Communieeren.
