Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Selderijstok zei:Kvind nergens waar je dit symbool kan zien maar dan gespiegeld.
¬
Iemand?

robust² zei:2 Daffalgans en een uurtje later zit ik nog steeds met 38° koorts, per-fect getimed 5 dagen voor m'n moeilijkste examen![]()

Moloch zei:255 Alt-codes voor jouw toetsenbord | Compucated
⌐ (alt+169)
ot: muis die het aan het begeven is, kmoe echt hard klikken of hij registreert het nie![]()

Areknia zei:Ik ben een Belg
Hihihi...
*runs away*
Areknia zei:Whut?![]()
SweetEmmaRose zei:Wie is er nu de racist é!


Adelbert zei:dafalgan is een pijstiller, geen koortsremmer![]()

noreeeee zei:Je zegt zelf dat je geen racist bent. Gewoon int vervolg posten een individu heeft mij bedreigt voor 5 euro. Ipv Marrokaan, Chinees of Turk achter te zetten. Dat boeit toch niet. Het is individueel gezien iemand zijn fout niet van een gemeenschaap.
Netzomin da we de lengte van de persoon van de bedreiging erbij zetten zouden we zjin etnische afkomst er moeten bijzetten.