Arifiene
Legacy Member
Wss omdat het de zoveelste keer was, nietwaarStabby zei:Wat heeft Dakantochni toch met Arifiene? Hij gaf meer punten (die bovendien een pak langer actief blijven) voor haar te beledigen dan voor het aanzetten tot illegale praktijken.
?Komt ervan als je dagen na elkaar gaat flamen.
(En voor de betweters onder ons, hij was idd aan het flamen, en ik had al dagen niet meer gepost in die thread, dus néé, het lag niet aan mij.)
Van stevige discussies ga je niet doodgaan.bllablablabla zei:Ik ben geen regelmatige forumposter maar ik heb ook eens een stévige discussie gehad met Arifiene (die is immers vaak zo arrogant als iets). Ik ben DUIDELIJK niet de enige, wat natuurlijk vrij opvallend isDus inderdaad, vanwaar die voorkeursbehandeling?
Trouwens, voorkeursbehandeling?
Eerst nadenken, dan verwijten maken, of denk je dat ik nog geen infractions/bans gehad heb?
.Even zien, was dat de mening waarin je dacht dat je 'even bekwaam was als een dierenarts en dus ook bekwaam om dieren te doden'?den-kimi zei:²
ik heb ook nog infractions gekregen tijdens een discussie met ari, hoewel ik altijd beleefd ben gebleven was 1 of andere mod het blijkbaar niet eens met mijn mening en moest ik dus zwijgen.
blijkbaar mag zij altijd toch nog net iets meer dan de meesten, er heeft zo te zien geen enkele mod een probleem met de scheldtirades die ze zo nu en dan afsteekt.
en inderdaad, die arrogantie is hatelijk. omdat ze wat wetteksten vanbuiten geblokt heeft denkt ze te weten hoe het er in werkelijkheid aan toe gaat.
Want als ik in de clinch ga met jou ist meestal omwille van uw onterecht superioriteitsgevoel tov dieren.
Ja ik weet niet hoe het er 'in de werkelijkheid' aan toegaat.
Let's face it, ge kent mij langs geen kanten, je weet geen reet over mijn richting of over wat ik doe in mijn vrije tijd (behalve dat ik deel uitmaak van een kattenopvang), dus wat kom jij hier eigenlijk weer zagen alsof je de grote man bent?
Jij bent er gwn op uit om mij te kleineren en je vindt het duidelijk hatelijk dat ik arrogant ben. Je denkt ook dat dit een gevolg is van mijn studies.
Het is echter een gevolg van het beeld dat ik over u heb, gebaseerd op een groot aantal idiote posts van u (en niet alleen hier, ook op actua, alhoewel ik daar zelfs niet meer wil reageren, een mens wordt dommer met de minuut dat hij daar leest).
Dus als je wil dat ik iets normaler doe tegen u, probeer u dan normaal te gedragen.
Overigens is het leven van elk dier iets waard, maar dat van sommige mensen, daar begin ik aan te twijfelen.den-kimi zei:-yes i do. blijkbaar zijn u logs dus niet veel waard, als er van meerdere mensen die zeker zijn dat ze infractions gekregen hebben niets terug te vinden is.
-scheldt zelden of nooitvoor zover ik weet begint ze iedere keer te schelden als ge iets zegt dat tegen haar eigen grote gedacht ingaat. vertel haar maar eens dat het leven van een kat niets waard is, ge zult direct een aantal mooie woorden naar u hoofd geslingerd krijgen.
uiteindelijk heb ik niets tegen u en de rest van de crew, ge doet dat allemaal heel goed. maar ge moet niet ontkennen dat sommigen nog net iets meer mogen dan anderen.
Men kan een mens beoordelen aan de manier waarop hij met dieren omgaat nietwaar.
Helaas voor u.
En uiteraard gaat sucking up u nu enorm vooruit helpen, dat spreekt vanzelf.
Dennoman zei:²
Akkoord, Fien heeft issues met zichzelf kalm te houden en eigenlijk zou ze moeten leren om the bigger "man" (you get the point) te zijn in zulke discussies en gewoon alles te laten begaan. Door te schelden ga je natuurlijk meer provocatie uitlokken van mensen die denken dat ze gelijk hebben (en ge moogt het leuk vinden of niet, maar Fien heeft ook vaak gewoon gelijk) en dan winnen zij natuurlijk, want jij maakt je kwaad en dat is een teken van zwakte.
Welcome to the internet![]()
That says about everything.
voor zover ik weet begint ze iedere keer te schelden als ge iets zegt dat tegen haar eigen grote gedacht ingaat. vertel haar maar eens dat het leven van een kat niets waard is, ge zult direct een aantal mooie woorden naar u hoofd geslingerd krijgen.
) te zijn in zulke discussies en gewoon alles te laten begaan. Door te schelden ga je natuurlijk meer provocatie uitlokken van mensen die denken dat ze gelijk hebben (en ge moogt het leuk vinden of niet, maar Fien heeft ook vaak gewoon gelijk) en dan winnen zij natuurlijk, want jij maakt je kwaad en dat is een teken van zwakte.



