Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arifiene

Legacy Member
Stabby zei:
Wat heeft Dakantochni toch met Arifiene? Hij gaf meer punten (die bovendien een pak langer actief blijven) voor haar te beledigen dan voor het aanzetten tot illegale praktijken.
Wss omdat het de zoveelste keer was, nietwaar ;)?
Komt ervan als je dagen na elkaar gaat flamen.
(En voor de betweters onder ons, hij was idd aan het flamen, en ik had al dagen niet meer gepost in die thread, dus néé, het lag niet aan mij.)
bllablablabla zei:
Ik ben geen regelmatige forumposter maar ik heb ook eens een stévige discussie gehad met Arifiene (die is immers vaak zo arrogant als iets). Ik ben DUIDELIJK niet de enige, wat natuurlijk vrij opvallend is ;) Dus inderdaad, vanwaar die voorkeursbehandeling?
Van stevige discussies ga je niet doodgaan.
Trouwens, voorkeursbehandeling?
Eerst nadenken, dan verwijten maken, of denk je dat ik nog geen infractions/bans gehad heb? ;).

den-kimi zei:
²

ik heb ook nog infractions gekregen tijdens een discussie met ari, hoewel ik altijd beleefd ben gebleven was 1 of andere mod het blijkbaar niet eens met mijn mening en moest ik dus zwijgen.

blijkbaar mag zij altijd toch nog net iets meer dan de meesten, er heeft zo te zien geen enkele mod een probleem met de scheldtirades die ze zo nu en dan afsteekt.

en inderdaad, die arrogantie is hatelijk. omdat ze wat wetteksten vanbuiten geblokt heeft denkt ze te weten hoe het er in werkelijkheid aan toe gaat.
Even zien, was dat de mening waarin je dacht dat je 'even bekwaam was als een dierenarts en dus ook bekwaam om dieren te doden'?
Want als ik in de clinch ga met jou ist meestal omwille van uw onterecht superioriteitsgevoel tov dieren.

Ja ik weet niet hoe het er 'in de werkelijkheid' aan toegaat.
Let's face it, ge kent mij langs geen kanten, je weet geen reet over mijn richting of over wat ik doe in mijn vrije tijd (behalve dat ik deel uitmaak van een kattenopvang), dus wat kom jij hier eigenlijk weer zagen alsof je de grote man bent?
Jij bent er gwn op uit om mij te kleineren en je vindt het duidelijk hatelijk dat ik arrogant ben. Je denkt ook dat dit een gevolg is van mijn studies.
Het is echter een gevolg van het beeld dat ik over u heb, gebaseerd op een groot aantal idiote posts van u (en niet alleen hier, ook op actua, alhoewel ik daar zelfs niet meer wil reageren, een mens wordt dommer met de minuut dat hij daar leest).
Dus als je wil dat ik iets normaler doe tegen u, probeer u dan normaal te gedragen.
den-kimi zei:
-yes i do. blijkbaar zijn u logs dus niet veel waard, als er van meerdere mensen die zeker zijn dat ze infractions gekregen hebben niets terug te vinden is.
-scheldt zelden of nooit :wtf: voor zover ik weet begint ze iedere keer te schelden als ge iets zegt dat tegen haar eigen grote gedacht ingaat. vertel haar maar eens dat het leven van een kat niets waard is, ge zult direct een aantal mooie woorden naar u hoofd geslingerd krijgen.

uiteindelijk heb ik niets tegen u en de rest van de crew, ge doet dat allemaal heel goed. maar ge moet niet ontkennen dat sommigen nog net iets meer mogen dan anderen.
Overigens is het leven van elk dier iets waard, maar dat van sommige mensen, daar begin ik aan te twijfelen.
Men kan een mens beoordelen aan de manier waarop hij met dieren omgaat nietwaar.
Helaas voor u.

En uiteraard gaat sucking up u nu enorm vooruit helpen, dat spreekt vanzelf.

Dennoman zei:
²

Akkoord, Fien heeft issues met zichzelf kalm te houden en eigenlijk zou ze moeten leren om the bigger "man" (you get the point :p) te zijn in zulke discussies en gewoon alles te laten begaan. Door te schelden ga je natuurlijk meer provocatie uitlokken van mensen die denken dat ze gelijk hebben (en ge moogt het leuk vinden of niet, maar Fien heeft ook vaak gewoon gelijk) en dan winnen zij natuurlijk, want jij maakt je kwaad en dat is een teken van zwakte.


Welcome to the internet :p

That says about everything.

Waximize.be

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Wel, ofleg lieg je nu gewoon dat je een neus van anderhalve meter moet hebben, ofwel is dit op een zeer vreemde manier gebeurd. Ik heb dit zitten nachecken, en nergens, maar dan ook nergens, valt in je logs ook maar iets te bespeuren over bans/infractions/usernotes/whatever. Dus, als je daarover klachten hebt --> Epyon, want ik kan je niet meer verder helpen dan.


Wel, dat kan dus gewoonweg niet, aangezien je profiel geen enkel spoor vertoont van een infraction onder welke vorm dan ook. Is dit een alleenstaand geval dat doodgewoon slachtoffer is geworden van een programmeerlus die op hol sloeg? --> Cyberkef


Dat hebben we geprobeerd, maar dat gaat niet. Het enige wat je zou kunnen doen is op Mobiliteit strenger worden (maar dat zou een averechts effect hebben, geloof me), maar als we hier losser worden dan worden tags één groot schandalenbord en staan ze binnenkort vol met beledigingen omtrent zowat iedereen. Je kan gewoon geen rechte lijn trekken tussen een communityforum waar de mensen weten waar hun grenzen liggen, en een 'doorgangsforum' zoals dit, onmogelijk.


Wel, had je dus weet van de feiten, dan had je dit niet gezegd, want het probleem is dat het onderzoek op 't moment nog steeds loopt en we nog niet met 100% zekerheid weten wie juist dealt (onderzoek zoiets maar eens als het via pm verloopt...). Tenslotte staken we al onze nek uit met drugs als enige illegaal topic het woord te bieden, maar dan wilden we zeker geen risico's lopen. Dat deden we nu wel, dus we hebben er een einde aan gemaakt (en hier gaat nu eens iedereen vrede mee mee moeten nemen, en wie dat niet kan zal spijtig genoeg moeten uitwijken naar een ander forum).

Liegen dat doe ik zelden of nooit. Maar (!) je hebt gelijk als je zegt dat je op mijn profiel geen infractions tegenkomt. Ik heb dit meegemaakt onder een andere account. De reden waarvoor ik deze account hier heb, is omdat ik niet meer kon inloggen sinds de nieuwe layout (wegens vreemde tekens in m'n nickname). Ik had destijds hier ook een bericht over geplaatst op het bugforum, maar daarna terug verwijderd omdat er toch geen haan naar kraaide.

Als ik de comments hier lees, denken sommige dat ik hier op je dak zit. Neen, ik wou gewoon even aanstippen dat het infractionsysteem niet altijd in goeie banen verliep. Ik kreeg de laatste infractions trouwens allemaal van Epyon zelf, dus ik zou al geen reden zien om u met de vinger te wijzen.

Wat die drugsthread betreft, mijn excuses, blijkbaar hebben sommige reguliere members het niet kunnen laten (als ik het zo mag interpreteren). Dat is spijtig, want ik weet dat jullie mods in het verleden al moeilijkheden hadden met die thread, desondanks hebben jullie die toch toegelaten. Waarvoor dank! :)

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Stond bij druk kruispunt te wachten op het groene licht. Veel andere fietsers met mij. Ik merk dat mijn voorwiel net wat te ver op straat steekt en ik de aankomende bus een handje wil helpen in het maken van zijn bocht -> ik rol wat met mijn fiets naar achter.

Daarmee stootte ik met mijn achterwiel het voorwiel aan van de meid/vrouw achter mij die vervolgens een grote gefrustreerde zucht slaat en mij vuil chagrijnig aan kijkt. Wat hebben mensen toch grote problemen.

Handsome Hermit

Legacy Member
Dakantochnie zei:
En ook dat probleem is opgelost (blijkbaar heb jij pech gehad en ermee te maken gekregen helemaal in het begin), want ondertussen wordt ook dat weer gelogd.
Wel dan ben ik blij dat er toch al enige progressie is :p.

Bubba

Legacy Member
Nuytuh zei:
Stond bij druk kruispunt te wachten op het groene licht. Veel andere fietsers met mij. Ik merk dat mijn voorwiel net wat te ver op straat steekt en ik de aankomende bus een handje wil helpen in het maken van zijn bocht -> ik rol wat met mijn fiets naar achter.

Daarmee stootte ik met mijn achterwiel het voorwiel aan van de meid/vrouw achter mij die vervolgens een grote gefrustreerde zucht slaat en mij vuil chagrijnig aan kijkt. Wat hebben mensen toch grote problemen.

Stuk crapuul!

Twas per ongeluk zegge ze dan. Tzal wel zijn. Botst maar is "per ongeluk" mee uwe fiets tege de mijne, kzal dan ook is "per ongeluk" mee mijn vuist op u neus botsen! :angry:

Recipe4hate

Legacy Member
BuBbA zei:
Stuk crapuul!

Twas per ongeluk zegge ze dan. Tzal wel zijn. Botst maar is "per ongeluk" mee uwe fiets tege de mijne, kzal dan ook is "per ongeluk" mee mijn vuist op u neus botsen! :angry:

Iets teveel naar Helmuth gekeken de laatste tijd? :p

Stampertje

Legacy Member
moet net hele hoop opzoeken op internet en het gaat zo traag. moet zelf tijdje wachten op google om te laden :s
nuja ff gebeld naar helpdesk en die zeggen dat er geen probleem is. ik heb waarschijnlijk p2p proggie of virus krijg ik dan als antwoord. zo maken ze der hun gemakkelijk van af :(

speedtest : http://www.speedtest.net/result/484026266.png
das ver van de 20 mbps dat ik moet halen :(

Waximize.be

Legacy Member
EagleEye zei:
Idd :p net als bij snelheidsboetes: Iemand wordt geflitst aan 57 in de bebouwde kom. Der gaat dan 6 km correctie af: 57-6=51 km/h, en daarop wordt ge dan beboet.

En dan hoort ge mensen klagen: godverdoeme vuile flikken flitsen mij omdat ik 1 km/h te snel rijd!! :wtf:

Ter info:
Als jij 57 km/h rijdt op uw teller en je wordt geflitst dan rij je in principe geen 57 km/h. Daarom dat de staat een correctie aftrekt om tot een betere benadering te komen van de effectieve snelheid.
Die persoon heeft dus in principe geen 7km/h te snel gereden in de bebouwde kom. Dus als mensen afkomen met ik reed 1 - 3 km/h té snel dan hebben ze gelijk. Je vergelijking gaat dus niet helemaal op.

Rij maar eens met een gps, je zal zien dat je minder rijdt dan wat erop uw teller staat. ;)

Recipe4hate

Legacy Member
^ Ja, maar de mensen houden zich nog altijd aan de teller. Als je niet sneller dan 50 mag, ga je niet expres 57 rijden é? Dan blijf je ook onder 50. Dus in dat opzicht klopt het wel wat EagleEye zei.

Waximize.be

Legacy Member
Recipe4hate zei:
^ Ja, maar de mensen houden zich nog altijd aan de teller. Als je niet sneller dan 50 mag, ga je niet expres 57 rijden é? Dan blijf je ook onder 50. Dus in dat opzicht klopt het wel wat EagleEye zei.

Gedeeltelijk wel, tenzij je weet dat je iets sneller kan rijden.
Ik rij bv. wel sneller dan 50km/h op mijn teller in een bebouwde kom omdat ik ervan overtuigd ben dat als ik 54 km/h rij (op de teller) ik toch niet geflitst zal worden. Stel dat ik toch geflitst word, dan heb ik nog de correctie die ervan af gaat en dan zit ik zowieso onder de 50km/h. :p

Bubba

Legacy Member
-=MansorY=- zei:
Gedeeltelijk wel, tenzij je weet dat je iets sneller kan rijden.
Ik rij bv. wel sneller dan 50km/h op mijn teller in een bebouwde kom omdat ik ervan overtuigd ben dat als ik 54 km/h rij (op de teller) ik toch niet geflitst zal worden. Stel dat ik toch geflitst word, dan heb ik nog de correctie die ervan af gaat en dan zit ik zowieso onder de 50km/h. :p

Maximum snelheid = 50km/u. Onder de 100km/u is er een correctie van 6km/u wat wil zeggen dat het sowieso geen zin heeft om te flitsen onder de 56km/u. Dus die toestellen staan afgesteld om pas te beginnen flitsen vanaf 57 km/u.
Op je teller kan je dus gerust 60 halen zonder dicht bij die limiet te komen.

Waximize.be

Legacy Member
BuBbA zei:
Maximum snelheid = 50km/u. Onder de 100km/u is er een correctie van 6km/u wat wil zeggen dat het sowieso geen zin heeft om te flitsen onder de 56km/u. Dus die toestellen staan afgesteld om pas te beginnen flitsen vanaf 57 km/u.
Op je teller kan je dus gerust 60 halen zonder dicht bij die limiet te komen.

Ha zo! Dan heb ik het verkeerd op.
Conclusie: ik mag nog sneller rijden op de teller zonder geflitst te worden. :p

TheFuckingDutchman

Legacy Member
BuBbA zei:
nee ma, gij kijkt ni eerst achteruit ofzo? :p

Kzal maar nooit achter u komen staan met de auto. :)

Mhaj tis moeilijk om de situatie te schetsen. Maar het stelde echt niks voor. Zeker niet als je daar met +- tien fietsers op 4m2 staat te wachten tot het licht op groen gaat. Dan moet je toch niet gaan zeuren als ik met mijn achterband tegen jouw voorband aankom nadat ik rustig een stapje achteruit zet om een bus de ruimte te geven :D

KiPpIe

Legacy Member
Het is kei goei weer buiten en ik zit binnen vast omdat ik nog een paar verslagen moet maken. :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan