Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RaptorFan

Legacy Member
Stabby zei:
Wat heeft Dakantochni toch met Arifiene? Hij gaf meer punten (die bovendien een pak langer actief blijven) voor haar te beledigen dan voor het aanzetten tot illegale praktijken.

Ik ben geen regelmatige forumposter maar ik heb ook eens een stévige discussie gehad met Arifiene (die is immers vaak zo arrogant als iets). Ik ben DUIDELIJK niet de enige, wat natuurlijk vrij opvallend is ;) Dus inderdaad, vanwaar die voorkeursbehandeling?

Waximize.be

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Maar nee, dat kan zelfs niet eens. Geen enkele Moderator kan zomaar bans geven. Bans zijn een compleet automatisch gevolg van infractionputen. Als je toevallig over een bepaalde puntengrens heen gaat door die ene infraction, dan kan het dat er een ban volgt. Bereik je geen grens, dan gebeurt er helemaal niets. Het is nog nooit zo rechtvaardig geweest als nu.

Dan klopte er toch iets niet in het begin van dat tagsysteem. Ik werd meermaals gebanned na elkaar bij het zetten van idiote tags.
Toen er voor 't eerst tags waren, heb ik meermaals verkeerde tags gebruikt, gevolg: ban. (logisch)
Na mijn dag ban, had ik mijn lesje nog niet geleerd en werd ik terug gebanned na 1 verkeerde tag!

Als ik goed kan rekenen:
meermaals verkeerde tags = ban (2x 6 infractions = 12 en dus één dag ban)
Volgende keer dat ik een verkeerde tag gezet had, moet mijn score dan ofwel 18 geweest zijn (12 + 6) indien de vorige infractions niet meteen verdwijnen, OFWEL 6 punten. In beide gevallen zou ik dan toch geen ban mogen krijgen? Wat wel het geval was! :p

Pas op, na mijn 2de en zelfs 3de dag ban (denk dat ik er toen 2 ineens kreeg), had ik het nog niet afgeleerd.
Nu post ik in het algemeen geen tags meer, vanwege de onduidelijkheid op de verschillende fora. De sfeer op mobiliteit is wel aangenaam en ik pleit dan ook niet voor een gelijkschakeling met het algemene forum. Toch zal ik er me niet meer aan mispakken om zelfs daar een (misplaatste) tag te zetten, want de volgende keer was het koekenbak volgens de supervisor. :cry: :p

EDIT

Even over die drugsthread.
Waarom kon je niet gewoon die posts deleten en diegene die begonnen over dealen (of wat dan ook) een ban aansmeren? Het waren vast geen reguliere posters die hierover begonnen? (ter info: het is een vraag en geen bewering, want ik heb de feiten niet gevolgd)

denkimi

Legacy Member
bllablablabla zei:
Ik ben geen regelmatige forumposter maar ik heb ook eens een stévige discussie gehad met Arifiene (die is immers vaak zo arrogant als iets). Ik ben DUIDELIJK niet de enige, wat natuurlijk vrij opvallend is ;) Dus inderdaad, vanwaar die voorkeursbehandeling?
²

ik heb ook nog infractions gekregen tijdens een discussie met ari, hoewel ik altijd beleefd ben gebleven was 1 of andere mod het blijkbaar niet eens met mijn mening en moest ik dus zwijgen.

blijkbaar mag zij altijd toch nog net iets meer dan de meesten, er heeft zo te zien geen enkele mod een probleem met de scheldtirades die ze zo nu en dan afsteekt.

en inderdaad, die arrogantie is hatelijk. omdat ze wat wetteksten vanbuiten geblokt heeft denkt ze te weten hoe het er in werkelijkheid aan toe gaat.

Bosvos

Legacy Member
ik kan weer niet slapen, ik kan natuurlijk het nachtje doordoen, ik voel me wakker genoeg, maar nog tot 7 uur aan de pc zitten gaat niet, 't is nogal saai :D

en ik heb schrik dat als ik een film opzet en in de zetel ga zitten dat ik binnen een uurke of 2 toch in slaap val en dan is het koekenbak, dan ben ik pas wakker tegen 2 uur en dan is het deze avond weer hetzelfde :(

RaptorFan

Legacy Member
den-kimi zei:
²

ik heb ook nog infractions gekregen tijdens een discussie met ari, hoewel ik altijd beleefd ben gebleven was 1 of andere mod het blijkbaar niet eens met mijn mening en moest ik dus zwijgen.

blijkbaar mag zij altijd toch nog net iets meer dan de meesten, er heeft zo te zien geen enkele mod een probleem met de scheldtirades die ze zo nu en dan afsteekt.

en inderdaad, die arrogantie is hatelijk. omdat ze wat wetteksten vanbuiten geblokt heeft denkt ze te weten hoe het er in werkelijkheid aan toe gaat.

Een ander woord is er inderdaad ni voor hehe. Ge kunt u ni voorstellen hoe heuglijk het is dat ik niet de enige ben die het nekeer tegen haar opnam, want ik kon bijlang ni op tegen haar én haar forumvriendjes ;) Frustrerend!

Freekje

Legacy Member
Mag de volgende rant een plezier zijn voor de lezers :

This 3 uur, project is eindelijk af dat morgen binnen moet, uit vermoeidheid sluit ik men pc af terwijl ik naar de andere loop om te gaan printen.
Geen probleem, ksteek em terug aan! Precies wel een probleem want em start precies niet echt, nog al eens voorgehad gewoon wat aan die sata kabbels schudden fixt het wel of cmos jumperke eens versteken en dat oud beestje start wel. Half uur later nogaltijd niks :/
Dan maar hdd's uit de pc en op andere pc aansluiten, eerst nog 15min lopen prutsen met vijze die doordraaie. Maargoed kom aan de pc waar de printer staat: Geen sata aansluitingen :/

Dan maar men broer zijn pc gaan rippen, word em kei pissed omdak om 4uur in zen kamer lawaai staat te maken, maargoed zen pc eindelijk op men kamer gekregen:
Sluit de eerste hdd v/d 3 hhd's aan waar dak denk dat men windows op staat.

succes et start!
maar dan KLAKKLAKKLAK en zwart scherm
-errrrrr- ok ff zonder sata aansluiten.

succes et start!
geen KLAKKLAKKLAK maar wel zwart scherm
men oog valt dan op de 2 voedings kabels van zijn hdd's diek heb uitgetrokken :/
2hdd's 1tje met windows 1tje voor de rest dus 50/50 kans dak de goei voedingskabel laat zitten : inni minni munten : verkeerde gekozen en weer af en kabels hersteken!

Maargoed we geven niet op :
alles goed aangesloten en we komen in windows
ik grijp vol enthousiasme naar de muis :
NIKS. snel onder de tafel om in andere usb poort te steken,
4 usb poorten later : NIKS ( goodbye muis , we served well )
Dan opzoek gegaan naar de laptopmuis,
Maar natuurlijk staat de laptop niet waar em moet staan :////
Na dan uiteindelijk gevonden te hebben doe ik weer vol enthousame de koffer open:

GEEN MUIS!

valt men halfslapend oog op de orginele doos van de laptop: MUIS GEVONDEN!

Sluit hem aan, lampke begint te branden -vooruitgang- maar em beweegt nog nie
np ff reboot : 4 usb poorten later NOGALTIJD GEEN &''(é"'("("& werkende muis.
Prbly die microsoft klote drivers, dus nogmaals naar men broer zen kamer:
Dees keer wil ik em niet wakker maken dus als een kat in de nacht doe ik er 10min over om een losliggende muis uit een kamer te halen!

Aangesloten en al ga ik naar verkenner : -shit verkeerde hdd- tot zover men 33procent kans. Op naar de 2de hdd, derp NOPPES

Ik grijp naar de laaste HDD, dat word em geen tegenslag meer:
Kdraai em naar mij : GEEN MOLEX AANSLUITING
Menne frang valt dan dat ik bij de eerste HDD maar 1 partitie heb gechecked ipv 2

En hup weer alles aansluiten,
Nu na 5x optestarten valt het op hoe f***** traag die pc is, msn start op 1200 ongelezen emails blablabla.
Maargoed this nu al na 5h, enthousiasme in overvloed:
Ik steek men usb stick in de pc

NIEUWE HARDWARE GEDETECTEERD
software automatisch zoeken!
sorry deze hardware kan niet geïnstalleerd worden

PLUG EN PLAY MEN KL*****

maargoed dan maar meteen alle usb sticks die ik kon vinden erin gestoken,
den 128mb usb stick die ik personelijk al lang in een doos had gesmeten doet het wel :////

Nu is em aant printen, nu nog men inkt opzijn en ge kunt morgen op HLN lezen "jongeman gooit printen en computer op de E40 en veroorzaakt monsterfile!"

nu ff powernap en van 8 tot 18 les woooohoooooo

Maargoe, morge win ik euromillions en kom'k het meisje van men leven tegen.

Bosvos

Legacy Member
amai mijn kloten, serieuze tegenslag en ik dacht dat mijne nacht erg was :D

kon weer niet slapen (zoals ik hierboven al ergens heb vermeld) dan maar van de gelegenheid gebruik gemaakt en mijn fotogerief ingepakt, vlo op en hop naar Mechelen een beetje foto's trekken van de zonsopgang (ze gaven toch niet teveel bewolking).

Kom in Mechelen, 't is nog een beetje te donker dus ik begin wat fotookes te trekken van straatjes met schoon lampkes... ik sta daar dus met mijn statief en camera. Stopt er met gierende banden een golf naast mij (midden int straat dus). 2 duidelijk bezopen marrokanen.

Bestuurder:"eh meneer meneer, wa zijde gij aant doen?"
Ik: (ik probeer het sarcasme weg te houden) "ah ik ben foto's aant trekken"
Bestuurder: "nu? en verdiende gij daarmee?"
Ik: "nee dat is een hobby van mij, ik kon toch niet slapen"
Bestuurder: "en van wa maakt gij dan foto's?"
Ik: "van de zonsopgang hopelijk" (ik dacht dat ik mij daar uit de voeten moest maken of ik had de zonsopgang nog gemist :D"
Bestuurder: kijkt spottend naar boven, tis natuurlijk nog half donker...
Al een geluk dat er een auto van de andere kant kwam (what are the odds, op dat uur :D), ik maak 'm duidelijk dat hij in de weg staat, hij doet teken dat hij terugkomt en rijdt met gierende banden weer weg.

Ikke camera rond mijne nek, statief over mijne schouder, klak half opgezwierd, zo mijn fiets op en maken da'k weg was :D


Om het nog erger te maken: het was eigenlijk vrij bewolkt. Het was dus gene vette :(

Handsome Hermit

Legacy Member
-=MansorY=- zei:
Dan klopte er toch iets niet in het begin van dat tagsysteem. Ik werd meermaals gebanned na elkaar bij het zetten van idiote tags.
Toen er voor 't eerst tags waren, heb ik meermaals verkeerde tags gebruikt, gevolg: ban. (logisch)
Na mijn dag ban, had ik mijn lesje nog niet geleerd en werd ik terug gebanned na 1 verkeerde tag!
In het begin werd er gespeeld met die bestraffingen. Ik heb er ooit 5 gekregen i.p.v. 6. Ben toen nog gaan klagen om het 6de ook te krijgen, maar heb hem nooit gezien.
Ik snap echt niet dat men niet inziet dat het huidige beleid omtrent die tags met haken en ogen aan elkaar hangt. Als iemand -die voornamelijk op actualiteit/mobiliteit of een ander subforum komt en daar de gewoonte heeft om af en toe een lollige tag te maken- op algemeen terechtkomt (al is het door wat doorgelink van threads) en hij daar hetzelfde doet wordt men onmiddelijk gestraft. 1x waarschuwen zou bijvoorbeeld al eens interessant zijn, alvorens onmiddelijk met de infractions te gaan zwaaien. Als er dan infractions uitgedeeld worden, zou het verder interessant zijn om in de pm uitdrukkelijk de desbetreffende tag te vermelden, zodat er in geval van discussie onmiddelijk duidelijkheid is.
En gooi het tagsysteem anders toe op algemeen, ik heb de indruk dat er al veel meer zever van gekomen is dan dat dat nu echt bijgedragen heeft aan de 'community'.

Dakantochnie zei:
Dat is dan een probleem dat je moet aankaarten bij de Supervisors. Op de Algemene Fora zijn de regels heel duidelijk en rechtlijnig denk ik. Tags zijn niet gemaakt om moppen in te tappen (dat haalt heel de technische reden van bestaan neer), en als we het zien, dan verwijderen we ze ook. Wanneer ze dan ook nog eens aanstootgevend of iets dergelijks zijn, dan kan er inderdaad een infraction volgen. Eigenlijk is dat een regel die iedereen zou moeten volgen...
Alee kom, alsof dat dat een fluit gaat helpen. Dat is nu al maanden aan de gang, als die supervisors dat nu zelf niet in de mot hebben ondertussen, dan vraag ik mij toch wel af hoeveel supervisor ze hier zijn.
Uw uitleg klopt trouwens niet, het zijn zeker niet enkel aanstootgevende tags die voor een infraction zorgen, dat heb ik zelf mogen ondervinden. Daar ga ik echter niet opnieuw over discuteren want dat was u toen al een halve dag later vergeten waarover het ging. En met "we weten niet waarover het ging, en in dat geval heeft de mod altijd gelijk, was het toen afgelopen."

Dakantochnie

Legacy Member
[LRRP];11648560 zei:
:lol:
Als ge iets over joden zegt, => Flame of racisme, zegt ge uw gedacht over Arifiene, dan eje het ook zitten.
De lolbroek uithangen mag ook niet want dan worden uw posts verwijderd.

?
Ik zie geen andere uitweg meer dan voor het VB te stemmen.

(Leer trouwens je grenzen eens kennen aub, die foto is er _echt_wel_over_, hoe enorm tactvol trouwens om zoiets te posten tegen iemand die zeer veel moeite doet om uitleg te geven terwijl hij dat helemaal niet hoeft.)

Stabby zei:
Wat heeft Dakantochni toch met Arifiene? Hij gaf meer punten (die bovendien een pak langer actief blijven) voor haar te beledigen dan voor het aanzetten tot illegale praktijken.
Correct, want het is nu eenmaal zo voorgeschreven en programmatorisch vastgelegd dat de lichte infraction voor warez 3 punten bedraagt, en die voor uitlokken van flame 4 punten. Heb je daar klachten over? --> Epyon

bllablablabla zei:
Ik ben geen regelmatige forumposter maar ik heb ook eens een stévige discussie gehad met Arifiene (die is immers vaak zo arrogant als iets). Ik ben DUIDELIJK niet de enige, wat natuurlijk vrij opvallend is ;) Dus inderdaad, vanwaar die voorkeursbehandeling?
Maar wie zegt dat ze een voorkeursbehandeling krijgt? Kan jij zien wie wat waar gezegd heeft en wanneer, en wanneer dat dan ook verwijderd terug werd, en welke gevolgen daaraan gegeven werden achter de schermen? Nee, dus gelieve je daar dan ook niet over uit te spreken. :)

-=MansorY=- zei:
Dan klopte er toch iets niet in het begin van dat tagsysteem. Ik werd meermaals gebanned na elkaar bij het zetten van idiote tags.
Toen er voor 't eerst tags waren, heb ik meermaals verkeerde tags gebruikt, gevolg: ban. (logisch)
Na mijn dag ban, had ik mijn lesje nog niet geleerd en werd ik terug gebanned na 1 verkeerde tag!
Wel, ofleg lieg je nu gewoon dat je een neus van anderhalve meter moet hebben, ofwel is dit op een zeer vreemde manier gebeurd. Ik heb dit zitten nachecken, en nergens, maar dan ook nergens, valt in je logs ook maar iets te bespeuren over bans/infractions/usernotes/whatever. Dus, als je daarover klachten hebt --> Epyon, want ik kan je niet meer verder helpen dan.

-=MansorY=- zei:
Als ik goed kan rekenen:
meermaals verkeerde tags = ban (2x 6 infractions = 12 en dus één dag ban)
Volgende keer dat ik een verkeerde tag gezet had, moet mijn score dan ofwel 18 geweest zijn (12 + 6) indien de vorige infractions niet meteen verdwijnen, OFWEL 6 punten. In beide gevallen zou ik dan toch geen ban mogen krijgen? Wat wel het geval was! :p
Wel, dat kan dus gewoonweg niet, aangezien je profiel geen enkel spoor vertoont van een infraction onder welke vorm dan ook. Is dit een alleenstaand geval dat doodgewoon slachtoffer is geworden van een programmeerlus die op hol sloeg? --> Cyberkef

-=MansorY=- zei:
Pas op, na mijn 2de en zelfs 3de dag ban (denk dat ik er toen 2 ineens kreeg), had ik het nog niet afgeleerd.
Nu post ik in het algemeen geen tags meer, vanwege de onduidelijkheid op de verschillende fora. De sfeer op mobiliteit is wel aangenaam en ik pleit dan ook niet voor een gelijkschakeling met het algemene forum. Toch zal ik er me niet meer aan mispakken om zelfs daar een (misplaatste) tag te zetten, want de volgende keer was het koekenbak volgens de supervisor. :cry: :p
Dat hebben we geprobeerd, maar dat gaat niet. Het enige wat je zou kunnen doen is op Mobiliteit strenger worden (maar dat zou een averechts effect hebben, geloof me), maar als we hier losser worden dan worden tags één groot schandalenbord en staan ze binnenkort vol met beledigingen omtrent zowat iedereen. Je kan gewoon geen rechte lijn trekken tussen een communityforum waar de mensen weten waar hun grenzen liggen, en een 'doorgangsforum' zoals dit, onmogelijk.

-=MansorY=- zei:
EDIT

Even over die drugsthread.
Waarom kon je niet gewoon die posts deleten en diegene die begonnen over dealen (of wat dan ook) een ban aansmeren? Het waren vast geen reguliere posters die hierover begonnen? (ter info: het is een vraag en geen bewering, want ik heb de feiten niet gevolgd)
Wel, had je dus weet van de feiten, dan had je dit niet gezegd, want het probleem is dat het onderzoek op 't moment nog steeds loopt en we nog niet met 100% zekerheid weten wie juist dealt (onderzoek zoiets maar eens als het via pm verloopt...). Tenslotte staken we al onze nek uit met drugs als enige illegaal topic het woord te bieden, maar dan wilden we zeker geen risico's lopen. Dat deden we nu wel, dus we hebben er een einde aan gemaakt (en hier gaat nu eens iedereen vrede mee mee moeten nemen, en wie dat niet kan zal spijtig genoeg moeten uitwijken naar een ander forum).

den-kimi zei:
²

ik heb ook nog infractions gekregen tijdens een discussie met ari, hoewel ik altijd beleefd ben gebleven was 1 of andere mod het blijkbaar niet eens met mijn mening en moest ik dus zwijgen.

blijkbaar mag zij altijd toch nog net iets meer dan de meesten, er heeft zo te zien geen enkele mod een probleem met de scheldtirades die ze zo nu en dan afsteekt.

en inderdaad, die arrogantie is hatelijk. omdat ze wat wetteksten vanbuiten geblokt heeft denkt ze te weten hoe het er in werkelijkheid aan toe gaat.
- Ook jij hebt volgens de logs nog nooit (maar dan ook nooit) een infraction/usernote/ban/whatever gehad. Ik weet toch écht niet waar mensen zulke zaken vandaan halen hoor...
- Arifiene scheldt zelden of nooit. Wat ze wel doet is soms keiharde commentaar geven op anderen, waar ze dan ook evengoed op afgestraft wordt zowel door de crew als door haar medemembers. Maar je zit niet in de crew, dus je weet van niets natuurlijk (gelieve je dan ook te onthouden van commentaar).

Handsome Hermit zei:
In het begin werd er gespeeld met die bestraffingen. Ik heb er ooit 5 gekregen i.p.v. 6. Ben toen nog gaan klagen om het 6de ook te krijgen, maar heb hem nooit gezien.
Ik snap echt niet dat men niet inziet dat het huidige beleid omtrent die tags met haken en ogen aan elkaar hangt. Als iemand -die voornamelijk op actualiteit/mobiliteit of een ander subforum komt en daar de gewoonte heeft om af en toe een lollige tag te maken- op algemeen terechtkomt (al is het door wat doorgelink van threads) en hij daar hetzelfde doet wordt men onmiddelijk gestraft. 1x waarschuwen zou bijvoorbeeld al eens interessant zijn, alvorens onmiddelijk met de infractions te gaan zwaaien.
En gooi het tagsysteem anders toe op algemeen, ik heb de indruk dat er al veel meer zever van gekomen is dan dat dat nu echt bijgedragen heeft aan de 'community'.
Dit is al heel wat meer gematigde en gegronde commentaar.
- In het begin was er inderdaad nog wat finetuning nodig omtrent de infractions, maar nu staan de punten vast.
- Het kan altijd gebeuren dat een moderator een foute radiobutton aanklikt en je per ongeluk een verkeerde infraction geeft (iedereen kan fouten maken), maar zo goed als altijd wordt dat dan ook zeer snel terug rechtgezet.
- Ik kan die verwarring wel ergens begrijpen. Misschien moeten we daar inderdaad eens voor rond de tafel gaan zitten.
- Je kan tags niet hier afzetten, en op een ander forum aanzetten.

Handsome Hermit zei:
Alee kom, alsof dat dat een fluit gaat helpen. Dat is nu al maanden aan de gang, als die supervisors dat nu zelf niet in de mot hebben ondertussen, dan vraag ik mij toch wel af hoeveel supervisor ze hier zijn.
Uw uitleg klopt trouwens niet, het zijn zeker niet enkel aanstootgevende tags die voor een infraction zorgen, dat heb ik zelf mogen ondervinden. Daar ga ik echter niet opnieuw over discuteren want dat was u toen al een halve dag later vergeten waarover het ging. En met "we weten niet waarover het ging, en in dat geval heeft de mod altijd gelijk, was het toen afgelopen."
En ook dat probleem is opgelost (blijkbaar heb jij pech gehad en ermee te maken gekregen helemaal in het begin), want ondertussen wordt ook dat weer gelogd.

KiPpIe

Legacy Member
btw, Dakantochnie, zijn alle logs al bekeken aangezien de thread terug open is?

Starrk

Legacy Member
Dwight Howard die een technical moest krijgen voor zijn elleboogstoot, maar de ref durfde niet.

Howard dus niet fouled out voor Game 6...

Robust²

Legacy Member
Ik blijf mij verbazen hoe weinig members het infractions systeem snappen, t'is niet dat 1 overtreding voor een ban zorgt he, maar de som van al je misstappen, en toch blijven er hier steeds maar komen met vragen als "EY ik heb maar 1 klein foutje gemaakt en ik kreeg nen ban, en dienen onder mij nie, mods van mijn kloten!!!" :ironic:

Ik ga wel akkoord met dat niet alle subfora even streng zijn, en gelijktrekken zou idd best wel eens tot problemen kunnen leiden. (ik denk dat dakantochnie redelijk blij is dat de 'music forum gang' voor het grootste deel van 9Lives verdwenen is, goede tijden mee beleefd nochtans :p Heeft als neveneffect ook wel gehad dat het music subforum redelijk uitgestorven is in vgl met vroeger)

EagleEye

Legacy Member
robust² zei:
Ik blijf mij verbazen hoe weinig members het infractions systeem snappen, t'is niet dat 1 overtreding voor een ban zorgt he, maar de som van al je misstappen, en toch blijven er hier steeds maar komen met vragen als "EY ik heb maar 1 klein foutje gemaakt en ik kreeg nen ban, en dienen onder mij nie, mods van mijn kloten!!!" :ironic:
Idd :p net als bij snelheidsboetes: Iemand wordt geflitst aan 57 in de bebouwde kom. Der gaat dan 6 km correctie af: 57-6=51 km/h, en daarop wordt ge dan beboet.

En dan hoort ge mensen klagen: godverdoeme vuile flikken flitsen mij omdat ik 1 km/h te snel rijd!! :wtf:

Moloch

Legacy Member
der zitten hier velen op dakantochnie zijn dak, maar hij is tenminste rechtvaardig en laat zijn eigen emoties geen rol spelen in het uitdelen van infractions, itt rssd (gelukkig is die geen mod meer) die mij een boertig antwoord gaf 2 jaar terug toen ik iets voorstelde om hem te helpen, waar ik dan ook boertig op reageerde, en ja hoor infraction aan mijn been, pm naar supervisor en heb niks van antwoord gekregen, wetende dat er geen aandacht werd besteed om de clinch op te lossen toen is al wa erger dan nen infraction door nen stomme misplaatste tag te geven, kbedoel ge kent de regels, ge weet dat ge er infractions voor krijgt, dus moet ge nie verschieten als dit uiteindelijk ook gebeurd, ge weet wat ge verkeerd gedaan hebt, ik werd "gestraft" toen omdat meneer rssd met een verkeerd been uit bed gestapt was..

dus maak er zo geen spel van é mannen, der zijn ergere dingen int leven :)

Iemand

Legacy Member
Een mop mag je niet taggen?
Waarom mogen memorabele momenten niet getagd worden? :s:s:s:s:s:s

Ik wil even goed een mop zoeken met het tagsysteem...


Idd, zeer kiddy geredeneerd, maar als jullie de regels toch zo letterlijk nemen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan