Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yo-Han

Legacy Member
@ bréchen

als ge nog kunt rijden

-vertegenwoordiger op de baan voor elektromateriaal / toonbankverkoper: elektromateriaal, verlichting, witgoed & bruingoed ... bvb na extra verkoopsopleiding

- ict/pc technieker (vdab / synthra)

allemaal technisch en minder zwaar en niet alleen bureauwerk

Kr|stof

Legacy Member
Mijn oma is deze morgen gestorven, u eigen familie en volwassen mensen zien kapotgaan van verdriet da scheurt u hart in twee :sad:

paarsbloed

Legacy Member
Kr|stof zei:
Mijn oma is deze morgen gestorven, u eigen familie en volwassen mensen zien kapotgaan van verdriet da scheurt u hart in twee :sad:

Sterkte,heb dit helaas een maand geleden ook meegemaakt.
Ook al wetende dat deze woorden je niets doen.
Sterkte:)

Dennoman

Legacy Member
Kr|stof zei:
Mijn oma is deze morgen gestorven, u eigen familie en volwassen mensen zien kapotgaan van verdriet da scheurt u hart in twee :sad:
Jah jong, kan niet zeggen dat ik "weet hoe het voelt", iedereen zijn belevingswereld is immers anders, maar ik heb het inmiddels ook al drie keer moeten meemaken, misschien "gelukkig" nog op redelijk jonge leeftijd zodat ik er nuchter mee heb leren omspringen. In 2001, toen ik 13 was dus, is mijn grootvader langs moederskant gestorven, het jaar daarvoor mijn grootmoeder langs moederskant (19 december, die dag vergeet ik nimeer, belden ons daarvoor op tijdens een kerstfeestje bij familie, ik had toen ni echt een idee van hoe erg 't met ons moemoe gesteld was) en drie jaar eerder ook al mijne bompa (grootvader langs vaderskant). Nu heb ik enkel ons bomma nog, en daardoor leert ge beseffen dat ge blij moet zijn om wat ge hebt en niet in droefheid stil blijven staan om zij die toch geen pijn of zorgen meer hebben.

Kr|stof

Legacy Member
Het is de eerste keer dat er iemand in mijn nabije omgeving sterft. Ik kan het nog redelijk aan ( omdat ik het wss nog maar half besef ) maar mijn moeder zien wenen of een man van in de 70 waar ze altijd "een klapke" ging doen zien instorten, daar ga ik kapot aan.

Dennoman

Legacy Member
Mjah, zoveel jaar later beziet ge zoiets natuurlijk heel anders. Ik weet nog als de dag van gisteren dat er iemand drie jaar geleden in de zomer eens naar hier belde (we hadden toen nog een vaste lijn, nu allang niet meer) en ik nam op:

"Goeiedag, is dat hier bij de familie De Vries?"
"Euh, ja, zo heet ons ma."
"Ah, mooi. Ik ben er via via achtergekomen dat jullie de kinderen en het kleinkind van Josepha Van Herck en Leon De Vries zijn, kan da?"
"Euh, ja, inderdaad."
"Achzo. Wel, ik ben een ouwe vriend van Josepha en Leon, we doen een reünie van de mannen van tijdens de oorlog en we zouden hen der graag bij hebben."

Ik gans sprakeloos.

"Hallo?"
"Euh, jaja, ik ben er nog ze, maar ik denk dat het best is dat ge mijn moeder efkes op hare gsm belt, misschien kan zij u voorthelpen. 'k Ga u al wel het slechte nieuws moeten brengen dat onze vava al twee jaar geleden gestorven is en ons moemoe daarvoor nog."
"Ah, oei... ik zal dan eens met ulle ma bellen."

Ik veronderstel dat dat risico reëel is als ge een reünie wilt doen met mensen die allemaal minstens 80 jaar oud zijn, maar plezant is dat nooit é :/

Brecht

Legacy Member
Yo-Han zei:
@ bréchen

als ge nog kunt rijden

-vertegenwoordiger op de baan voor elektromateriaal / toonbankverkoper: elektromateriaal, verlichting, witgoed & bruingoed ... bvb na extra verkoopsopleiding

- ict/pc technieker (vdab / synthra)

allemaal technisch en minder zwaar en niet alleen bureauwerk
bedankt voor de tips!

spray-bunny

Legacy Member
Afspraak bij tandarts gemist wegens overslapen.

Note to myself: geen afspraken meer boeken de dag na m'n laatste examen.

Zedd Zorandar

Legacy Member
Artesis is by far de achterlijkste hogeschool ooit!
heb ik al van voor de kerstvakantie getekende stagecontracten op mijn kamer liggen, waarvan ik dacht dat ze in orde waren, kom ik er vandaag bij toeval achter dat die nooit langs de stagelector gepasseerd zijn en dus langs geen kanten in orde zijn, maar de school heeft al wel hun kopie in het archief (of waar da ze die rommel ook steken) gestoken... kan ik waarschijnlijk nog is speciaal naar 't school voor de maandag voor een stomme klote handtekening

oh en winkelen met een koppeltje als single kerel is ni plezant :(

edit: oh en geen vakantie hebben is ook ni leuk na 12 examens ik heb welgeteld 2 dagen en dan kan ik alweer om 8 uur 's morgens op mijn stagebedrijf staan :(

deathsythe

Legacy Member
Zedd Zorandar zei:
oh en winkelen met een koppeltje als single kerel is ni plezant :(
edit: oh en geen vakantie hebben is ook ni leuk na 12 examens ik heb welgeteld 2 dagen en dan kan ik alweer om 8 uur 's morgens op mijn stagebedrijf staan :(
hoe haalt ge het in uw hoofd om te gaan winkele me een koppel :p
en ik heb geen vakantie, ik mag na mijn examens direct gaan werken;) beat that.

spray-bunny

Legacy Member
'k Heb een maat die mij ook altijd meevraagt om te gaan winkelen met z'n lief (omdat'k winkelen haat en het anders niet doe). 'k Heb hem gelukkig steeds kunnen afwimpelen en nu is't gedaan tussen die twee. Saved by the bell:woohoo:.

FroFro

Legacy Member
Werkschema van volgende periode is toegekome; ik ben ingedeeld voor maar 9 shifts, er zijn er die 11 hebben en er is er ene da er 17 heeft O,o

Zedd Zorandar

Legacy Member
hoe ek daar bij kom, da's een goei vriendin en die had is voorgesteld om is samen te gaan winkelen nen tijd terug omda ik da ni graag doe, en nu had ek truien nodig dus dacht laat ek is vragen of ze tijd heeft na de examens, maar ze ging al winkelen me haar lief, maar 'k mocht meekomen XD en trouwens was al is me een ander vriendin en haar lief gaan winkelen en da is mij een pak beter bevallen toen XD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan