Arifiene
Legacy Member
waffelaar zei:ja idd het wordt koud volgende week, en men ouders gaan 10dagen na tucan(mexico) -_-
maar hey, kheb het huis voor mij alleen en mijn vriendin zal mij wel kunnen vergezellen![]()
Ik ga ook naar Mexico, we zullen u allemaal een kaartje sturen
.



