Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DGEN

Legacy Member
tandarts geweest..
foto's moeten maken, maar niet gelukt vanwege braakneigingen :s
bah...dat ding wat je in je mond moet doen :tongue:
oh ja..na zoveel jaar 2 gaatjes...en door onze vorige tandarts nog nooit gezien -_-

..dus volgende week opnieuw naar de tandarts :(

Fir3wulf

Legacy Member
DGEN zei:
tandarts geweest..
foto's moeten maken, maar niet gelukt vanwege braakneigingen :s
bah...dat ding wat je in je mond moet doen :tongue:
oh ja..na zoveel jaar 2 gaatjes...en door onze vorige tandarts nog nooit gezien -_-

..dus volgende week opnieuw naar de tandarts :(

ik durf daar dus nie hene te gaan eh, vind da echt angstaanjagend :p

Ben een vulling kwijt en er is een stuk van nen tand afgebroke dus ik moet dringend gaan eig

Fré_

Legacy Member
tis nu verdomme wééér zo koud.

en nog zo lang eer et weer zomer is :(

Skipze

Legacy Member
En daar bovenop in een school leskrijgen waar de verwarming gans kapot is, joy!

viewer

Legacy Member
hotdamn schiet maar niet in gang met het blokken vandaag

vrijdag laatste, maar de stress is al aant weg-ebben ^^

metaphore

Legacy Member
De laatste loodjes :(
Morgen laatste dag om te leren en kheb er echt géén zin in.

jer0nim07

Legacy Member
- examen dat slecht ging (of toch zeker niet goed)
- feit dat ik nog een examen heb vrijdag en dat dat een mega rotvak is dat ik totaal niet zie zitten

(maar soit, dat zijn luxeproblemen ah tjiens)

D--Amo

Legacy Member
jer0nim07 zei:
- examen dat slecht ging (of toch zeker niet goed)
- feit dat ik nog een examen heb vrijdag en dat dat een mega rotvak is dat ik totaal niet zie zitten

(maar soit, dat zijn luxeproblemen ah tjiens)

Thank God, dat de mijne gedaan zijn! Slecht rapport of niet, ben blij dat k er vanaf ben :p

Zedd Zorandar

Legacy Member
FroFro zei:
you fallin in love aight?

who me? nah allez toch niet op één van die 2 XD
(die knappe van 't eerste daarentege, da's misschien een ander paar mouwen, maar die zie mij toch ni zitte, dus die kan ek beter ook alweer uit mijne kop zetten)

Karre

Legacy Member
Mijn moeder die zaagt dat ik met momenten te stil en te teruggetrokken ben. Als ik op zulke momenten geen nood aan sociaal contact heb, laat me dan toch gewoon doen in plaats van mij te doen ergeren.

jer0nim07

Legacy Member
di massimo zei:
Thank God, dat de mijne gedaan zijn! Slecht rapport of niet, ben blij dat k er vanaf ben :p

ja praktisch iedereen is blijkbaar gedaan voor de vrijdag =(

D--Amo

Legacy Member
Zedd Zorandar zei:
who me? nah allez toch niet op één van die 2 XD
(die knappe van 't eerste daarentege, da's misschien een ander paar mouwen, maar die zie mij toch ni zitte, dus die kan ek beter ook alweer uit mijne kop zetten)

Looks aren't everything boy..




But it sure is enough for me! :p

Bontus

Legacy Member
Mijn ma heeft een kwartier geleden een scheet gelaten in de kamer waar ik nu zit en da stinkt hier nog altijd ferm :(

waffel

Legacy Member
ja idd het wordt koud volgende week, en men ouders gaan 10dagen na tucan(mexico) -_-

maar hey, kheb het huis voor mij alleen en mijn vriendin zal mij wel kunnen vergezellen :cool:

Obama

Legacy Member
Het feit dat ons dossier nu al twee weken goedgekeurd is bij onze kredietleverancier, maar dat onze gegevens nog niet bij immotheker geraakt zijn, en we de lening dus nog steeds niet getekend hebben.
Nu vraag ik me hetvolgende af :

Stel dat mijn partner of ik z'n werk kwijt raakt, kunnen we dat contract alsnog gewoon tekenen (ahja, goedgekeurd)? En als dat getekend is, en één van ons raakt zen werk kwijt of geraakt int ziekenhuis of weet ik veel, gaat de notaris dan niet moeilijk doen? (we kopen net een huisje). Enige feedback zou zeer welkom zijn!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan