Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DGEN zei:tandarts geweest..
foto's moeten maken, maar niet gelukt vanwege braakneigingen
bah...dat ding wat je in je mond moet doen
oh ja..na zoveel jaar 2 gaatjes...en door onze vorige tandarts nog nooit gezien -_-
..dus volgende week opnieuw naar de tandarts![]()

lilpunk zei:tis nu verdomme wééér zo koud.
en nog zo lang eer et weer zomer is![]()

CryTeX zei:Wacht maar tot volgende week.![]()
volgende week? nu ja! kijk maar wat ik zag als ik vanmorgen door mijn ruit keek! http://i482.photobucket.com/albums/rr184/brechen2002/IMG_4794.jpg meulebeke had vandaag een zeer lokale sneeuwbui precies, nekeer ge buiten meulebeke waart was der niets meer van sneeuwCryTeX zei:Wacht maar tot volgende week.![]()

jer0nim07 zei:- examen dat slecht ging (of toch zeker niet goed)
- feit dat ik nog een examen heb vrijdag en dat dat een mega rotvak is dat ik totaal niet zie zitten
(maar soit, dat zijn luxeproblemen ah tjiens)

FroFro zei:you fallin in love aight?
di massimo zei:Thank God, dat de mijne gedaan zijn! Slecht rapport of niet, ben blij dat k er vanaf ben![]()
Zedd Zorandar zei:who me? nah allez toch niet op één van die 2 XD
(die knappe van 't eerste daarentege, da's misschien een ander paar mouwen, maar die zie mij toch ni zitte, dus die kan ek beter ook alweer uit mijne kop zetten)
