paarsbloed
Legacy Member
brechen zei:fuck kmoet bellen naar mijn baas om te zeggen dat ik daar niet meer ga kunnen werken en kben massas nerveus![]()
Mag ik bellen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
brechen zei:fuck kmoet bellen naar mijn baas om te zeggen dat ik daar niet meer ga kunnen werken en kben massas nerveus![]()
SharkyXTS zei:
brechen zei:te laatem had precies wel ferm verschoten
![]()
het is om medische redenenpaarsbloed zei:Ik hoop dat je baas op 9lives zit en hier iets over u komt schrijven ^^
een soort necrose op een deel van mijn scaffoïet of hoe dat ge da ook schrijft 
brechen zei:het is om medische redeneneen soort necrose op een deel van mijn scaffoïet of hoe dat ge da ook schrijft
![]()

nppaarsbloed zei:Ow,dan zwijg ik,sorry![]()
gewoon mijne pols en elleboog zijn zowa naar de kloten, kga geen zwaar fysiek werk meer mogen doen enja da was nogal fysiek zwaar werk dat ik deedbrechen zei:npgewoon mijne pols en elleboog zijn zowa naar de kloten, kga geen zwaar fysiek werk meer mogen doen enja da was nogal fysiek zwaar werk dat ik deed
ben van opleiding electricien, en voor hele dagen achter een bureau te gaan zitten, spreekt mij niet zo aanpaarsbloed zei:Zoekt iets als secretaresse he ^^

brechen zei:ben van opleiding electricien, en voor hele dagen achter een bureau te gaan zitten, spreekt mij niet zo aan![]()


brechen zei:npgewoon mijne pols en elleboog zijn zowa naar de kloten, kga geen zwaar fysiek werk meer mogen doen enja da was nogal fysiek zwaar werk dat ik deed
mercihatetn zei:join the club zou ik zeggen. qua werk dat je niet mag doen
toch prachtig he, blijvende letsels door arbeidsongeval
ad:brechen zei:ben van opleiding electricien, en voor hele dagen achter een bureau te gaan zitten, spreekt mij niet zo aan![]()

BlackAngel86 zei:en wat doet ge nu ganse dagen ... just ja achter je bureau zitten![]()
brechen zei:mercitoch prachtig he, blijvende letsels door arbeidsongeval
ad:
di massimo zei:Blijven bellen naar die klantendienst zou ik zeggen! Zal wel een foutje zijn..


