Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenesisX

Legacy Member
FroFro zei:
auch :( toch heel de nacht ligge leren?


Dan heb ik mss examen ownage, ik heb niet geleerd :unsure:
Nee, ik zat :unsure:. Wel ja, maar blijkbaar teveel hetgeen nie moest en te weinig wat ze gingen vragen. En hetgeen ik wel nog wist, kon ik nie beschrijven of was verkeerd bepaald. Die punten gaan extreem tegenvallen.

hatetn zei:
al een geluk dat je bent gegaan
't zijn er toch veel die proforma hebben ingediend... 'k Snap da toch nie zo.

GuntherDW

Legacy Member
janlaureys9 zei:
Een factuur van Telenet van 532,18 euro...

waar zijn de telenet fanboys nu? :p
mja zoveel kan zo'n corder nooit kosten, of ze moeten SERIEUS afgeript zijn bij TN :p
dit zou trouwens niet het eerste horrorverhaal ervan zijn denk ik
good luck alleszins!

GMotha

Legacy Member
Manmanman, wat een bullshit er soms uit mensen komt.
Is er hier een madam die klaagt over haar gewicht (en ze heeft er reden toe) en zegt "Ik snap het niet: ik beweeg toch genoeg."
Yeah right, wetende dat ze bereid is 10 minuten te wachten op de bus voor 1 halte en nooit een trap zal nemen als er een lift is.

GenesisX

Legacy Member
FroFro zei:
sowieso gebuisd, of mss nog een kansje?
Misschien een kans, geen idee eigenlijk. Project is sowieso een grote buis, m'n jaarwerk zal wel OK zijn, maar nu ook nie om te zeggen fantastisch... Ma 'k zal het wel zien. Er is nog altijd semester 2, deliberatiepunten, herexamens, etc... :D.

En in semester 2 gaan zij eens op hun dak krijgen! I'm gonna be awesome-OOO!

Brecht

Legacy Member
fuck kmoet bellen naar mijn baas om te zeggen dat ik daar niet meer ga kunnen werken en kben massas nerveus :x

Savage

Legacy Member
Faun zei:
Ik kom op kot en ik heb een philips wake-up light.. ik was die vergeten uit te zetten en die heeft ettelijke keren om 6u 's morgens vogelgeluiden beginnen te maken. Nu zaten er enkele briefjes onder m'n deur van kotgenoten met de vraag of ik m'n vogels niet stil kan houden.

Een ander briefje vermelde dat hij goesting had om m'n vogels in de stoofpot te draaien..

Alsof ik hier met vogels zou zitten.. retards. Ze konden gwn naar de homebeheerder vragen om dat uit te gaan zetten, that's it.

Wij hebben afgelopen zomer ook een buurman gehad, een student, en die had het brilliante idee om zijn wekker om 6u30 's morgens te zetten. Enigste ding was wel dat hij vergeten was die af te zetten. Wel al zijn deuren open gezet op het terras met als gevolg dat iedereen mee wakker was. Het zijn hier allemaal appartementen die verhuurd worden. Pas na 3 weken is hij afgekomen om z'n boeltje af te zetten. Geloof me, die kunt ge ook op een bepaald moment lynchen ;)

Bubba

Legacy Member
GuntherDW zei:
waar zijn de telenet fanboys nu? :p
mja zoveel kan zo'n corder nooit kosten, of ze moeten SERIEUS afgeript zijn bij TN :p
dit zou trouwens niet het eerste horrorverhaal ervan zijn denk ik
good luck alleszins!

Ik ben hier gewoon ze. :unsure:

Fir3wulf

Legacy Member
GenesisX zei:
Misschien een kans, geen idee eigenlijk. Project is sowieso een grote buis, m'n jaarwerk zal wel OK zijn, maar nu ook nie om te zeggen fantastisch... Ma 'k zal het wel zien. Er is nog altijd semester 2, deliberatiepunten, herexamens, etc... :D.

En in semester 2 gaan zij eens op hun dak krijgen! I'm gonna be awesome-OOO!

waarom kies je in godsnaam als project een grote buis? :unsure:

J/K he :p

Babs

Legacy Member
Ik stond op, keek toevallig naar de datum, en besefte plots dat ik vandaag achter mijne uitslag moet :cry:

D--Amo

Legacy Member
BaBsie zei:
Ik stond op, keek toevallig naar de datum, en besefte plots dat ik vandaag achter mijne uitslag moet :cry:

Ik moet er morgen achter en heb er ook totaal geen zin in!

In het beste geval 2 buizen en in het slechtste kunnen het er zelfs 5 zijn.. :eek:

Ace of Spades

Legacy Member
telefoonenqueteurs die je steeds weer lastigvallen... waarom kunnen ze me gewoon niet gerust laten? het kan me niet schélen wat je me probeert aan te smeren, ik moet er niets van weten!

just leave me the fuck alone already!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan