Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, ik zatFroFro zei:auchtoch heel de nacht ligge leren?
Dan heb ik mss examen ownage, ik heb niet geleerd![]()
. Wel ja, maar blijkbaar teveel hetgeen nie moest en te weinig wat ze gingen vragen. En hetgeen ik wel nog wist, kon ik nie beschrijven of was verkeerd bepaald. Die punten gaan extreem tegenvallen.'t zijn er toch veel die proforma hebben ingediend... 'k Snap da toch nie zo.hatetn zei:al een geluk dat je bent gegaan
janlaureys9 zei:Een factuur van Telenet van 532,18 euro...


Misschien een kans, geen idee eigenlijk. Project is sowieso een grote buis, m'n jaarwerk zal wel OK zijn, maar nu ook nie om te zeggen fantastisch... Ma 'k zal het wel zien. Er is nog altijd semester 2, deliberatiepunten, herexamens, etc...FroFro zei:sowieso gebuisd, of mss nog een kansje?
.Faun zei:Ik kom op kot en ik heb een philips wake-up light.. ik was die vergeten uit te zetten en die heeft ettelijke keren om 6u 's morgens vogelgeluiden beginnen te maken. Nu zaten er enkele briefjes onder m'n deur van kotgenoten met de vraag of ik m'n vogels niet stil kan houden.
Een ander briefje vermelde dat hij goesting had om m'n vogels in de stoofpot te draaien..
Alsof ik hier met vogels zou zitten.. retards. Ze konden gwn naar de homebeheerder vragen om dat uit te gaan zetten, that's it.

GenesisX zei:I'm gonna be awesome-OOO!
(alleen ben ik awesome-o 3000)GuntherDW zei:waar zijn de telenet fanboys nu?
mja zoveel kan zo'n corder nooit kosten, of ze moeten SERIEUS afgeript zijn bij TN
dit zou trouwens niet het eerste horrorverhaal ervan zijn denk ik
good luck alleszins!

GenesisX zei:Misschien een kans, geen idee eigenlijk. Project is sowieso een grote buis, m'n jaarwerk zal wel OK zijn, maar nu ook nie om te zeggen fantastisch... Ma 'k zal het wel zien. Er is nog altijd semester 2, deliberatiepunten, herexamens, etc....
En in semester 2 gaan zij eens op hun dak krijgen! I'm gonna be awesome-OOO!



janlaureys9 zei:Een factuur van Telenet van 532,18 euro...
BaBsie zei:Ik stond op, keek toevallig naar de datum, en besefte plots dat ik vandaag achter mijne uitslag moet![]()
