Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$anka

Legacy Member
last van een ochtenhumeur vandaag (slecht geslapen)
en dan terwijl ik onderweg was naart werk de vriendin die belt om te vragen of onzen omnium nog loopt ... :s

pietje666

Legacy Member
waarom kan ik pg 49 niet bezien?

edit: nu precies wel, 49 was er precies nog niet ofzo?

SweetEmmaRose

Legacy Member
pietje666 zei:
waarom kan ik pg 49 niet bezien?

Zal wel iets met verijwderde berichten zijn, telling blijft doorgaan. Keb da ook al gehad, das irritant als ge da ni door hebt *must read new posts!!!!!!!!!!!!! click click click click*

KiPpIe

Legacy Member
Heb ik ook veel de laatste tijd. Precies of het forum maakt al een nieuwe pagina aan terwijl er eigenlijk nog geen posts zijn voor die pagina.

EagleEye

Legacy Member
KiPpIe zei:
Heb ik ook veel de laatste tijd. Precies of het forum maakt al een nieuwe pagina aan terwijl er eigenlijk nog geen posts zijn voor die pagina.
idem :( frustrerend

Zedd Zorandar

Legacy Member
di massimo zei:
Looks aren't everything boy..




But it sure is enough for me! :p

indeed looks aren't everything, maar die heeft nog is een tof karakter ook :P

edit: ergernis vergeten te posten, ik mag sffns een uur onderweg zijn naar 't stad om mijn contract te laten tekenen (wat twee minuten ga duren waarschijnlijk), chance da ik het kan combinere me een bezoekske, anders was ek serieus grumpy geweest xD

Necrolite

Legacy Member
$anka zei:
last van een ochtenhumeur vandaag (slecht geslapen)
en dan terwijl ik onderweg was naart werk de vriendin die belt om te vragen of onzen omnium nog loopt ... :s

Dat zal dan wsl geen informatief vraagje geweest zijn? :)

Ik kan me het gesprek al voorstellen:
"schat, hebben wij nog omnium op onze wagen?"
"nee, waarom?"
"no reason.. :unsure:" :)

$anka

Legacy Member
Necrolite zei:
Dat zal dan wsl geen informatief vraagje geweest zijn? :)

Ik kan me het gesprek al voorstellen:
"schat, hebben wij nog omnium op onze wagen?"
"nee, waarom?"
"no reason.. :unsure:" :)

haha, stel u voor: "oh zomaar" ...
nee ze was dus met van den oprit te rijden zachtjes tegen den auto van onze onderbuurvrouw gebold. vrouwen en auto's ... :eek:

al bij al wss ni veel schade. zal 9/10 wel zonder verzekering geregeld worden

Matt.

Legacy Member
Updates. :sop:
Windows reboot voor update te installeren. Heropgestart.
Krijg ik hier iets a la "Updates geïnstalleerd." 't Is nog gene second weg, komt er zo'n nieuw ballonneke "Nieuwe updates beschikbaar". -_-
Alsof dat nog niet genoeg was ook nog eens "Java update available". :sop:

Bontus

Legacy Member
matthi_182 zei:
Updates. :sop:
Windows reboot voor update te installeren. Heropgestart.
Krijg ik hier iets a la "Updates geïnstalleerd." 't Is nog gene second weg, komt er zo'n nieuw ballonneke "Nieuwe updates beschikbaar". -_-
Alsof dat nog niet genoeg was ook nog eens "Java update available". :sop:

Ik vraag mij ook af wanneer Microsoft eens een product gaat uitbrengen dat af is :(

BleKKie

Legacy Member
zij blij dat ze het updaten, niets is perfect van de eerste keer hoor of nieuwe hardware/software die bijgewerkt is loopt ook niet direct perfect op een OS enzo :)

ergernis: per ongeluk de Lost-thread geopend en beginnen lezen en kmoet het nog zien :cry: - hopelijk ben ik het vergeten tegen zaterdag maar kvrees er voor

Necrolite

Legacy Member
$anka zei:
haha, stel u voor: "oh zomaar" ...
nee ze was dus met van den oprit te rijden zachtjes tegen den auto van onze onderbuurvrouw gebold. vrouwen en auto's ... :eek:

al bij al wss ni veel schade. zal 9/10 wel zonder verzekering geregeld worden

Noem het eerder vrouwen en techniek :P
niet dat ik een seksist ben, er zijn ook veel mannen die niet samen gaan met techniek... (Maar meestal gaan die dan ook met helemaal niets samen! :P)

Massman

Legacy Member
reteiP zei:
Ik vraag mij ook af wanneer Microsoft eens een product gaat uitbrengen dat af is :(

Het aanbieden van updates heeft niks te maken met het al dan niet af zijn van een product.

EagleEye

Legacy Member
reteiP zei:
Ik vraag mij ook af wanneer Microsoft eens een product gaat uitbrengen dat af is :(
De dag dat ze vergeten hoe software gemaakt wordt. :) Software is nooit "af". Stel u voor: een operating system dat niet wordt geüpdatet en gewoon veroudert naarmate de wereld verdergaat :niceone: blijf dan maar zitten in uw zinkend schip.

Jenzel

Legacy Member
net een filmpje gezien waarin bepaalde vissers levende kittens gebruiken als haaienlokmiddel. Echt walgelijk en gruwelijk! Van zoiets word ik echt pissed, ni normaal!!
Jawadde, ik ben wa aant koken vanbinnen. Heb hoe dan ook de petitie getekend tegen het gebruiken van levende kittens als haaienvoer.

FroFro

Legacy Member
Das goe voor de beekforel naar 't schijnt. Voor zalm gebruiken ze babypanda's.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan