Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tha_nOn

Legacy Member
Ace of Spades zei:
Het 'andere' systeem vind ik toch beter, dat je een examendatum toegewezen krijgt. Op die manier zit het toch een beetje schappelijk in elkaar (alhoewel).

denkt ge? da is gewoon een commisie die die data vastlegt en ziet wanneer welke auditoria vrij zijn ze

voor tees semester geen probleem maar volgend semester hebk 7 examens en eindig ik al 19 juni
hoe ze da klaarspelen? door ffkes 3 examens in die laatste week te proppen (kheb zo voor 2 examens maar 2 dagen tot daar aan toe, maar voor nog is 2 examens maar 1 dag, das gewoon belachelijk)

Tremium

Legacy Member
Sinds er hier een nieuwe router staat, laadt Youtube echt enorm traag :x
Op dit moment zelfs niet...

Ddarkness

Legacy Member
Tremium zei:
Sinds er hier een nieuwe router staat, laadt Youtube echt enorm traag :x
Op dit moment zelfs niet...

youtube gaat hier ook nie, tzal dus wel ni aan uwe router liggen :p
mijn ergernis: youtube da ni gaat :(

Tremium

Legacy Member
Ddarkness zei:
youtube gaat hier ook nie, tzal dus wel ni aan uwe router liggen :p
mijn ergernis: youtube da ni gaat :(

Nee maar 2 weken geleden hebben we een nieuwe router aangeschaft, maar sinds die er staat marcheert Youtube bij mij van geen klote meer :p Of het moet louter toeval zijn :unsure:

Brecht

Legacy Member
vanavond op controle int ziekenhuis, zegt em doodleuk "ja morgenochtend moogde trugkomen we gaan die spillen uit uwe pols verwijderen. dus de avond vantevoor weet ik dat ik ga geopereerd worden weer :x dat ze dat eens wa vroeger op voorhand zegge :s

paarsbloed

Legacy Member
die banner hiervanbove,dat met mijn koptelefoon op,ergerlijk!

Darks

Legacy Member
Ze zijn de blauwe zak pas om half 3 komen ophalen en intussen had de hond van de buren alles verscheurd. Nu ligt heel de nest op straat en in het gras. In plaats van hun beesten bij te houden :angry:

Babs

Legacy Member
brechen zei:
vanavond op controle int ziekenhuis, zegt em doodleuk "ja morgenochtend moogde trugkomen we gaan die spillen uit uwe pols verwijderen. dus de avond vantevoor weet ik dat ik ga geopereerd worden weer :x dat ze dat eens wa vroeger op voorhand zegge :s

Tzal wel meevallen :hug:
Better out than in I always say :unsure:

Stancke

Legacy Member
Trein die halfuur stil stond in de middle of nowhere ergens rond Brussel:(

Pilatus

Legacy Member
de nmbs die altijd met 'excuses' afkomt voor vertragingen, te weinig wagons,..
serieus, 't begint der wel ferm over te gaan

Tha_nOn

Legacy Member
sommige mensen hun algemene kennis van iets waar ze veel ervaring mee hebben (dan zou ge er toch veel van moeten weten!)
en alleen al het gezond verstand!

Arifiene

Legacy Member
Pilatus zei:
de nmbs die altijd met 'excuses' afkomt voor vertragingen, te weinig wagons,..
serieus, 't begint der wel ferm over te gaan

Idd.
Gisteren ook.
'Wij excuseren ons voor de verminderde samenstelling van deze trein... Dit komt omdat we geen rijtuigen genoeg hadden'.

:wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan