Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien hadden ze enkel nog rijtuigen in't groen, en die passen dan niet bij de rest van de treinArifiene zei:Idd.
Gisteren ook.
'Wij excuseren ons voor de verminderde samenstelling van deze trein... Dit komt omdat we geen rijtuigen genoeg hadden'.
![]()

Paar dagen geleden zat'k ook in zo'n veewagon. De conducteur had dan nog het lef om mij een tienbeurtenkaart voor 1e klasse aan te raden.Pilatus zei:de nmbs die altijd met 'excuses' afkomt voor vertragingen, te weinig wagons,..
serieus, 't begint der wel ferm over te gaan
Stancke zei:Trein die halfuur stil stond in de middle of nowhere ergens rond Brussel![]()
night ghost 128 zei:Ach, ik heb zowat elke dag vertraging met de trein. Het is eerder abnormaal als de trein eens op tijd daar is.
Het toppunt was natuurlijk wel dinsdag. Station etterbeek lag volledig stil, iets met het seinhuis ofzo.
En natuurlijk overvolle treinen, tralalala. Het voordeel is natuurlijk dat de conducteur het meestal toestaat om dan in 1ste klas te zitten.


En u bent 20 jaar? Als ik mag aannemen dat de rest van uw "klas" min of meer dezelfde leeftijd heeft, is dat inderdaad vrij kinderachtig...acid_bug zei:Een paar strevers van men klas hebben blijkbaar letterlijk gezegd dat ze het niet kunnen verdragen dat ik zo goed als nooit naar de les kom en toch meer haal als hen, dus nu proberen ze mij te saboteren op alle vlakken, zieliiiiiiiiiig.



night ghost 128 zei:Ach, ik heb zowat elke dag vertraging met de trein. Het is eerder abnormaal als de trein eens op tijd daar is.
Het toppunt was natuurlijk wel dinsdag. Station etterbeek lag volledig stil, iets met het seinhuis ofzo.
En natuurlijk overvolle treinen, tralalala. Het voordeel is natuurlijk dat de conducteur het meestal toestaat om dan in 1ste klas te zitten.

acid_bug zei:Een paar strevers van men klas hebben blijkbaar letterlijk gezegd dat ze het niet kunnen verdragen dat ik zo goed als nooit naar de les kom en toch meer haal als hen, dus nu proberen ze mij te saboteren op alle vlakken, zieliiiiiiiiiig.
EagleEye zei:En u bent 20 jaar? Als ik mag aannemen dat de rest van uw "klas" min of meer dezelfde leeftijd heeft, is dat inderdaad vrij kinderachtig...![]()
Pff. Hun nieuw excuus ja.EagleEye zei:Misschien hadden ze enkel nog rijtuigen in't groen, en die passen dan niet bij de rest van de trein![]()
Den Freddie zei:die klote-bus van deze morgen.
Allez, eerder de noob van een chauffeur.
Dampoort draait en ipv via de Warande te gaan gaat ie gewoon voor de brug staan en legt z'n motor af:doh:
5min te laat aan't station, bus richting khbo gemist en daar 15min staan wachten op de volgende, om dan een spurtje richting leslokaal te trekken en net 5min te laat te arriveren.
Geen vrije pc's meer dus want net vandaag hadden we samen met de andere klas les...
Da's echt godgeklaagd, een uur voordat de les begint vertrek ik per bus, normaal gezien zou je dus altijd zo'n 15min te vroeg moeten zijn...
Toch slagen die sukkels van De Lijn er nog in om het te verkloten:ironic:
Gisteravond bv. was't een chauffeur die nieuw was en onze route nog maar 1x gedaan had, overdag dan nog. Grandioos verkeerd gereden natuurlijk, uiteindelijk is er een reiziger copiloot moeten gaan spelen of we waren vandaag nog niet thuis.
Dan geven ze de man een papierke met straatnamen mee, alsof hij daar veel mee is in den pikkedonker.
night ghost 128 zei:Ach, ik heb zowat elke dag vertraging met de trein. Het is eerder abnormaal als de trein eens op tijd daar is.
Het toppunt was natuurlijk wel dinsdag. Station etterbeek lag volledig stil, iets met het seinhuis ofzo.
En natuurlijk overvolle treinen, tralalala. Het voordeel is natuurlijk dat de conducteur het meestal toestaat om dan in 1ste klas te zitten.
