Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cassie821

Legacy Member
Ik ben 2 wijsheidstanden kwijt :( en pakje met gta 4 is nog altijd niet toegekomen :(

EagleEye

Legacy Member
Arifiene zei:
Idd.
Gisteren ook.
'Wij excuseren ons voor de verminderde samenstelling van deze trein... Dit komt omdat we geen rijtuigen genoeg hadden'.

:wtf:
Misschien hadden ze enkel nog rijtuigen in't groen, en die passen dan niet bij de rest van de trein :s

spray-bunny

Legacy Member
Pilatus zei:
de nmbs die altijd met 'excuses' afkomt voor vertragingen, te weinig wagons,..
serieus, 't begint der wel ferm over te gaan
Paar dagen geleden zat'k ook in zo'n veewagon. De conducteur had dan nog het lef om mij een tienbeurtenkaart voor 1e klasse aan te raden.

ng

Legacy Member
Stancke zei:
Trein die halfuur stil stond in de middle of nowhere ergens rond Brussel:(

Ach, ik heb zowat elke dag vertraging met de trein. Het is eerder abnormaal als de trein eens op tijd daar is.
Het toppunt was natuurlijk wel dinsdag. Station etterbeek lag volledig stil, iets met het seinhuis ofzo.
En natuurlijk overvolle treinen, tralalala. Het voordeel is natuurlijk dat de conducteur het meestal toestaat om dan in 1ste klas te zitten.

Fir3wulf

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Ach, ik heb zowat elke dag vertraging met de trein. Het is eerder abnormaal als de trein eens op tijd daar is.
Het toppunt was natuurlijk wel dinsdag. Station etterbeek lag volledig stil, iets met het seinhuis ofzo.
En natuurlijk overvolle treinen, tralalala. Het voordeel is natuurlijk dat de conducteur het meestal toestaat om dan in 1ste klas te zitten.

1e klas ga ook te laat zijn dan ze :p

ma I catch your drift ze :p

Sivve

Legacy Member
Een paar strevers van men klas hebben blijkbaar letterlijk gezegd dat ze het niet kunnen verdragen dat ik zo goed als nooit naar de les kom en toch meer haal als hen, dus nu proberen ze mij te saboteren op alle vlakken, zieliiiiiiiiiig.

EagleEye

Legacy Member
acid_bug zei:
Een paar strevers van men klas hebben blijkbaar letterlijk gezegd dat ze het niet kunnen verdragen dat ik zo goed als nooit naar de les kom en toch meer haal als hen, dus nu proberen ze mij te saboteren op alle vlakken, zieliiiiiiiiiig.
En u bent 20 jaar? Als ik mag aannemen dat de rest van uw "klas" min of meer dezelfde leeftijd heeft, is dat inderdaad vrij kinderachtig...:wtf:

Stancke

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Ach, ik heb zowat elke dag vertraging met de trein. Het is eerder abnormaal als de trein eens op tijd daar is.
Het toppunt was natuurlijk wel dinsdag. Station etterbeek lag volledig stil, iets met het seinhuis ofzo.
En natuurlijk overvolle treinen, tralalala. Het voordeel is natuurlijk dat de conducteur het meestal toestaat om dan in 1ste klas te zitten.

Mijn trein had een probleem met de remmen en die is dan gewoon gestopt voor 30min ofzo.

OT: kan me niet aanmelden op MSN, net terwijl ik een betaling moet doen:(

ng

Legacy Member
acid_bug zei:
Een paar strevers van men klas hebben blijkbaar letterlijk gezegd dat ze het niet kunnen verdragen dat ik zo goed als nooit naar de les kom en toch meer haal als hen, dus nu proberen ze mij te saboteren op alle vlakken, zieliiiiiiiiiig.

Minder naar de les komen, dan kennen ze u niet?

Sivve

Legacy Member
EagleEye zei:
En u bent 20 jaar? Als ik mag aannemen dat de rest van uw "klas" min of meer dezelfde leeftijd heeft, is dat inderdaad vrij kinderachtig...:wtf:

Jep, 20 jaar, tweede bachelor. En inderdaad enorm kinderachtig, de rest van de klas vindt dat ook, maar ze doen maar, hun kinderachtigheid verraadt hun dommigheid.

SilentSpring

Legacy Member
die klote-bus van deze morgen.
Allez, eerder de noob van een chauffeur.
Dampoort draait en ipv via de Warande te gaan gaat ie gewoon voor de brug staan en legt z'n motor af:doh:
5min te laat aan't station, bus richting khbo gemist en daar 15min staan wachten op de volgende, om dan een spurtje richting leslokaal te trekken en net 5min te laat te arriveren.
Geen vrije pc's meer dus want net vandaag hadden we samen met de andere klas les...

Da's echt godgeklaagd, een uur voordat de les begint vertrek ik per bus, normaal gezien zou je dus altijd zo'n 15min te vroeg moeten zijn...
Toch slagen die sukkels van De Lijn er nog in om het te verkloten:ironic:

Gisteravond bv. was't een chauffeur die nieuw was en onze route nog maar 1x gedaan had, overdag dan nog. Grandioos verkeerd gereden natuurlijk, uiteindelijk is er een reiziger copiloot moeten gaan spelen of we waren vandaag nog niet thuis.
Dan geven ze de man een papierke met straatnamen mee, alsof hij daar veel mee is in den pikkedonker.

Arifiene

Legacy Member
EagleEye zei:
Misschien hadden ze enkel nog rijtuigen in't groen, en die passen dan niet bij de rest van de trein :s
Pff. Hun nieuw excuus ja.
Ze kunnen niet blijven zeggen dat het aan 'een probleem met de seinen' ligt eh.
Als ge op een P-trein zit is da anders, dan ist 'dames en heren wij ondervinden enige vertraging door een koe die de sporen belemmert'.
Dan vraagt ge u voor de rest van de week af of em nu aant zeveren was of niet...

Den Freddie zei:
die klote-bus van deze morgen.
Allez, eerder de noob van een chauffeur.
Dampoort draait en ipv via de Warande te gaan gaat ie gewoon voor de brug staan en legt z'n motor af:doh:
5min te laat aan't station, bus richting khbo gemist en daar 15min staan wachten op de volgende, om dan een spurtje richting leslokaal te trekken en net 5min te laat te arriveren.
Geen vrije pc's meer dus want net vandaag hadden we samen met de andere klas les...

Da's echt godgeklaagd, een uur voordat de les begint vertrek ik per bus, normaal gezien zou je dus altijd zo'n 15min te vroeg moeten zijn...
Toch slagen die sukkels van De Lijn er nog in om het te verkloten:ironic:

Gisteravond bv. was't een chauffeur die nieuw was en onze route nog maar 1x gedaan had, overdag dan nog. Grandioos verkeerd gereden natuurlijk, uiteindelijk is er een reiziger copiloot moeten gaan spelen of we waren vandaag nog niet thuis.
Dan geven ze de man een papierke met straatnamen mee, alsof hij daar veel mee is in den pikkedonker.

Tis wss door die problemen aant Sasplein (en tis zeker nog tot in maart eh...). Ze hadden nochtans duidelijk gezegd dat dampoorten en warande niet meer samen mochten draaien, maar blijkbaar gebeurt het toch nog.

Tremium

Legacy Member
'k Zou eens moeten leren voor Engels (of het op z'n minst bekijken), maar ik ben te lui.

Bubba

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Ach, ik heb zowat elke dag vertraging met de trein. Het is eerder abnormaal als de trein eens op tijd daar is.
Het toppunt was natuurlijk wel dinsdag. Station etterbeek lag volledig stil, iets met het seinhuis ofzo.
En natuurlijk overvolle treinen, tralalala. Het voordeel is natuurlijk dat de conducteur het meestal toestaat om dan in 1ste klas te zitten.

². Tis echt zo van den tamme omdat ge er automatisch vanuit gaat dat den trein te laat is. Ik jaag mij pas op alsek op die TV's zie dat em op tijd is, want dan moetek mij nog haasten ook. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan