Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GuntherDW

Legacy Member
brechen zei:
sjjjt :unsure: maar tis ook belachelijk, ik kan crysis draaien, goed speelbaar dus, maar dan gta niet? tis niet dat gta gekend is voor de graphics he. maar kheb nog niet getest op mijn desk, just op laptop, maar denk dat het just hetzelfde zal zijn. probleem is dat ik nog agp heb, dus kan niet zomaar mijn grafische kaart vernieuwen :(

ze brengen die kaarten nog uit in AGP vorm hoor, zelfs in PCI vorm
ge moet alleen weten waar ze te vinden :p alsook zou de bus denk ik de snelheid niet deftig aankunnen, laat staan uw cpu
het probleem toen was als ge uw pc wou upgraden naar het pci express "tijdperk" mocht ge zowat ineens alles vervangen, wat als pc bouwer wel tegenviel als ge niet veel geld over hebt :p
maar eigenlijk, de 6800 reeks was toch redelijke krachtig hoor :p

FroFro

Legacy Member
van 8h45-9h15 naar unief gemoete. Kunne ze die les dan echt ni later plaatsen? :(

Albireo

Legacy Member
You code 16 webpages and what do you get?
Another day older and closer to death! :sop:

stupid website :sop:

Brecht

Legacy Member
GuntherDW zei:
ze brengen die kaarten nog uit in AGP vorm hoor, zelfs in PCI vorm
ge moet alleen weten waar ze te vinden :p alsook zou de bus denk ik de snelheid niet deftig aankunnen, laat staan uw cpu
het probleem toen was als ge uw pc wou upgraden naar het pci express "tijdperk" mocht ge zowat ineens alles vervangen, wat als pc bouwer wel tegenviel als ge niet veel geld over hebt :p
maar eigenlijk, de 6800 reeks was toch redelijke krachtig hoor :p
tis just da, toendat pci-e uitkwam had ik daar het geld niet voor, en denk niet dat da zo een goed idee is om een zwaardere kaart op agp te kopen :p das een pleister op een beenbreuk so to say :p en damn het sneeuwt :( da ga koud worden als ik de post ga uithalen :unsure:

Torche

Legacy Member
Wtf, zie net dat een treinticket Leuven - Brussel heen en terug 9 euro kost... Ik heb een campuskaart Leuven - Mol, zou ik het er op wagen deze in te vullen en zeggen dat ik naar Mol via Brussel ga ?

e.House

Legacy Member
Torche zei:
Wtf, zie net dat een treinticket Leuven - Brussel heen en terug 9 euro kost... Ik heb een campuskaart Leuven - Mol, zou ik het er op wagen deze in te vullen en zeggen dat ik naar Mol via Brussel ga ?

ja waarom niet. Kans is volgens mij klein dat ze op dat stuk controleren. Heb ook overigens ooit naar Leuven-Hasselt gedaan terwijl eigenlijk een campuskaart heb voor Leuven-Neerpelt.

D--Amo

Legacy Member
Ons moeder een half uur staan praten aan de voordeur met iemand => Ijskoud in het huis nu!

+ Zie net dat het hier begint te sneeuwen en ik moet natuurlijk net vertrekken :doh:

Dennoman

Legacy Member
e.House zei:
ja waarom niet. Kans is volgens mij klein dat ze op dat stuk controleren. Heb ook overigens ooit naar Leuven-Hasselt gedaan terwijl eigenlijk een campuskaart heb voor Leuven-Neerpelt.
Yep, in al de keren dat ik van Leuven naar Brussel ben gegaan (wel niet centrum though) ben ik nooit gecontroleerd.

En praktisch alle keren dat ik van Leuven naar huis ga ook niet... 'k weet eigenlijk niet waarom ik nog een Go-Pass koop :sop:

Careless zei:
En de rotste tijd van het jaar is er terug, examens :(.
Maar allee, en da zit dan in het middelbaar :p da kunt ge toch niet menen? Examens waren juist heerlijk vond ik: lekker halve dagen, beetje leren (hoogstens een middagske goe doorblokken voor de zwaardere vakken en tot een uurke voor de easy ones)... zalig.

Karre

Legacy Member
Dennoman zei:
Maar allee, en da zit dan in het middelbaar :p da kunt ge toch niet menen? Examens waren juist heerlijk vond ik: lekker halve dagen, beetje leren (hoogstens een middagske goe doorblokken voor de zwaardere vakken en tot een uurke voor de easy ones)... zalig.

Kan gewoon niet tegen de druk van de examens :p.

Audiosonic

Legacy Member
Gegevens en Functionele analyse :wtf:
Like I'm gonna draw some circles & lines my whole life :crazy:

Ace of Spades

Legacy Member
eS_ViCi zei:
tja, is systeem gelijk een ander hé. Als ge gelijk mij gewoon nen dag krijgt, hebde zelfs nie te kiezen. Heb ma 2 dagen terwijl andere meer dan een week hebben :s
that's life zeker?

Het 'andere' systeem vind ik toch beter, dat je een examendatum toegewezen krijgt. Op die manier zit het toch een beetje schappelijk in elkaar (alhoewel). 2 dagen vind ik nog te doen (om te herhalen), maar dan moet je natuurlijk wel van op voorhand blokken. 4 dagen is optimaal voor mij, dan blok ik dat vak gewoon tijdens de examens zelf in die 4 dagen en that's it.

Nu heb ik evenwel geen twee dagen, of zelfs maar één dag. Ik heb het op de dag na een ander (groot) examen moeten zetten, omdat al de andere data al lang volzet waren. En het is nu niet dat ik zodanig laat was met me in te schrijven :/.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan