GuntherDW
Legacy Member
brechen zei:sjjjtmaar tis ook belachelijk, ik kan crysis draaien, goed speelbaar dus, maar dan gta niet? tis niet dat gta gekend is voor de graphics he. maar kheb nog niet getest op mijn desk, just op laptop, maar denk dat het just hetzelfde zal zijn. probleem is dat ik nog agp heb, dus kan niet zomaar mijn grafische kaart vernieuwen
![]()
ze brengen die kaarten nog uit in AGP vorm hoor, zelfs in PCI vorm
ge moet alleen weten waar ze te vinden
alsook zou de bus denk ik de snelheid niet deftig aankunnen, laat staan uw cpuhet probleem toen was als ge uw pc wou upgraden naar het pci express "tijdperk" mocht ge zowat ineens alles vervangen, wat als pc bouwer wel tegenviel als ge niet veel geld over hebt

maar eigenlijk, de 6800 reeks was toch redelijke krachtig hoor

maar tis ook belachelijk, ik kan crysis draaien, goed speelbaar dus, maar dan gta niet? tis niet dat gta gekend is voor de graphics he. maar kheb nog niet getest op mijn desk, just op laptop, maar denk dat het just hetzelfde zal zijn. probleem is dat ik nog agp heb, dus kan niet zomaar mijn grafische kaart vernieuwen

ad:
