Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arifiene

Legacy Member
spray-bunny zei:
Aleh, ben blij om te zien dat jij wél sterke argumenten hebt:unsure:.
Tuurlijk is het maar een lichte basis. Middelbaar onderwijs, weetwel:).
En hoeveel psychologie en sociologie moet je dan zien volgens jou om er mensenkennis van op te doen? Nut is subjectief en niet kwantificeerbaar:p.

Imo heeft psych/sociologie sowieso een positieve invloed op je mensenkennis, aangezien je het gedrag, redereningsvermogen en gedrag in groepen van mensen bestudeerd. Het zal alvast geen negatieve invloed hebben op je mensenkennis.
Hetzelfde kan niet van wiskunde en talen gezegd worden.
Ergo...:)

Hoeveel? Een deftige cursus? :p

Geen negatieve invloed, allicht niet, maar talen en wiskunde ook niet zeker? :p.
Meeste dingen die ik in die boekjes gelezen heb was gewoon algemene kennis en wat experimentjes zoals Millgram (die wij dan in andere lessen besproken hebben).

hatetn

Legacy Member
spray-bunny zei:
Ik heb 40u niet geslapen, ik ben al blij als ik me mijn naam nog herinner:p. Alles wat daar bovenop komt is mooi meegenomen:p.

Ik ben aan't hallucineren van de vermoeidheid atm. Mijn gezichtsveld is verdeeld in achthoeken:wtf:.
Ah, nu snap ik de stek:).



na 40u al. da's nog geen twee dagen wakken en al flippen?
blijkbaar niet veel gewend

spray-bunny

Legacy Member
Wel, de leerstof vd cursussen psychologie en sociologie die we in 1e univ hebben gezien had'k al gezien in't middelbaar. Da's toch niet zo weinig (voor een middelbare vuilbakrichting:p).
hatetn zei:
na 40u al. da's nog geen twee dagen wakken en al flippen?
blijkbaar niet veel gewend
'k Denk dat niet veel mensen mijn 'ervaring' in nachtjes door hebben. Ik heb de laatste 3 jaar gemiddeld 1 op 2 nachten doorgestoken wegens slapeloosheid:).
Denk dat die visuele vervormingen het gevolg zijn van de vermoeidheid van m'n ogen. Verschillende dag/nachtcyclussen gecombineerd met vele uren lezen en computeren...
Da's niet echt flippen, psychologisch mankeer ik niks.

cura

Legacy Member
op het vlak van handige kennis zou ik veel liever psychologie en sociologie gezien hebben in het middelbaar dan de 8u wiskunde en wetenschappen die ik nu gezien heb.. daar ben ik nu buiten het feit dat ik vrij goed ben in analyseren van problemen namelijk geen ruk mee.. zeker niet met die duizenden paginas biologie en chemie die ik vanbuiten moest blokken
geef mij maar 8u wiskunde - humane wetenschappen!

hatetn

Legacy Member
spray-bunny zei:
Wel, de leerstof vd cursussen psychologie en sociologie die we in 1e univ hebben gezien had'k al gezien in't middelbaar. Da's toch niet zo weinig:p.
'k Denk dat niet veel mensen mijn 'ervaring' in nachtjes door hebben. Ik heb de laatste 3 jaar gemiddeld 1 op 2 nachten doorgestoken wegens slapeloosheid:).
Denk dat die visuele vervormingen het gevolg zijn van de vermoeidheid van m'n ogen. Verschillende dag/nachtcyclussen gecombineerd met vele uren lezen en computeren...
Da's niet echt flippen, psychologisch mankeer ik niks.



ge moet dan niet zeggen dat je hallucineert

spray-bunny

Legacy Member
hatetn zei:
ge moet dan niet zeggen dat je hallucineert
euh... jawel

hal·lu·ci·na·tie de; v -s bedrieglijke waarneming

Achthoeken zien die er niet zijn lijken me onder die categorie te vallen.

Arifiene

Legacy Member
spray-bunny zei:
Wel, de leerstof vd cursussen psychologie en sociologie die we in 1e univ hebben gezien had'k al gezien in't middelbaar. Da's toch niet zo weinig (voor een middelbare vuilbakrichting:p).
'k Denk dat niet veel mensen mijn 'ervaring' in nachtjes door hebben. Ik heb de laatste 3 jaar gemiddeld 1 op 2 nachten doorgestoken wegens slapeloosheid:).
Denk dat die visuele vervormingen het gevolg zijn van de vermoeidheid van m'n ogen. Verschillende dag/nachtcyclussen gecombineerd met vele uren lezen en computeren...
Da's niet echt flippen, psychologisch mankeer ik niks.

Gij hebt het over de rechten :).
Sociale psychologie =/= psychologie.
De psychologie in de criminologie was wel van een ander kaliber... (en ook veel interessanter). Sociologie was praktisch hetzelfde, behalve dat de crimi een betere prof had.

hatetn

Legacy Member
spray-bunny zei:
euh... jawel

hal·lu·ci·na·tie de; v -s bedrieglijke waarneming

Achthoeken zien die er niet zijn lijken me onder die categorie te vallen.



wel dan flip je

Gavin

Legacy Member
Naast het gigantische gezaag van studenten slaan nu de leerlingen ook al door?

:s

EternalSilence

Legacy Member
Den docent die tijdens een schatting die we moesten uitvoeren in een oud café (lees: krot), mijn huissleutel weer vond.
chance

RaGeR

Legacy Member
Mensen die niet willen samenkomen de vrijdag om 09:00 om aan een groepswerk te werken omdat ze zich zonodig de donderdagavond lazarus moeten zuipen... :sop:

ge zijt 21 jaar. Ge kunt toch ook wel eens weggaan zonder u zat te drinken... Kindjes ffs...

D--Amo

Legacy Member
9u zou voor mij ook te vroeg zijn, zelfs als ik de dag ervoor niet ben weggeweest. Als ik dan 'smorgens eens geen les heb, blijf ik lekker in mijn bed liggen tot de middag.. Nu ja, gebeurt ook wel eens als ik wel les heb.. :p

Dennoman

Legacy Member
RaGeR zei:
Mensen die niet willen samenkomen de vrijdag om 09:00 om aan een groepswerk te werken omdat ze zich zonodig de donderdagavond lazarus moeten zuipen... :sop:

ge zijt 21 jaar. Ge kunt toch ook wel eens weggaan zonder u zat te drinken... Kindjes ffs...
Mjah, 9u is nu ook wel verdomd vroeg voor een student op vrijdag :p Vandaag in de les nog gehad over "de sociale norm", en voor een student is dat u goed amuseren en lam zuipen op donderdagavond. Als dat groepswerk echt ergens begin volgende week ingediend moet worden ga ik wel akkoord though.

En daarbij, zelfs al bén ik gaan fuiven: als 't echt belangrijk is zal ik nog steeds paraat staan als ik daar anderen mee help. Een douchke doet al wonderen. En als ge om 6u thuiskomt kunt ge beter gwn niet slapen.

RaGeR

Legacy Member
Het is dringend. En het enige ander tijdstip dat zou gaan, zou ervoor zorgen dat ik een andere les zou moeten missen...

Gromme

Legacy Member
Anciaux die geld aan't spenderen is aan kunst. Pas op, kunst is belangrijk etc... maar in deze tijd zijn er wel andere dingen die belangrijk zijn, denk ik.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
onbekwaam personeel :angry: da luistert ni, doet ma half zen werk, ziet geen werk... om zot van te worre
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan