Arifiene
Legacy Member
spray-bunny zei:Aleh, ben blij om te zien dat jij wél sterke argumenten hebt.
Tuurlijk is het maar een lichte basis. Middelbaar onderwijs, weetwel.
En hoeveel psychologie en sociologie moet je dan zien volgens jou om er mensenkennis van op te doen? Nut is subjectief en niet kwantificeerbaar.
Imo heeft psych/sociologie sowieso een positieve invloed op je mensenkennis, aangezien je het gedrag, redereningsvermogen en gedrag in groepen van mensen bestudeerd. Het zal alvast geen negatieve invloed hebben op je mensenkennis.
Hetzelfde kan niet van wiskunde en talen gezegd worden.
Ergo...![]()
Hoeveel? Een deftige cursus?

Geen negatieve invloed, allicht niet, maar talen en wiskunde ook niet zeker?
.Meeste dingen die ik in die boekjes gelezen heb was gewoon algemene kennis en wat experimentjes zoals Millgram (die wij dan in andere lessen besproken hebben).
.
.
.


da luistert ni, doet ma half zen werk, ziet geen werk... om zot van te worre