Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

crunx

Legacy Member
Ik herrinerde me juist dat topic dat hier stond over kleuters die op hun hurken gaan zitten, 10 keer overdreven hard in- en uitademen en dan op hun duim blazen. Wel ik weet niet waarom maar ik wou het nog eens uitproberen.

Ik probeerde het dus, en tot op het moment dat ik op mijn duim blaas ging alles goed.

Toen, voor ik het zelf besefte schoten er van alle gedachten binnen en was ik aan het draaien. Ik weet niet hoelang ik op de grond ik heb gelegen maar ineens opende ik mijn ogen en besefte ik dat ik op de grond lag te beven. Ik dacht echt van WTF, en wist ff niet meer waarom ik daar lag. Wss even bewusteloos geweest vermoed ik.

Bij deze raad ik het ook iedereen af om dit te proberen.

Darks

Legacy Member
Hollow zei:
95% van de reacties op hln.be.

Idd, klagen, zagen en ze weten alles beter. En meestal hebben ze zelf 0 kennis over het desbetreffende onderwerp.

Als er iets is dat ik haat zijn het mensen die zitten te zagen over dingen waar ze zelf niks van weten.

Ace of Spades

Legacy Member
Ik HAAT examens waarvan de datum bepaald wordt via inschrijving op minerva... De 'beste' datums zijn natuurlijk direct weg, wat dacht je zelf, en dan moet je het maar zien te rooien met die datums die toevallig nog over zijn.

Fuckin' hatelijk gewoon.

eS

Legacy Member
tja, is systeem gelijk een ander hé. Als ge gelijk mij gewoon nen dag krijgt, hebde zelfs nie te kiezen. Heb ma 2 dagen terwijl andere meer dan een week hebben :s
that's life zeker?

Brecht

Legacy Member
gta4. ik kon evengoed de ps3 versie kopen en deze aan de praat proberen krijgen op mijn pc :sop:

Hekje#

Legacy Member
Ik denk dat je met de PC-versie toch nog iets meer kans gaat hebben ze brechen.

Brecht

Legacy Member
Cirja zei:
Ik denk dat je met de PC-versie toch nog iets meer kans gaat hebben ze brechen.
laatste kans is dat het werkt op mijn vaste pc, laptop is al njet. kan cod4 en cryis en fear en weet ik wat nog van zware games draaien, maar gta4 lukt dan nie :s seffes moet ik daarvoor nog nieuwe pc kopen, kzit nog met agp

Hekje#

Legacy Member
Ge koopt u misschien beter ne PS3 en speelt het daarop?
Heb ik ook gedaan. :D

Brecht

Legacy Member
kheb al geen tv laat staan geld om tv+ps3 te kopen :p en de games voor ps3 zijn duurder dan voor pc, en ik speel graag fps games en met controller kzn ik nie overweg, + ik doe graag eens een lan :p reden genoeg om geen ps3 te kopen :p

Gavin

Legacy Member
Wat scheelt er dan aan, brechen? Werkt het gewoon niet of is het onspeelbaar?

Brecht

Legacy Member
het werkt gewoon niet, en moest het al werken het zou waarschijnlijk onspeelbaar zijn als ik zo alles lees van mensen met betere hardware dan ik :s

Gavin

Legacy Member
Ik heb het al verkocht op PS3 omwille van de lage framerate en was van plan om het nu voor PC te kopen maar dat kan ik blijkbaar ook beter laten. Ik koop het wel van je over voor €20, om eens te testen hier.

:unsure:

Brecht

Legacy Member
kzou der nog wa mee wachten, wie weet komen der patches die alles oplossen, maar daar ben ik niet zeker van. systeemeisen zijn ook wa hoog, min 7900GT, das de mensen verplichten van te upgraden, kzit hier nog met een 7600go in mijn laptop en 6800gt in mijn desk. ook mensen met zware ati kaarten hebben blijkbaar niets anders dan problemen. ahja, kan ik nog wat vice city spelen, v-rock! :love:

Gavin

Legacy Member
Dus je zit onder de minimum systeemeisen maar komt klagen dat het niet werkt?


:p

Brecht

Legacy Member
Gavin zei:
Dus je zit onder de minimum systeemeisen maar komt klagen dat het niet werkt?


:p
sjjjt :unsure: maar tis ook belachelijk, ik kan crysis draaien, goed speelbaar dus, maar dan gta niet? tis niet dat gta gekend is voor de graphics he. maar kheb nog niet getest op mijn desk, just op laptop, maar denk dat het just hetzelfde zal zijn. probleem is dat ik nog agp heb, dus kan niet zomaar mijn grafische kaart vernieuwen :(

DGEN

Legacy Member
mijn griepje hier is omgeslagen tot een keelontsteking :angry:
ofc nog steeds last hier van bloedneusjes (zachtjes uitgedrukt) aan de lopende band...precies of ik uit een anime serie ben gesprongen -_-

Gonzo the Great

Legacy Member
Dat ge op TV teletekst opzet om te weten hoe laat het is, en dat ze ipv die klok rechtsboven ook al reclam geven, manmanman...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan