Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
laurensvd zei:Pff, kben al nen helen tijd zot van een meiske en dan dromen hoe ge op een briljante manier ze voor u gewonne krijgt. Natuurlijk wordt ge dan wakker en zijdde alles vergetenad:
't Kunnen er zoveel zijn. 'k Snap btw nie wa ge hieruit haalt. Voelt ge u stoer fzo?veeva zei:En gij kunt niet raden....![]()
Ik zie niet in waarom dat een reden zou zijn om kinderen dat beetje magie af te nemen.gizmo666 zei:dat achterlijke sinterklaas gedoe dat zou wel mogen afgeschaft worden:doh: nu krijgen ze bij de post duizenden brieven van kinderen voor sinterklaas waar ze niks mee kunnen doen:doh: hebben die nog geen werk genoeg ofzo:doh:. het is tijd dat we stoppen met die onozele verzinsels aan de kinderen te leren en ze de waarheid vertellen.:doh:
). Bij ons thuis was dat simpel: knippen in de boekjes (voornamelijk Droomland), op een papier kleven en omhooghangen. De Sint zou dat wel zien 
Oldskooler zei:Er alles aan doen om rijk te worden, en dan is ze van u.

Huasheng zei:Ik zie niet in waarom dat een reden zou zijn om kinderen dat beetje magie af te nemen.
Ouders zouden dan beter hun kind niet wijsmaken dat ze hun brief op de post moeten doen, of ouders doen dat zelf (omdat het bijvoorbeeld in een speciale brievenbus moet). Bij ons thuis was dat simpel: knippen in de boekjes (voornamelijk Droomland), op een papier kleven en omhooghangen. De Sint zou dat wel zien
![]()
ik vind dat die magie die we onze kinderen voorhouden moet gestopt worden, is voor niks nodig.Een werknemer bij de Post staat ergens eind november zoals elke dag brieven te sorteren en ziet plots een brief geadresseerd "Sinterklaas, Spanje". Hij roept zijn collega's erbij en samen openen ze de brief.Huasheng zei:Ik zie niet in waarom dat een reden zou zijn om kinderen dat beetje magie af te nemen.
Ouders zouden dan beter hun kind niet wijsmaken dat ze hun brief op de post moeten doen, of ouders doen dat zelf (omdat het bijvoorbeeld in een speciale brievenbus moet). Bij ons thuis was dat simpel: knippen in de boekjes (voornamelijk Droomland), op een papier kleven en omhooghangen. De Sint zou dat wel zien
![]()
Dan laat je je kind best ook nooit naar tekenfilms- en series kijken, want allez, pratende muizen, konijnen, eenden, katten, vogeltjes, etc, da's voor niks nodiggizmo666 zei:magieik vind dat die magie die we onze kinderen voorhouden moet gestopt worden, is voor niks nodig.


Pilatus zei:nog 200 woorden leren op 4 uur
-_-"
passero zei:ik val hier bijna in slaap achter mijne bureau... En kzit alleen... Mijn 2 collega's hebben conge pffff. Elke dag om 6u30 beginnen is af en toe toch wel zwaar hoor.... zoals vandaag :'(


gizmo666 zei:magieik vind dat die magie die we onze kinderen voorhouden moet gestopt worden, is voor niks nodig.
