Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

renaat13

Legacy Member
Mensen die aan een loket zitten in een station - om inlichtingen geven - en als je ze iets vraagt op een botte manier zeggen: "Da kan niet en wij kunnen u niet helpen..."

en volgend feit: Altijd maar hameren op openbaar vervoer enz enz en als ge eens de trein wilt nemen tot net over de grens komt het duurder uit dan met de wagen. :doh::wtf:

Babs

Legacy Member
Tremium zei:
De examens zijn begonnen :sad: 2 weken no-lifen of zo.

Gij moet daar examens voor hebben ofzo? :p
Bij ons is da al sinds week 3 op school dankzij projecten die steeds opstapelen.

OT:
Kbegin weer tussendoor te sneukelen :( Was een slechte gewoonte die ik plots kwijt was maar ze komt precies weer op.

EternalSilence

Legacy Member
GTA 4, die niet echt stabiel/vlotjes draait.

+ enkele voor-examens, is nooit leuk :p

Tremium

Legacy Member
BaBsie zei:
Gij moet daar examens voor hebben ofzo? :p
Bij ons is da al sinds week 3 op school dankzij projecten die steeds opstapelen.

OT:
Kbegin weer tussendoor te sneukelen :( Was een slechte gewoonte die ik plots kwijt was maar ze komt precies weer op.

Ja :unsure:
Enige periode dat ik moet werken voor't school is de examenperiode, maar dan ben ik natuurlijk te tam :unsure:

Bubba

Legacy Member
antHraxx zei:
Examens begonnen, ahja het heeft ook zijn voordele =D

Das juist zalig. Massas vrije tijd, alleen af en toe vroeg opstaan voor wa papierkes in te vullen.

Dennoman

Legacy Member
Towlie zei:
Mijn examens in het middelbaar waren meestal mijn grootste game-momenten van het jaar.
Dan kocht ik 2 spellen ofzo en speelde ik die gans de examenperiode.
Yep, examens in het middelbaar waren dikke congé. Nooit meer dan paar uur aan één vak gezeten, mss af en toe wel aan wiskunde, omdat dat men slechtste vak was.

D--Amo

Legacy Member
Juist 2u van men leven verspild aan zowat de slechtste film ooit!

Babs

Legacy Member
Tremium zei:
Ja :unsure:
Enige periode dat ik moet werken voor't school is de examenperiode, maar dan ben ik natuurlijk te tam :unsure:

Da was vroeger bij mij ook zo, reden te meer dat ik nu slechter kan omgaan met meerdere projecten.
Ik dacht dat ik in het middelbaar al veel moest werken, maar achteraf bekeken was da 2 keer niks.

Kzal het zo zeggen:
Vorig jaar was ik vastberaden dat ik nog wou verder studeren, meer kennis opdoen, etc ... Nu wil ik zo rap mogelijk gaan werken :p
Wat een school u allemaal nie kan aandoen ...

GuntherDW

Legacy Member
5 mins te laat voor m'n trein in st niklaas, resultaat : 1u wachten eer ik een volgende heb, allegoe da hier een unsecured APtje in de buurt is :sop:
edit: na een half uur buiten te liggen tokkelen op uw laptop zonder iets van handschoenen of uw handen te verwarmen wordt het toch frisjes hoor ^^
nog 20 mins voor m'n trein >_>

Albireo

Legacy Member
- PostgreSQL gaf een obscure foutmelding tijdens de installatie en werkt nu niet...

- de enige overgebleven kandidate op m'n lijst van mogelijke soulmates is niet meer single, these are sad times :sad: *gooit tweepersoonszitbank en tweede stoel bij het restafval*

SilentSpring

Legacy Member
Dennoman zei:
Yep, examens in het middelbaar waren dikke congé. Nooit meer dan paar uur aan één vak gezeten, mss af en toe wel aan wiskunde, omdat dat men slechtste vak was.
²
3u blokken en de rest van de avond zitten gamen:D, de laatste 2j was't wel nog hoogstens 1uurtje gamen en meer blokken, maar da's nog altijd rustiger als nu:)

Darks

Legacy Member
- Straat is 1 grote modderpoel (moeten die werken àltijd een half jaar duren??)
- Rotte loslopende keffer die me komt ambeteren wanneer ik met de honden ga wandelen.
- Komt geen warm water meer uit de douche en de chauffage gaat nochtans.

Deze 3 ergernissen volgden elkaar op binnen het half uur en hebben dus voor een piek van frustratie gezorgd :angry:

veeva

Legacy Member
Hehe, gy hebt blijkbaar iets tegen mij . Moest ge nu nog het lef hebben om te zeggen wie da ge zyt.


raad eens...:lol:

gizmo666

Legacy Member
dat achterlijke sinterklaas gedoe dat zou wel mogen afgeschaft worden:doh: nu krijgen ze bij de post duizenden brieven van kinderen voor sinterklaas waar ze niks mee kunnen doen:doh: hebben die nog geen werk genoeg ofzo:doh:. het is tijd dat we stoppen met die onozele verzinsels aan de kinderen te leren en ze de waarheid vertellen.:doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan