renaat13
Legacy Member
Mensen die aan een loket zitten in een station - om inlichtingen geven - en als je ze iets vraagt op een botte manier zeggen: "Da kan niet en wij kunnen u niet helpen..."
en volgend feit: Altijd maar hameren op openbaar vervoer enz enz en als ge eens de trein wilt nemen tot net over de grens komt het duurder uit dan met de wagen. :doh:
en volgend feit: Altijd maar hameren op openbaar vervoer enz enz en als ge eens de trein wilt nemen tot net over de grens komt het duurder uit dan met de wagen. :doh:

ad: 2 weken no-lifen of zo.

Was een slechte gewoonte die ik plots kwijt was maar ze komt precies weer op.

, de laatste 2j was't wel nog hoogstens 1uurtje gamen en meer blokken, maar da's nog altijd rustiger als nu

