Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dreetn

Legacy Member
gizmo666 zei:
dat achterlijke sinterklaas gedoe dat zou wel mogen afgeschaft worden:doh: nu krijgen ze bij de post duizenden brieven van kinderen voor sinterklaas waar ze niks mee kunnen doen:doh: hebben die nog geen werk genoeg ofzo:doh:. het is tijd dat we stoppen met die onozele verzinsels aan de kinderen te leren en ze de waarheid vertellen.:doh:

Verzinsel? Wat zeg je nu? :unsure:

hatetn

Legacy Member
die cum gerechten verschillen qua smaak niet genoeg met de gewone ze:naughty:
wa is het nut ervan als je het niet smaakt

waffel

Legacy Member
gizmo666 zei:
dat achterlijke sinterklaas gedoe dat zou wel mogen afgeschaft worden:doh: nu krijgen ze bij de post duizenden brieven van kinderen voor sinterklaas waar ze niks mee kunnen doen:doh: hebben die nog geen werk genoeg ofzo:doh:. het is tijd dat we stoppen met die onozele verzinsels aan de kinderen te leren en ze de waarheid vertellen.:doh:

traditie mijn beste

GenesisX

Legacy Member
veeva zei:
Hehe, gy hebt blijkbaar iets tegen mij . Moest ge nu nog het lef hebben om te zeggen wie da ge zyt.


raad eens...:lol:
Dan toch het lef niet :). Lekker de lafaard uithangen hé, wrs typisch voor u :). Blijkbaar ook niet zo snugger aangezien ge nie kunt quoten.

Tha_nOn

Legacy Member
hatetn zei:
als je het nu gewoon eet? dan moet je de moeite niet doen om in de keuken te komen

jamaja, in een gerecht zult ge diene smaak tenminste ni echt smaken:p

als ge da gewoon puur eet lijkt mij da nu ni echt een culinair hoogstandje

renaat13

Legacy Member
De prijzen van de Game Mania... Zelfs hun tweedehands games zijn duurder dan nieuwe in andere winkels... Begrijpen wie kan...

cram

Legacy Member
Als mijn I-talk (belgacom) probleem morgen niet is opgelost stap ik over naar telenet.Want nu ben ik het beu.:angry:

Oldskooler

Legacy Member
Deze avond zitten zoeken achter iets wat ik op het werk nodig heb.
Moet code in een programma dat berichten verstuurt en ontvangt via udp omzetten, zodat dat via tcp werkt. En dat is een programmeertaal waar nada van te vinden is.

Kheb het eindelijk gevonden en iets van gesnapt. :doc:

Poplipo

Legacy Member
gizmo666 zei:
dat achterlijke sinterklaas gedoe dat zou wel mogen afgeschaft worden:doh: nu krijgen ze bij de post duizenden brieven van kinderen voor sinterklaas waar ze niks mee kunnen doen:doh: hebben die nog geen werk genoeg ofzo:doh:. het is tijd dat we stoppen met die onozele verzinsels aan de kinderen te leren en ze de waarheid vertellen.:doh:
Edde gij nooit sinterklaas gekregen? Weet ge dan nie meer hoe gelukkig ge waart, als ge om 7u opstond om te kijken wat de sint allemaal gebracht had? En de teleurstelling toen je hoorde dat hij echt niet bestond? Wel, ik weet da nog, en zou graag hebben dat ik nog kinders dat zie meemaken :)

Tremium

Legacy Member
poplipo zei:
En de teleurstelling toen je hoorde dat hij echt niet bestond? Wel, ik weet da nog, en zou graag hebben dat ik nog kinders dat zie meemaken :)

Jij bent wreed :unsure:

veeva

Legacy Member
GenesisX zei:
Dan toch het lef niet :). Lekker de lafaard uithangen hé, wrs typisch voor u :). Blijkbaar ook niet zo snugger aangezien ge nie kunt quoten.

En gij kunt niet raden....:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan