Dreetn
Legacy Member
gizmo666 zei:dat achterlijke sinterklaas gedoe dat zou wel mogen afgeschaft worden:doh: nu krijgen ze bij de post duizenden brieven van kinderen voor sinterklaas waar ze niks mee kunnen doen:doh: hebben die nog geen werk genoeg ofzo:doh:. het is tijd dat we stoppen met die onozele verzinsels aan de kinderen te leren en ze de waarheid vertellen.:doh:
Verzinsel? Wat zeg je nu?


. Lekker de lafaard uithangen hé, wrs typisch voor u 
