|) ][ |V| ][
Legacy Member
Gavin zei:Sirlorrie is een beetje een simpele.
Ik zou hem niet als een ergernis zien, momenteel is hij vooral grappig

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gavin zei:Sirlorrie is een beetje een simpele.

idd, de chauffeur deze morgen wist er zelfs niet van. Die reed dan na 5min uiteindelijk langs 't kleiner brugje, zag dat hij niet doorkon en reed de halve Lange Rei aan de overkant ipv aan de Lange Rei zelf. Al die mensen die daar stonden konden wachten op een bus die niet kwam...Arifiene zei:Pff. Hun nieuw excuus ja.
Ze kunnen niet blijven zeggen dat het aan 'een probleem met de seinen' ligt eh.
Als ge op een P-trein zit is da anders, dan ist 'dames en heren wij ondervinden enige vertraging door een koe die de sporen belemmert'.
Dan vraagt ge u voor de rest van de week af of em nu aant zeveren was of niet...
Tis wss door die problemen aant Sasplein (en tis zeker nog tot in maart eh...). Ze hadden nochtans duidelijk gezegd dat dampoorten en warande niet meer samen mochten draaien, maar blijkbaar gebeurt het toch nog.
Yep. Heb dat zelf ook al een paar keer voorgehad. Kunt gij eraan doen dat zij het uniefleven niet verstaan éacid_bug zei:Jep, 20 jaar, tweede bachelor. En inderdaad enorm kinderachtig, de rest van de klas vindt dat ook, maar ze doen maar, hun kinderachtigheid verraadt hun dommigheid.
gericht leren =/= veel leren, not to mention dat ge niet naar alle lessen moet komen. Is wel dikke shit dat ge altijd samen moet mensen met mensen die u probeerden een hak te zetten.tis maar een kleine ingreep, maar wel onder volledige verdoving, dus weer wakkerkomen met mijn ogen vol prut in een zaal vol beddenBaBsie zei:Tzal wel meevallen
Better out than in I always say![]()
tis vooral omdat ik miserie had om daar te geraken, iedereen is gaan werken enzoDennoman zei:Yep. Heb dat zelf ook al een paar keer voorgehad. Kunt gij eraan doen dat zij het uniefleven niet verstaan égericht leren =/= veel leren, not to mention dat ge niet naar alle lessen moet komen. Is wel dikke shit dat ge altijd samen moet mensen met mensen die u probeerden een hak te zetten.

Rutger25 zei:Dat er weer een mensenleven nodig is voor (lokale) overheden in actie schieten
deredactie.be - Meisje is overleden na ongeluk in Eeklo
Toch wel erg![]()
[LRRP];10890852 zei:Moesten de fieters wat meer uit hun doppen kijken, zouden dodelijk ongevallen met fieters veel minder vaak voorvallen.

night ghost 128 zei:Kom jong, straks gaan ze nog hun gezond verstand gebruiken.![]()

FroFro zei:Avond was fijn, maar enkele minpuntjes;

e.House zei:Mijn minpunt: over 4 uur al terug opstaan.![]()
Ik verdien het, laatste dak deze week ben opgestaan is 7h30.Arifiene zei:Idd.
Gisteren ook.
'Wij excuseren ons voor de verminderde samenstelling van deze trein... Dit komt omdat we geen rijtuigen genoeg hadden'.
![]()

SHIGSY zei:De reclame op 9lives hangt mijn voeten uit. Al een paar keer zwaar verschoten als je met de muis er over gaat en het geluid in actie komt.
