Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SilentSpring

Legacy Member
Arifiene zei:
Pff. Hun nieuw excuus ja.
Ze kunnen niet blijven zeggen dat het aan 'een probleem met de seinen' ligt eh.
Als ge op een P-trein zit is da anders, dan ist 'dames en heren wij ondervinden enige vertraging door een koe die de sporen belemmert'.
Dan vraagt ge u voor de rest van de week af of em nu aant zeveren was of niet...



Tis wss door die problemen aant Sasplein (en tis zeker nog tot in maart eh...). Ze hadden nochtans duidelijk gezegd dat dampoorten en warande niet meer samen mochten draaien, maar blijkbaar gebeurt het toch nog.
idd, de chauffeur deze morgen wist er zelfs niet van. Die reed dan na 5min uiteindelijk langs 't kleiner brugje, zag dat hij niet doorkon en reed de halve Lange Rei aan de overkant ipv aan de Lange Rei zelf. Al die mensen die daar stonden konden wachten op een bus die niet kwam...

Dennoman

Legacy Member
acid_bug zei:
Jep, 20 jaar, tweede bachelor. En inderdaad enorm kinderachtig, de rest van de klas vindt dat ook, maar ze doen maar, hun kinderachtigheid verraadt hun dommigheid.
Yep. Heb dat zelf ook al een paar keer voorgehad. Kunt gij eraan doen dat zij het uniefleven niet verstaan é :p gericht leren =/= veel leren, not to mention dat ge niet naar alle lessen moet komen. Is wel dikke shit dat ge altijd samen moet mensen met mensen die u probeerden een hak te zetten.

Brecht

Legacy Member
BaBsie zei:
Tzal wel meevallen :hug:
Better out than in I always say :unsure:
tis maar een kleine ingreep, maar wel onder volledige verdoving, dus weer wakkerkomen met mijn ogen vol prut in een zaal vol bedden :p tis vooral omdat ik miserie had om daar te geraken, iedereen is gaan werken enzo

Sivve

Legacy Member
Dennoman zei:
Yep. Heb dat zelf ook al een paar keer voorgehad. Kunt gij eraan doen dat zij het uniefleven niet verstaan é :p gericht leren =/= veel leren, not to mention dat ge niet naar alle lessen moet komen. Is wel dikke shit dat ge altijd samen moet mensen met mensen die u probeerden een hak te zetten.

Inderdaad, 1 er van zit zelfs in mijn groep voor een groepsproject. Bon, met de examens ze nog maar eens dominaten dat ze stil zijn:p

Fré_

Legacy Member
dat zo verschrikkelijk koud is.
vanmiddag een half uur buiten moeten staan wachten op de bus, ik voelde mn vingers maar half en mn tenen helemaal nie meer.

Niosus

Legacy Member
PCtje puft op GTA4 :(

tel daarbij examens op en jah.... weer een prachtige timing om te releasen =(

[LRRP]

Legacy Member
Rutger25 zei:
Dat er weer een mensenleven nodig is voor (lokale) overheden in actie schieten :(

deredactie.be - Meisje is overleden na ongeluk in Eeklo

Toch wel erg :s

Moesten de fieters wat meer uit hun doppen kijken, zouden dodelijk ongevallen met fieters veel minder vaak voorvallen.

Vandaag had mijn collega bijna 2 fieters omvergemaaid. Die 2 achterlijk breezers staken zonder deftig te kijken de straat over. Wij reden onder de toegestane snelheid met de vrachtwagen met 20 ton drank. Al een geluk dat die vrachtwagen abs had. Anders hadden we of ter wel die breezers platgewalst of enkele auto's tot schroot herleid...

ng

Legacy Member
[LRRP];10890852 zei:
Moesten de fieters wat meer uit hun doppen kijken, zouden dodelijk ongevallen met fieters veel minder vaak voorvallen.

Kom jong, straks gaan ze nog hun gezond verstand gebruiken. :crazy:

D--Amo

Legacy Member
Toch typisch, dan ga ik eens vroeg in mijn bed liggen om 'smorgens toch eens echt uitgeslapen te zijn.. geraak ik maar niet in slaap :doh:

[LRRP]

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Kom jong, straks gaan ze nog hun gezond verstand gebruiken. :crazy:

Al die dode hoek ongevallen met vrachtwagens. Moesten de fietsers wat meer opletten en logisch nadenken. Ik zie de chauffeur niet in zijn spiegel, dan ziet hij mij ook niet...
De vrachtwagenchauffeurs moeten ook natuurlijk opletten, maar ze kunnen de fiets/bromfiets niet altijd zien voor ze hun bocht nemen.
Die fiets/bromfiets ziet de vrachtwagen altijd, tenzij hij blind is natuurlijk :unsure:

FroFro

Legacy Member
Avond was fijn, maar enkele minpuntjes;

- Vestiaire was een ramp, trui was gestolen. Wegens de verschrikkelijke kou en de afstand die ik moest aflegge kon ik ni anders dan een andere trui stelen.
- Meisje die ik alweer veel te lang zie zitten niet durven spreken, en uiteindelijk is ze denkek me ne kerel naar huis gegaan.
- Wijf da absoluut ni kon kussen da mij ni kon gerustlaten; da was nu es echt een wasmachine. Veel te snel en veel te saai. Tong gewoon in mijn bakkes rammen is een nogo.

dqve

Legacy Member
Arifiene zei:
Idd.
Gisteren ook.
'Wij excuseren ons voor de verminderde samenstelling van deze trein... Dit komt omdat we geen rijtuigen genoeg hadden'.

:wtf:


Das verdomme toeval !

(no hard feelings)

?

Alles is relatief e manneke, ook wetgeving..

:hug:

SHIGSY

Legacy Member
De reclame op 9lives hangt mijn voeten uit. Al een paar keer zwaar verschoten als je met de muis er over gaat en het geluid in actie komt.

paarsbloed

Legacy Member
SHIGSY zei:
De reclame op 9lives hangt mijn voeten uit. Al een paar keer zwaar verschoten als je met de muis er over gaat en het geluid in actie komt.

²
mijn ergernis,sebiet nederlands en ik kan het niet:help:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan