[LRRP]
Legacy Member
https://www.beyondgaming.be/forums
Laten we de topic anders eens direct sluiten hé, iedereen de mond snoeren...
Dictatuur op en top!
Laten we de topic anders eens direct sluiten hé, iedereen de mond snoeren...
Dictatuur op en top!

. Die lag nu nog steeds vol ijsplekken. Dat dat vorige week zo was kan ik nog geloven, maar het heeft hier al lang niet meer gesneeuwd, en vriestemperaturen blijven ook grotendeels uit. Zo'n moeite is het toch niet om in de solden wat zout te strooien.
Inderdaad net als de FIFA met hun Rusland en Qatar. Qatar godbetert, 'k ben er nog altijd niet goed van.
ad: al goe dat het maar 3 dagen is deze week.




