Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 17

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
De parking van Brantano, serieus :wtf:. Die lag nu nog steeds vol ijsplekken. Dat dat vorige week zo was kan ik nog geloven, maar het heeft hier al lang niet meer gesneeuwd, en vriestemperaturen blijven ook grotendeels uit. Zo'n moeite is het toch niet om in de solden wat zout te strooien.

Shyheim

Legacy Member
Fireflies zei:
De parking van Brantano, serieus :wtf:. Die lag nu nog steeds vol ijsplekken. Dat dat vorige week zo was kan ik nog geloven, maar het heeft hier al lang niet meer gesneeuwd, en vriestemperaturen blijven ook grotendeels uit. Zo'n moeite is het toch niet om in de solden wat zout te strooien.

Telkens je komt, sta je verstomd.

Mattx

Legacy Member
Naast de 3 lampen in mijn kamer vorige week heeft nu ook een lamp in de living besloten dat het genoeg geweest is. Lijkt alsof alles hier overbelast is ofzo.

Shyheim

Legacy Member
Mattx zei:
Naast de 3 lampen in mijn kamer vorige week heeft nu ook een lamp in de living besloten dat het genoeg geweest is. Lijkt alsof alles hier overbelast is ofzo.

Laat de spanning op uw net eens nameten, kan idd zijn dat er teveel opzit waardoor elektronica het begeeft.

Duckwhisperer zei:
UCI is al even corrupt als de FIFA.

Was ook al zo met Boonen een paar jaar geleden in de Tour, als ik het mij goed herinner. Mocht toen ook niet starten, ondanks het feit dat er nog geen uitspraak was geweest ofzoiets.
Maar goed, al die 'grote organisaties' zijn inderdaad corrupt, tenzij er veel geld mee gemoeid is. Lijkt mij dus niet onrealistisch dat een landje als België een sterkhouder mag thuislaten ten koste van iemand uit een land met meer financiële belangen in heel die zever. :( Inderdaad net als de FIFA met hun Rusland en Qatar. Qatar godbetert, 'k ben er nog altijd niet goed van.

Muscleduck

Legacy Member
Sebiet gaan werken :sad: al goe dat het maar 3 dagen is deze week.

u4ea

Legacy Member
just dieje mod van Morrowind gedownload van meer dan ne gig, blijkt die cd van morrowind zelf hier spoorloos :angry:

Rizla+

Legacy Member
Had mijn 3 wekkers gezet om 12:30. En om welk uur word ik weer wakker? 18:00, weer heel mijnen dag verkloot:sop:

Anoniem04

Legacy Member
Toetsen uit mijn toetsenbord gehaald en teruggestoken en nu marcheert het niet meer. :angry:

-edit-

Nu terug wel. :party:

Trolle

Legacy Member
weer overuren mogen kloppen klote inventaris
was normaal van 6-16 vandaag maar is 6-18 geworden :sad:

Bosvos

Legacy Member
Rizla+ zei:
Had mijn 3 wekkers gezet om 12:30. En om welk uur word ik weer wakker? 18:00, weer heel mijnen dag verkloot:sop:

Hoe the fuck kunt ge nu slapen tot 18.00?
Ik slaap nu ook wel eens tot 12h, maar tot 18.00? :eek:

Baats

Legacy Member
Bosvos zei:
Hoe the fuck kunt ge nu slapen tot 18.00?
Ik slaap nu ook wel eens tot 12h, maar tot 18.00? :eek:

²

Zelfs als ik pas om 7u in mijn nest kruip ben ik tegen 11-12u altijd wakker..

Lobmans

Legacy Member
Rizla+ zei:
Had mijn 3 wekkers gezet om 12:30. En om welk uur word ik weer wakker? 18:00, weer heel mijnen dag verkloot:sop:

En op welk uur zijt ge er dan ingekropen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan