Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 17

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Avilowca zei:
Lol 'k zit hier los in de verkeerde thread zie ik nu pas.
Ik vind dat 'em er niet slecht uitziet voor iemand van tegen de 50. Ge moet eens in uw omgeving rondkijken hoe de meeste gasten erbij lopen tegen die leeftijd :p

mijn lief is 49 en das pas een tasty dish vergeleken bij Hans Bourlon :/

_ns_

Legacy Member
brechen zei:
mijn moeder die dreigt om mij buiten te smijten omdat ik op de 4de van de maand al 24gig van de 90 gebruikt heb..

Mijn ma zou niet eens weten wat een gigabyte is wrs :p.


En vanwaar al die heisa voor hans bourlon?

6 string addict

Legacy Member
Bosvos zei:
Ik kruip er nu ook altijd tegen 02.00-03.00 in en meestal sta ik dan op tussen 09.00-11.00 :eek:

Dit.

Meer dan 6u slapen in 1 nacht? Kan al 5 jaar geleden zijn.

Tjee

Legacy Member
6 string addict zei:
Dit.

Meer dan 6u slapen in 1 nacht? Kan al 5 jaar geleden zijn.

Echt?
Als ik geen 8 uur slaap heb ben ik een zombie.
Hebt je dat zo getraind of kan je er gewoon goed tegen? :p

6 string addict

Legacy Member
Tjee zei:
Echt?
Als ik geen 8 uur slaap heb ben ik een zombie.
Hebt je dat zo getraind of kan je er gewoon goed tegen? :p

Ik kom van een slaapprobleem, waar ik regelmatig minder dan 2 uur slaap per nacht had.

Dus ondertussen ben ik het al zo gewend, ja. Maar leuk is anders.

Tjee

Legacy Member
6 string addict zei:
Ik kom van een slaapprobleem, waar ik regelmatig minder dan 2 uur slaap per nacht had.

Dus ondertussen ben ik het al zo gewend, ja. Maar leuk is anders.

Ah oei... hoe ben je verbeterd, dankzij slaappillen?

Rizla+

Legacy Member
Tjee zei:
Echt?
Als ik geen 8 uur slaap heb ben ik een zombie.
Hebt je dat zo getraind of kan je er gewoon goed tegen? :p

Hier ook, ik ben een echte nachtmens, maar heb wel echt veel slaap nodig.

6 string addict

Legacy Member
Tjee zei:
Ah oei... hoe ben je verbeterd, dankzij slaappillen?

Redelijk veel 'natuurlijke' middeltjes geprobeerd, wat natuurlijk geen hol hielp.

Uiteindelijk de dokter geraadpleegd, maar effectief bij gezegd dak nix verslavends wou... en die heeft me dan iets gegeven (Nestrolan) wat hielp om mijn slaapritme bij te regelen.

Kheb da ongeveer een 2-tal maanden genomen, en toen werd dat wel beter. Ma kben gestopt met die pillen, omdat ge daar altijd heel suf van werd, en soms sanderendaags als ge vroeg op moest staan daar bikke mottig van kon zijn.

Shyheim

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
mijn lief is 49 en das pas een tasty dish vergeleken bij Hans Bourlon :/

ik wou antwoorden met een emotie, maar 'k ben verdwaald tussen :D en :cry:

nu goed, vergeleken met Hans Bourlon, dus ik het wel begrijpen. :p

Yusifer

Legacy Member
Rizla+ zei:
Hier ook, ik ben een echte nachtmens, maar heb wel echt veel slaap nodig.

Idem dito hier, op dagen dat ik niet vroeg moet gaan slapen blijf ik vaak tot 3-4u 's nachts op (ideale moment voor horrorspelletjes :love: ) maar ik geraak dan wel niet uit m'n bed vóór 12u.

svp46

Legacy Member
6 string addict zei:
Redelijk veel 'natuurlijke' middeltjes geprobeerd, wat natuurlijk geen hol hielp.

Uiteindelijk de dokter geraadpleegd, maar effectief bij gezegd dak nix verslavends wou... en die heeft me dan iets gegeven (Nestrolan) wat hielp om mijn slaapritme bij te regelen.

Kheb da ongeveer een 2-tal maanden genomen, en toen werd dat wel beter. Ma kben gestopt met die pillen, omdat ge daar altijd heel suf van werd, en soms sanderendaags als ge vroeg op moest staan daar bikke mottig van kon zijn.

Heb zo eens een periode verschillende slaappillen genomen en daar kunt ge idd mega suf van zijn:D

ineens mijn ergernis: Slaap al enkele weken terug mega slecht:angry:

6 string addict

Legacy Member
svp46 zei:
Heb zo eens een periode verschillende slaappillen genomen en daar kunt ge idd mega suf van zijn:D

ineens mijn ergernis: Slaap al enkele weken terug mega slecht:angry:

Niet aan te raden: paar duvels drinken, en dan 2 van die pillen pakken, omdat ge denkt "kheb nie lang meer te slapen, dus kan maar beter direct in slaap vallen gelijk ne blok"

NovaHova

Legacy Member
brechen zei:
mijn moeder die dreigt om mij buiten te smijten omdat ik op de 4de van de maand al 24gig van de 90 gebruikt heb..

Mijn moeder weet niet eens wat een GB is, laat staan wat bandbreedte is.

On the other hand, heb ik de hele dag liggen RAGEN omdat ik mijn msn niet 100% werkend krijg, nu nog steeds niet trouwens. Gwn troep is msn geworden.

Integendeel, heb het nog meer verknoeid want nu werkt mijn mail programma zelf niet meer.

6 string addict

Legacy Member
NovaHova zei:
Mijn moeder weet niet eens wat een GB is, laat staan wat bandbreedte is.

On the other hand, heb ik de hele dag liggen RAGEN omdat ik mijn msn niet 100% werkend krijg, nu nog steeds niet trouwens. Gwn troep is msn geworden.

Integendeel, heb het nog meer verknoeid want nu werkt mijn mail programma zelf niet meer.

Serieus, dingen niet doorsturen wat ge gezegd hebt, offline gaan en nemeer aangemeld krijgen, veel lag op wat ge typt, ...

brol

wartaal

Legacy Member
Betere alternatieven toch?

Meebo gebruikte ik vroeger altijd als msn (weer) niet werkte.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan