SilentSpring
Legacy Member
De Post en Extrafilm
De 24ste een bestelling van wenskaarten met een eigen foto geplaatst, het zou de 28ste afgeleverd zijn bij mij thuis volgens de tracker van De Post maar natuurlijk heb ik niks ontvangen.
'k was die week net op reis dus m'n buur zorgde voor de post enzo en die wist van niks, er is hier geen spoor te vinden van die bestelling.
'k mail naar Extrafilm en 'k zeg er uitdrukkelijk bij dat volgens de E-tracker de bestelling op 27/12 verzonden is en op 28/12 zou afgeleverd zijn door de postbode maar dat ik niks ontvangen heb. Daarnaast vermeld ik dat de buren ook van niets weten en dat ik die week op reis was en dus nu pas merk dat ik dat pakket niet ontvangen heb.
Sturen ze terug:
Al m'n afdrukken van digitale foto's komen van daar, eerste keer dat ik problemen heb en die klantendienst nodig heb.
Blijkbaar moet ge zeker niet kunnen lezen om daar te werken
De 24ste een bestelling van wenskaarten met een eigen foto geplaatst, het zou de 28ste afgeleverd zijn bij mij thuis volgens de tracker van De Post maar natuurlijk heb ik niks ontvangen.
'k was die week net op reis dus m'n buur zorgde voor de post enzo en die wist van niks, er is hier geen spoor te vinden van die bestelling.
'k mail naar Extrafilm en 'k zeg er uitdrukkelijk bij dat volgens de E-tracker de bestelling op 27/12 verzonden is en op 28/12 zou afgeleverd zijn door de postbode maar dat ik niks ontvangen heb. Daarnaast vermeld ik dat de buren ook van niets weten en dat ik die week op reis was en dus nu pas merk dat ik dat pakket niet ontvangen heb.
Sturen ze terug:
:ironic:volgens de onderstaande E-tracker is uw pakket op 28/12 bij u afgeleverd. Gelieve te checken of het pakje toch niet bij u of uw buren werd afgezet en check ook in je lokaal postkantoor. Het zou nl. kunnen dat u niet thuis was op het moment van afgifte.
Al m'n afdrukken van digitale foto's komen van daar, eerste keer dat ik problemen heb en die klantendienst nodig heb.
Blijkbaar moet ge zeker niet kunnen lezen om daar te werken

10-12 uur max en de keren dat dat gebeurt kan ik op 1 hand tellen




