DeViL-M4N
Legacy Member
meino zei:Om te bellen
(Ik ben geen gsm-mens... Waarschijnlijk de laatste in zijn soort.)
Voor ADSL of VDSL2
(Ik ben geen "internet via Telenet"-mens.)
da gaat ook zonder vaste foon, discovery lijn denk ik
allee wij hebben dat toch lol

.

. 
ad:

.