Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 17

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeViL-M4N

Legacy Member
meino zei:
Om te bellen :p

(Ik ben geen gsm-mens... Waarschijnlijk de laatste in zijn soort.)


Voor ADSL of VDSL2

(Ik ben geen "internet via Telenet"-mens.)

da gaat ook zonder vaste foon, discovery lijn denk ik
allee wij hebben dat toch lol

darkslave

Legacy Member
antilonizuka zei:
ergernis van de dag: net een home cinema gekocht,alle aansluitingen zijn correct maar het lukt niet om de gewone tv (belgacom tv) en mijn ps3 te laten draaien met home cinema geluid :/ kan iemand helpen mischien :p?

home cinema aansluiten via hdmi

meino

Legacy Member
Discovery Line bestaat niet meer... Zie de Belgacom-site hiervoor. Enkel de Classic Line van 19 euro per maand. Ik heb hun klantendienst net gebeld en daar bevestigden ze dat.


Bij Telenet is de vaste lijn een paar eurocent goedkoper :(.


Mobistar verkoopt een vaste lijn enkel in een pack met ronduit kut-internet.

Bosvos

Legacy Member
DeViL-M4N zei:
das niet waar !!! ik pak mijn gsm op als ik dat wil en bellen doe ik bijna nooit (samen met vriendin betalen we rond de 15euro per maand, voor ons beide gsms, mijne "smile" van 5€ geraakt meestal nie op)

VDSL2 hebben we ook, discovery lijn of hoe heet da? vaste lijn zonder telefoon

Ik pak mijn GSM ook op al ik dat wil, maar als ik niet opneem krijg ik altijd onder mijn voeten. Als je met een vaste lijn niet opneemt neemt de beller gewoon aan dat je niet thuis bent. Nu moet ge al bijna uw GSM opnemen onder de douche.

Lulukai zei:
hij VERZAMELT dat niet hé,

hij heeft het hierover : Postcards connecting the world

Inderdaad. Ik hou de kaarten natuurlijk wel bij die ik krijg, maar da's puur uit interesse (en deels door m'n studies).

DeViL-M4N

Legacy Member
Bosvos zei:
Ik pak mijn GSM ook op al ik dat wil, maar als ik niet opneem krijg ik altijd onder mijn voeten. Als je met een vaste lijn niet opneemt neemt de beller gewoon aan dat je niet thuis bent. Nu moet ge al bijna uw GSM opnemen onder de douche.
peer pressure :)
tja,als mijn werk belt en ik ben niet op het werk, dan pak ik niet op, er is niets zo belangrijk dat ze mij thuis moeten bellen

meino

Legacy Member
FightForMore zei:
En wat is er mis met een GSM ?

Als ik daar mijn persoonlijke mening over moet geven, rage ik een bladzijde vol.

Samengevat:

- Gsm = gecreëerde behoefte, geen basisbehoefte.

- Omgevingsstraling (Noem me wat dat betreft een boomknuffelende geitenwollensokkendragende hippie.)

- Als ge iemand ECHT moet hebben via zijn/haar gsm staat dat ding toch uit.

Carrion

Legacy Member
meino zei:
Als ik daar mijn persoonlijke mening over moet geven, rage ik een bladzijde vol.

Samengevat:

- Gsm = gecreëerde behoefte, geen basisbehoefte.

- Omgevingsstraling (Noem me wat dat betreft een boomknuffelende geitenwollensokkendragende hippie.)

- Als ge iemand ECHT moet hebben via zijn/haar gsm staat dat ding toch uit.

Dus ge hebt ook iets tegen tv's, draadloos internet, microgolfovens,...

meino

Legacy Member
Carrion zei:
Dus ge hebt ook iets tegen tv's, draadloos internet, microgolfovens,...

Ja, maar ik beperk dat tot het minimum. (Bvb modem/router blaast niet de volle 100% wifi.)
Tv staat niet de hele dag op en mijn microgolf ook niet :D.
(Zou wel leutig zijn om de micrgolf de hele dag op 1000 watt te laten draaien.)

Een gsm heb ik niet nodig. :D




Ik wil gewoon een goedkope vaste lijn :angry:

DeViL-M4N

Legacy Member
meino zei:
A
- Gsm = gecreëerde behoefte, geen basisbehoefte.
bijna alles wat je thuis staan hebt is een gecreeerde behoefte, 80% of meer van alles wat je bezit is overbodige luxe waar een mens zonder kan, ge kunt evengoe in een tentje buiten gaan slapen dan en uw eigen kippen en koeien houden.

wanneer je een dak boven je hoofd hebt, een bed, een kast en een frigo bezit, heb je al meer luxe dan 70% van de wereldbevolking

en dit "evenwicht" is geen toevaal hoor, de rest van de wereld is arm zodat wij rijk zouden kunnen zijn, wacht maar tot alle indiers en chinezen vlees eten en met den auto gaan rijden, flatscreens en gsm hebben, tziet er niet goed uit voor ons

meino

Legacy Member
Net mobistar gebeld... hun vaste lijn is voip.

Met andere woorden: enkel Teletet en Belgadom bieden een "echte" vaste lijn aan aan 19 euro/maand.

The amount of :angry: is high.

joyrider

Legacy Member
Te horen krijgen dat je moeder kanker heeft terwijl ze al hiv positief bevonden werd aantal jaar terug en dat ze niet kunnen / mogen opereren :sad:

DeViL-M4N

Legacy Member
meino zei:
Net mobistar gebeld... hun vaste lijn is voip.

Met andere woorden: enkel Teletet en Belgadom bieden een "echte" vaste lijn aan aan 19 euro/maand.

The amount of :angry: is high.
idd belgacom heeft niet meer die discovery shit, kheb ff op mijn eservices gekeken, wij hebben dus

"Internet Favorite without fixed line"

de vaste lijn ligt er want we hebben VDSL2 (zonder digitale tv) maar je kan niet bellen

nen gsm met smile van 5 euro per maand die je enkel gebruikt om zelf in uiterste nood te bellen lijkt me het goedkoopst of die herlaadshit maar daar ken ik niets van

Kiiilerke

Legacy Member
joyrider zei:
Te horen krijgen dat je moeder kanker heeft terwijl ze al hiv positief bevonden werd aantal jaar terug en dat ze niet kunnen / mogen opereren :sad:

:(:hug:

glashelder

Legacy Member
Bosvos zei:
@ hierboven: die postzegels worden onbetaalbaar op den duur...
Ik ben lid van Postcrossing.com, random postkaarten sturen, random ontvangen. Postzegels voor buiten Europa waren al 1 EUR denk ik (zijn ook opgeslagen) en voor binnen Europa was het ook al 0,90 EUR denk ik :(
Zo wordt een onnozele hobby ook al gauw een dure hobby.

Ha, heb dat ook een tijdje (toch een jaar) gedaan. Werd idd wel erg duur. Was wel heel erg leuk: alle dagen post :woohoo:

Bosvos

Legacy Member
glashelder zei:
Ha, heb dat ook een tijdje (toch een jaar) gedaan. Werd idd wel erg duur. Was wel heel erg leuk: alle dagen post :woohoo:
da's het probleem hé. 2 keer 10 postzegels kopen en een paar dagen later zijn al uw postzegels op :p

glashelder

Legacy Member
Nou ja, op zich stuur je zoveel kaartjes als je zelf wil natuurlijk, maar het is nogal verslavend :)

Saint

Legacy Member
Iemand tegen mijn auto gereden op de parking aan mijn werk =/.
Niet zo fel, maar toch goed geschaafd.

De week ervoor gewapende overval in de winkel van de drukkerij waar ik werk. Ik zat safe vanachter in de drukkerij :unsure:.

Een week daarvoor het huis naast mijn werk de deur ingetrapt.

En dat in een klein pittoresk dorpje.

[LRRP]

Legacy Member
LiL_$ainT zei:
Iemand tegen mijn auto gereden op de parking aan mijn werk =/.
Niet zo fel, maar toch goed geschaafd.

De week ervoor gewapende overval in de winkel van de drukkerij waar ik werk. Ik zat safe vanachter in de drukkerij :unsure:.

Een week daarvoor het huis naast mijn werk de deur ingetrapt.

En dat in een klein pittoresk dorpje.

Tijd om een ak 47 in huis te halen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan