Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 17

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tjee

Legacy Member
Mijn pa die hier weer aan het discussieren is om de 1 of andere reden... Aargh ik krijg het van diene mens :angry:

_ns_

Legacy Member
Tjee zei:
Mijn pa die hier weer aan het discussieren is om de 1 of andere reden... Aargh ik krijg het van diene mens :angry:

Ben ik blij dat mijn ouders eindelijk weer werken ipv congé te hebben tijdens mijn blok :p.

Dennoman

Legacy Member
hatetn zei:
wat het ook is, bij de meeste ziektes die nu de ronde doen is niets doen en rusten de beste optie. waarom zou je een placebo nemen? 3 dagen hoestsiroop voor iets dat 3 dagen duurt.
Zever. Mijn vader en ik worden beiden ziek door hevige schommelingen in temperatuur naar het koude toe. Als wij niet één keer consequent medicamenten pakken kunnen we met gemak heel de winter aan het hoesten en niezen zijn.

En vermits wij voor de rest geen medicijnen nemen tenzij het echt hoognodig is, is die strategie nog extra effectief. Vier à vijf dagen goed ons pillekes of siroopkes nemen en de hoest is weg.

Vandaar dus dat ik het zeg: als hij het dan toch zo ambetant vindt, waarom neemt hij dan niet flink een paar dagen aan een stuk zijn medicamenten als hij zo goed weet als ik dat het daardoor verdwijnt als sneeuw voor de zon?

Lulukai

Legacy Member
Avilowca zei:
2nd.

Black Box Revelation en Pepsi helpen :love:

khad t gisteren ni zo slim aangepakt, kwas in bed gaan zitten me mijn laptop/papieren omda'k het koud had :p

ns boy zei:
Serieus lulukai, half drie 's nachts :p.

ik kan ni goe werken in de voormiddag :(
da's altijd, douchen, ontbijten, nog wa dingen doen.. dan tegen 10u30/11u beginnen.. en zie ik neem weeral pauze! :scream:

ik leer gwn beter snachts :sad:

kows

Legacy Member
Lulukai zei:
khad t gisteren ni zo slim aangepakt, kwas in bed gaan zitten me mijn laptop/papieren omda'k het koud had :p

das vragen om in slaap te vallen,
in mijn geval toch :unsure:

shiftyke

Legacy Member
Ik heb eens 1 dag geen weerbericht gezien en blijkbaar was er deze morgend een zonsverduistering :angry:

VinnyFlanders

Legacy Member
Mijn ergernis is dat er niks van te zien was door de wolken hier...

_ns_

Legacy Member
Lulukai zei:
khad t gisteren ni zo slim aangepakt, kwas in bed gaan zitten me mijn laptop/papieren omda'k het koud had :p



ik kan ni goe werken in de voormiddag :(
da's altijd, douchen, ontbijten, nog wa dingen doen.. dan tegen 10u30/11u beginnen.. en zie ik neem weeral pauze! :scream:

ik leer gwn beter snachts :sad:

Idem, alleen leer ik gewoon in de namiddag en avond. Daarna ga ik slapen :p.

Areknia

Legacy Member
Onmogelijk om een keuze te maken voor een smartphone

Samsung apollo i5801 of acer liquid e met een prijsverschil van 100€

Htc wildfire kan ook nog maar dan is de acer wel duidelijk beter voor dezelfde prijs.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
allemaal brol denk ik :sop:
Die HTC Wildfire heeft een scherm om op te kakken

Baats

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
allemaal brol denk ik :sop:
Die HTC Wildfire heeft een scherm om op te kakken

:rofl:

Ik heb mijn Wildfire nu al 4maand en kan er niet meer tevreden mee zijn, en zeker niet voor die prijs! Iedereen blijft maar afgeven op dat scherm, maar quite frankly merk je daar geen hol van als je er gewoon mee werkt.

Als je hem naast een andere gsm legt (en dat heb ik nog niet gedaan, want ik vind het niet nodig ;)) zal je misschien wel wat verschil merken, maar om het zo af te breken :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan