Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 17

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SiRdeK

Legacy Member
Achterlijke msn. Groepsgeprek om iet te regelen, maar ik zie geen uitnodiging om daar binnen te geraken terwijl mijn vrienden al duust uitnodigingen hebben gestuurd.

krisse5844

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
10x refreshen en 10min om 9L geladen te krijgen

Pffff ti's erg vanavond ...

Ik kan er nu terug op met manieren sinds 20.00 waar ik steeds time-outs kreeg ...

Pred

Legacy Member
m'n zus heeft buikgriep en zit al heel de avond over te geven dat het geen naam heeft :wtf:

ik hoor die nu op deze moment kotsen tot op m'n kamer

ik hoop dat ik het ook niet krijg :unsure:

krisse5844

Legacy Member
Pred zei:
m'n zus heeft buikgriep en zit al heel de avond over te geven dat het geen naam heeft :wtf:

ik hoor die nu op deze moment kotsen tot op m'n kamer

ik hoop dat ik het ook niet krijg :unsure:

:puke::puke::puke::puke::puke::puke::puke::puke:

FightForMore

Legacy Member
Daarnet ruzie gemaakt over iets met een meisje. :sad: Ik heb er geen spijt van (want het moest er gewoon uit), maar ik hoop dat ze niet gekwetst is.

Rizla+

Legacy Member
Ik ging normaal vrijdag met vrienden naar een optreden in Amsterdam, mijn ma vond het goed. Treintickets en inkomtickets al geregeld (± 70 euro samen) en nu komt da mens inneens af "kwil toch ni da ge gaat". Briljant goe optijd, ma da gaat ze schoonkes terugbetalen ze, altijd iets me da mens.

Dennoman

Legacy Member
Onze pa zijn onophoudelijke hoest :angry::angry:

Wel zitten zagen dat hij het "net zo ambetant vindt als ik en dat ik er dus niet zo over moet zagen", maar ik zie hem anders geen moeite doen om het weg te krijgen. Siroop, pastilles, warme dranken, ... nada.

Access

Legacy Member
Voor nieuwjaar iets in de VS besteld en ze hebben het verzonden met USPS. Nu blijft die tracking al 5 dagen op hetzelfde staan ("Your item was accepted at...") :angry::angry::angry:

Licargon

Legacy Member
Eerst dieje zever me die nummerkes op Facebook, en da was een systeem om "anoniem" te blijven, maar nu beginnen de mensen om wie het gaat daarop te commente, fuck anonimiteit?

En zelfs maten van mij die daar zogezegd tegen waren beginnen ook al mee te doen.

Randdebielen...

hatetn

Legacy Member
Dennoman zei:
Onze pa zijn onophoudelijke hoest :angry::angry:

Wel zitten zagen dat hij het "net zo ambetant vindt als ik en dat ik er dus niet zo over moet zagen", maar ik zie hem anders geen moeite doen om het weg te krijgen. Siroop, pastilles, warme dranken, ... nada.


wat het ook is, bij de meeste ziektes die nu de ronde doen is niets doen en rusten de beste optie. waarom zou je een placebo nemen? 3 dagen hoestsiroop voor iets dat 3 dagen duurt.

Avilowca

Legacy Member
Access zei:
Voor nieuwjaar iets in de VS besteld en ze hebben het verzonden met USPS. Nu blijft die tracking al 5 dagen op hetzelfde staan ("Your item was accepted at...") :angry::angry::angry:

USPS tracked geen parcels buiten de Verenigde Staten als ik me goed herinner. Dus kan zijn dat het al bijna bij jou is.

yaffi

Legacy Member
FightForMore zei:
Daarnet ruzie gemaakt over iets met een meisje. :sad: Ik heb er geen spijt van (want het moest er gewoon uit), maar ik hoop dat ze niet gekwetst is.

whiteknight.jpg

uw haar al gestijld vandaag?

Moloch

Legacy Member
terug oude pc aant gebruiken.. geheugen op nieuwe is kaput en heb geen ddr3 dus in afwachting van RMA.. geluidsverschil is wel waarneembaar :sad:

start hem op, logitech komt zagen voor mouse driver update, bezig met install.. poef zwart scherm en reageert niemeer :wtf: wss beter om nen manual install te doen maja (eventvwr toonde fouten met de server ginder voor em da zwart scherm gaf..)

en morgen terug gaan werken :sop:

a143290

Legacy Member
Licargon zei:
Eerst dieje zever me die nummerkes op Facebook, en da was een systeem om "anoniem" te blijven, maar nu beginnen de mensen om wie het gaat daarop te commente, fuck anonimiteit?

En zelfs maten van mij die daar zogezegd tegen waren beginnen ook al mee te doen.

Randdebielen...

Ik volg precies niet... Nummerkessysteem?

JimmyPatterson

Legacy Member
a143290 zei:
Ik volg precies niet... Nummerkessysteem?

Stuur mij in een privébericht een getal tussen 1 en 500. Ik zal dat dan op mijn status zetten en schrijven wat ik over je denk zonder dat iemand weet over wie ik het heb. Kopieer en plak het op je muur!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan