Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Unpro zei:3guys1hammer, oud
Nooby4Ever zei:10x refreshen en 10min om 9L geladen te krijgen
Pred zei:m'n zus heeft buikgriep en zit al heel de avond over te geven dat het geen naam heeft
ik hoor die nu op deze moment kotsen tot op m'n kamer
ik hoop dat ik het ook niet krijg![]()








Dennoman zei:Onze pa zijn onophoudelijke hoest
Wel zitten zagen dat hij het "net zo ambetant vindt als ik en dat ik er dus niet zo over moet zagen", maar ik zie hem anders geen moeite doen om het weg te krijgen. Siroop, pastilles, warme dranken, ... nada.
Access zei:Voor nieuwjaar iets in de VS besteld en ze hebben het verzonden met USPS. Nu blijft die tracking al 5 dagen op hetzelfde staan ("Your item was accepted at...")![]()
FightForMore zei:Daarnet ruzie gemaakt over iets met een meisje.ad: Ik heb er geen spijt van (want het moest er gewoon uit), maar ik hoop dat ze niet gekwetst is.
Ik was al aan het wachten op u, nee, ik had vandaag geen tijd.yaffi zei:whiteknight.jpg
uw haar al gestijld vandaag?

ad:
wss beter om nen manual install te doen maja (eventvwr toonde fouten met de server ginder voor em da zwart scherm gaf..)
Licargon zei:Eerst dieje zever me die nummerkes op Facebook, en da was een systeem om "anoniem" te blijven, maar nu beginnen de mensen om wie het gaat daarop te commente, fuck anonimiteit?
En zelfs maten van mij die daar zogezegd tegen waren beginnen ook al mee te doen.
Randdebielen...
a143290 zei:Ik volg precies niet... Nummerkessysteem?
Stuur mij in een privébericht een getal tussen 1 en 500. Ik zal dat dan op mijn status zetten en schrijven wat ik over je denk zonder dat iemand weet over wie ik het heb. Kopieer en plak het op je muur!