ze weten in de Makro in deurne toch ook niet goed wat ge met de "eco-cheques" kunt betalen
zelfde vraag 3 keer gesteld:
"kunt ge een spelconsole kopen met eco-cheques"?
( in mijn geval een nintendo wii )
ingang/info: nee

ad:
balie 1e verdiep: voor welke console? een wii? neen, alleen voor een playstation
kassa: ik weet het niet, kzal het eens inscannen en "afrekenen". ( ok, deze was tenminste eerlijk )
verschijnt er op het scherm:
"max. aan €179 aan tickets te aanvaarden"
op het "kassa ticket" staat er dan "max. aan €179 aan eco-titels te aanvaarden"
*zucht*