pie-jie
Legacy Member
Selderijstok zei:Opnemen en 15min later kijken kan je ook doen.
mja, ik kijk gewoon op mijn analoog tv'tje die boven op mijn kamer staat
en het uur is zelfs ideaal voor mij maarja, door stomme reclame heb ik toch weer paar dingen gemist
Al was Hurley wel geniaal voor de kenners :applause:
ad:


