Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 17

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crashtestdummy

Legacy Member
kem kopzeer door een kies linksboven vanachten en kzal em moeten laten trekken tenzij dat et mezelf lukt, mss morgen es proberen me nen lading whisky

amdr

Legacy Member
hahaha die da zaagt over da accentje maar dan als beschrijving bij haar naam "praat tegen dieren" :rofl:

GTXpower

Legacy Member
FightForMore zei:
En wat doet dat in een oven ? :p

Lang verhaal, en boeit niemand eigg, nogal saai..Normaal moestet zijn Videokaart halfkapot->oven->gemaakt, ma nu ging het videokaart halfkapot->oven->ontploft.. Na 2 keer al succesvol te doen me nvidia kaarten ga het mis :( Rommel van tegewoordig

Musilitar

Legacy Member
Kan niet/geen zin om te slapen, en zoals steeds, wee oh wee ikzelve, niemand van mijn vrienden/kenissen om tegen te praten.
Allemaal conformisten, dat zijn het! Allemaal dagdwalers!

amdr

Legacy Member
GTXpower zei:
Ergernis: Vrij dure videokaart ontploft in den oven :( Achja twas maar nen ATi :bow:
Mijn 8800GTS is gemaakt door mennen oven ze :p
Misschien te lang derin gelaten? Bij mij was een kwartier op 220° genoeg

Rizla+

Legacy Member
Kan nu echt wel ni slapen :angry: Ben supermoe, maar die honden van hiernaast blaffen weer verschrikkelijk hard...

Rizla+

Legacy Member
Von Kotzebue zei:
mimimimimimiii

Opt gemak he vriendschap, of ik haal mijnen tweeloop erbij. Ni vergeten dat het hier wel de Bronx is van Belgie ok? Subiet nen drive-by me mijn bro's aan het skatepleintje, want denken die wel, dat plein is van ons! Want dit is mijn blok jonge! :unsure:

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Al wakker sinds 06u en da terwijl ik nog congé heb vandaag :/

Be4sT

Legacy Member
Rizla+ zei:
Opt gemak he vriendschap, of ik haal mijnen tweeloop erbij. Ni vergeten dat het hier wel de Bronx is van Belgie ok? Subiet nen drive-by me mijn bro's aan het skatepleintje, want denken die wel, dat plein is van ons! Want dit is mijn blok jonge! :unsure:

Ik ben blij dat ik wakker ben, om 10 u moet'k in wilrijk zijn en dan naar 't stad :woohoo:.

e.House

Legacy Member
Normaal moet ik de voorkant van destandaard toch van zo'n inzending zijn maar ik zie op die onlinekrant daar toch niks van staan.

Babs

Legacy Member
Nog redelijk ziek, maar toch opt werk. Kzou alleszins toch nog liever in mn bedje liggen!

Drien

Legacy Member
Mijn grootmoeder die elke 5 minuten komt vragen of ik iets nodig heb (fruit, koffie, een pizza voor morgenmiddag,...) en mijn grootvader die elke 10 minuten komt vragen : "Lukt het leren of moet ik komen helpen?". Dat is natuurlijk goed bedoeld maar probeer zo maar eens te blokken!

bludgeoned

Legacy Member
^MystiQ zei:
Kvind dat ook mega lekker en bovendien is het nog eens moeilijk te vinden ook :(
Zie het toch altijd in de Colruyt, dus echt moeilijk te vinden is het niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan