Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FightForMore zei:En wat doet dat in een oven ?![]()
Rommel van tegewoordigMijn 8800GTS is gemaakt door mennen oven zeGTXpower zei:Ergernis: Vrij dure videokaart ontploft in den ovenAchja twas maar nen ATi
![]()

Von Kotzebue zei:mimimimimimiii

Rizla+ zei:Opt gemak he vriendschap, of ik haal mijnen tweeloop erbij. Ni vergeten dat het hier wel de Bronx is van Belgie ok? Subiet nen drive-by me mijn bro's aan het skatepleintje, want denken die wel, dat plein is van ons! Want dit is mijn blok jonge!![]()
.e.House zei:Normaal moet ik de voorkant van destandaard toch van zo'n inzending zijn maar ik zie op die onlinekrant daar toch niks van staan.

Time zei:Da's superlekker. ;[

Zie het toch altijd in de Colruyt, dus echt moeilijk te vinden is het niet.^MystiQ zei:Kvind dat ook mega lekker en bovendien is het nog eens moeilijk te vinden ook![]()