Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baats zei:
Ik heb mijn Wildfire nu al 4maand en kan er niet meer tevreden mee zijn, en zeker niet voor die prijs! Iedereen blijft maar afgeven op dat scherm, maar quite frankly merk je daar geen hol van als je er gewoon mee werkt.
Als je hem naast een andere gsm legt (en dat heb ik nog niet gedaan, want ik vind het niet nodig) zal je misschien wel wat verschil merken, maar om het zo af te breken :ironic:
PinkyNTheBrain zei:Zijn de tarieven van de post nu wéér opgeslagen?!
Moest net €6,1 betalen voor 10 zegels![]()
Lulukai zei:ja dus, maar da was ook al is aangekondigd denk k
net zoals bij de nmbs, meer betalen voor minder servicePinkyNTheBrain zei:Zijn de tarieven van de post nu wéér opgeslagen?!
Moest net €6,1 betalen voor 10 zegels![]()


das omdat er te weining reclame opstaatRiskGhost zei:Idd, forum krijgt weer kuren...

DeViL-M4N zei:net zoals bij de nmbs, meer betalen voor minder service

mijn eerste go-pass koste 900bef voor 11 rittenLulukai zei:2j geleden was een go-pass nog 45 euro, nu is't al 50 eur![]()
dingen verzamelen blijft een onnozele hobby hoorBosvos zei:Het forum dat weer zo traag is (of het ligt aan mij), waaraan het ook ligt, het is irritant
@ hierboven: die postzegels worden onbetaalbaar op den duur...
Ik ben lid van Postcrossing.com, random postkaarten sturen, random ontvangen. Postzegels voor buiten Europa waren al 1 EUR denk ik (zijn ook opgeslagen) en voor binnen Europa was het ook al 0,90 EUR denk ik
Zo wordt een onnozele hobby ook al gauw een dure hobby.

waarom heb je een vast lijn nodig trouwens?meino zei:Blijkbaar is de enige manier om een vaste lijn in dit kloteland vast te krijgen 18 of 19 euro / maand te dokken.
Wie een goedkopere manier kent, speak up! (En neen, voip-bellen is geen alternatief.)
En gelijk hebt ge! Tegenwoordig moet ge verdomme altijd bereikbaar zijn met die kutGSM's.meino zei:Om te bellen
(Ik ben geen gsm-mens... Waarschijnlijk de laatste in zijn soort.)
das niet waar !!! ik pak mijn gsm op als ik dat wil en bellen doe ik bijna nooit (samen met vriendin betalen we rond de 15euro per maand, voor ons beide gsms, mijne "smile" van 5€ geraakt meestal nie op)Bosvos zei:En gelijk hebt ge! Tegenwoordig moet ge verdomme altijd bereikbaar zijn met die kutGSM's.