Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 17

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Areknia

Legacy Member
Baats zei:
:rofl:

Ik heb mijn Wildfire nu al 4maand en kan er niet meer tevreden mee zijn, en zeker niet voor die prijs! Iedereen blijft maar afgeven op dat scherm, maar quite frankly merk je daar geen hol van als je er gewoon mee werkt.

Als je hem naast een andere gsm legt (en dat heb ik nog niet gedaan, want ik vind het niet nodig ;)) zal je misschien wel wat verschil merken, maar om het zo af te breken :ironic:

Mja als ge kijkt naar die acer en wildfire die hebben momenteel dezelfde prijs +-260€ en die acer steekt er wel enorm bovenuit. Precies of er zou een addertje onder het gras moeten zitten bij die acer.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Zijn de tarieven van de post nu wéér opgeslagen?!

Moest net €6,1 betalen voor 10 zegels :wtf:

meino

Legacy Member
Zeg niet: "de post"
Zeg: "bpost"!

Met de "b" van "betalen".

(Ja, ik weet dat die opmerking zeeeeeer flauw was.)



Mijn ggggrmmmbl van de dag: auto zal waarschijnlijk drie dagen in de garage staan en ik kan niet bepaald grommelen op die mannen van de garage. Een distributieriem is niet bepaald iets dat ik zelf wil/kan vervangen.

Lulukai

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Zijn de tarieven van de post nu wéér opgeslagen?!

Moest net €6,1 betalen voor 10 zegels :wtf:

ja dus, maar da was ook al is aangekondigd denk k

DeViL-M4N

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Zijn de tarieven van de post nu wéér opgeslagen?!

Moest net €6,1 betalen voor 10 zegels :wtf:
net zoals bij de nmbs, meer betalen voor minder service

Bosvos

Legacy Member
Het forum dat weer zo traag is (of het ligt aan mij), waaraan het ook ligt, het is irritant :(

@ hierboven: die postzegels worden onbetaalbaar op den duur...
Ik ben lid van Postcrossing.com, random postkaarten sturen, random ontvangen. Postzegels voor buiten Europa waren al 1 EUR denk ik (zijn ook opgeslagen) en voor binnen Europa was het ook al 0,90 EUR denk ik :(
Zo wordt een onnozele hobby ook al gauw een dure hobby.

antilonizuka

Legacy Member
ergernis van de dag: net een home cinema gekocht,alle aansluitingen zijn correct maar het lukt niet om de gewone tv (belgacom tv) en mijn ps3 te laten draaien met home cinema geluid :/ kan iemand helpen mischien :p?

DeViL-M4N

Legacy Member
Bosvos zei:
Het forum dat weer zo traag is (of het ligt aan mij), waaraan het ook ligt, het is irritant :(

@ hierboven: die postzegels worden onbetaalbaar op den duur...
Ik ben lid van Postcrossing.com, random postkaarten sturen, random ontvangen. Postzegels voor buiten Europa waren al 1 EUR denk ik (zijn ook opgeslagen) en voor binnen Europa was het ook al 0,90 EUR denk ik :(
Zo wordt een onnozele hobby ook al gauw een dure hobby.
dingen verzamelen blijft een onnozele hobby hoor ;)

meino

Legacy Member
Blijkbaar is de enige manier om een vaste lijn in dit kloteland vast te krijgen 18 of 19 euro / maand te dokken.

Wie een goedkopere manier kent, speak up! (En neen, voip-bellen is geen alternatief.)

DeViL-M4N

Legacy Member
meino zei:
Blijkbaar is de enige manier om een vaste lijn in dit kloteland vast te krijgen 18 of 19 euro / maand te dokken.

Wie een goedkopere manier kent, speak up! (En neen, voip-bellen is geen alternatief.)
waarom heb je een vast lijn nodig trouwens?

meino

Legacy Member
Om te bellen :p

(Ik ben geen gsm-mens... Waarschijnlijk de laatste in zijn soort.)


Voor ADSL of VDSL2

(Ik ben geen "internet via Telenet"-mens.)

Bosvos

Legacy Member
meino zei:
Om te bellen :p

(Ik ben geen gsm-mens... Waarschijnlijk de laatste in zijn soort.)
En gelijk hebt ge! Tegenwoordig moet ge verdomme altijd bereikbaar zijn met die kutGSM's.

DeViL-M4N

Legacy Member
Bosvos zei:
En gelijk hebt ge! Tegenwoordig moet ge verdomme altijd bereikbaar zijn met die kutGSM's.
das niet waar !!! ik pak mijn gsm op als ik dat wil en bellen doe ik bijna nooit (samen met vriendin betalen we rond de 15euro per maand, voor ons beide gsms, mijne "smile" van 5€ geraakt meestal nie op)

VDSL2 hebben we ook, discovery lijn of hoe heet da? vaste lijn zonder telefoon
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan