Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 17

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
?therapy? zei:
Kben mezelf precies volledig kwijt :confused:
Kmoet er echt eens tussenuit ofzo pfft :s kheb zin om eens een weekje gewoon weg te gaan en alleen wat rond te trekken

Volgens mij hebt ge last van de winterblues. :D

^MystiQ

Legacy Member
VinnyFlanders zei:
Wtf, 15 en u eigen zo al verkloten me dieje rommel...

Dat 15 jarigen zich piercen is in feite zo erg nog niet, vaak zal het nog mooi dichtgroeien op jonge leeftijd. Wat veel erger is dat ze op jonge leeftijd zwaar drinken en roken. Daar heb ik veel meer problemen mee ;)

VinnyFlanders

Legacy Member
^MystiQ zei:
Dat 15 jarigen zich piercen is in feite zo erg nog niet, vaak zal het nog mooi dichtgroeien op jonge leeftijd. Wat veel erger is dat ze op jonge leeftijd zwaar drinken en roken. Daar heb ik veel meer problemen mee ;)

'k Ben op mijn 16 anders ook wel een paar keer goed zat geweest. 'k Vind het gewoon raar dat ouders zoiets (waar ze imho toch wel genoeg controle over moeten hebben) toelaten.

Rizla+

Legacy Member
^MystiQ zei:
Dat 15 jarigen zich piercen is in feite zo erg nog niet, vaak zal het nog mooi dichtgroeien op jonge leeftijd. Wat veel erger is dat ze op jonge leeftijd zwaar drinken en roken. Daar heb ik veel meer problemen mee ;)

Drinken doe ik niet. Allee ja ik drink wel af en toe is maar stop ruim optijd, nog nooit zat geweest hoor :).

Dastardly

Legacy Member
meh, gisteren overschrijving gedaan naar Dell en nog niks van gehoord. tegenoordig gaat het geld wel direct van uw rekening maar duurt het wel dagen eer de ontvanger het krijgt.

ik wil mijn spullen en ik wil het NU :scream:

VinnyFlanders

Legacy Member
Ik heb toch 3 weken mogen wachten op mijne laptop hoor (met creditcard betaald).
En dan nog te zwijgen van die foppers van UPS die mij 2 keer hebben doen thuis wachten en niet zijn gekomen.

Frado2005

Legacy Member
De post die 10 euro vraagt op 16 USD brol van dealextreme:angry: . Volgende keer smijt ik het pakje achter hun kop

Dastardly

Legacy Member
VinnyFlanders zei:
Ik heb toch 3 weken mogen wachten op mijne laptop hoor (met creditcard betaald).
En dan nog te zwijgen van die foppers van UPS die mij 2 keer hebben doen thuis wachten en niet zijn gekomen.

gij woont dan ook op een niet echt voor de hand liggende plaats he :p kunt ge die mensen niet echt kwalijk nemen.

hoop wel dat het geen weken gaat duren. zit zonder laptop nu en dat steekt tegen :(

Baats

Legacy Member
Dastardly zei:
meh, gisteren overschrijving gedaan naar Dell en nog niks van gehoord. tegenoordig gaat het geld wel direct van uw rekening maar duurt het wel dagen eer de ontvanger het krijgt.

ik wil mijn spullen en ik wil het NU :scream:

Overschrijvingen duren altijd 2 dagen ze, minimum...

Dennoman

Legacy Member
Baats zei:
Overschrijvingen duren altijd 2 dagen ze, minimum...
Ik verschiet er van dat dat geen algemene kennis is. Krijg dat ook regelmatig te horen.

"Zeg, nu heb ik ruim 12 uur geleden mijn overschrijving naar het buitenland gedaan en nu is dat er nog niet?!"

Dastardly

Legacy Member
het ging dan vooral ook over het feit dat het geld onmiddellijk van uw rekening is en enkele dagen later pas bij de ontvanger opduikt. hoelang het duurt weet ik ook. waarom het zo lang duurt is ook algemene kennis.

en toch blijft het een ergernis :(

EternalSilence

Legacy Member
De manier waarop facebook steeds probeert meer persoonlijke gegevens te vragen.
Gisteren wil ik inloggen, krijg ik de melding dat mijn paswoord maar middelmatig is en ze dus mijn gsm nummer en een ander email adres nodig hebben om in geval van een hack dit door te sturen.
M'n ore ... gsm nummer vragen om nadien te verkopen aan reclame bureau's waar ze dan reclame mee kunnen doorsturen.
Dat is dan ook de enige reden waarom Facebook zoveel geld waard is:
Echte namen, adressen, gsm nummer en aan de hand van u verder profiel ook nog eens je voorkeuren. Zodat ze nog meer gerichte reclame kunnen sturen.

:D
Gelukkig is alles op mijn facebook vals, enkel de foto's. Maar daar zijn ze niet veel mee, aangezien het niet kan gekoppeld worden aan mijn echte naam.

Ge moe toch goe zot zijn om u echte naam te plaatsen op facebook
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan