Een IQ test kunde inderdaad leren, de vragen zijn altijd hetzelfe. Als ge de eerste keer al die tekentjes ziet weet ge ni goe wat doen. Als ge er zo een paar opgelost hebt gaat da beter.
Ik heb die online test van Mensa gedaan en heb dan nen email gekregen dat ik veel kans maak om op nen officiele hoog genoeg te scoren, maar ik wil daar allemaal ni voor betalen

het zal wel willen zeggen dat ik slimmer ben dan anderen maar veel zijt ge daar niet mee. Ik ben 22 en zit volgend jaar nog met een half been in het 1ste jaar bouw (kaho st lieven). Ik heb moeite om dingen te leren door achter mijn bureau te zitten, ik krijg daar het schijt van en vind het écht ni leuk.
Uw studeerlust is veel belangrijker, iets wat ik ni echt heb - ik leer graag bij, maar niet op zo een passieve manier

werken doe ik graag (de jobkes die ik al gehad heb) dus ik wil ffs da diplomake, het werk dat mij dan in het vooruitzicht ligt spreekt mij wél zeer aan.