Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cyc1oon zei:![]()
Mensen die in IQ tests geloven zijn gewoon goedgelovige naïeve mensen. Kheb zelf nog nooit een IQ test gedaan, dus ik zeg dit niet omdat ik op een IQ test laag gescoord heb ofzo![]()
snake_880 zei:Die online tests zijn zever.
ik heb http://www.testmijniq.nl/ eens gedaan en kwam uit op 102. Bovengemiddeld slim volgens de website.
pittig detail. Ik heb willekeurig alles ingevuld zonder te lezen en dus gewoon wat bolletjes aangeklikt.
De opeenvolgende klassen van IQ-waarden worden wel benoemd met de volgende termen:
* >130 Hoogbegaafd
* 121-130 Begaafd
* 111-120 Boven gemiddeld
* 90-110 Gemiddeld
* 80-89 Beneden gemiddeld
* 70-79 Zwakbegaafd
* 50-69 Lichte verstandelijke beperking
* 35-49 Matige verstandelijke beperking
* 20-34 Ernstige verstandelijke beperking
* < 20 Diepe verstandelijke beperking
Kapoen zei:Vertel dat eens aan mogelijke werkgevers die dergelijke testen afnemen in het kader van solicitaties. Ik heb zelf al dergelijke testen moeten doorlopen bij bepaalde bedrijven.

Cyc1oon zei:Mja die tests waren mss toegespitst op het bedrijf zelf? Dat heb ik ook al vakeer gehoord dat bepaalde bedrijven u eerst tests laten afleggen, maar die zullen niet zomaar willekeurig opgesteld zijn vermoed ik![]()

balbe zei:www.mensa.be
21 november toelatingstests in ekeren (40 km van st-niklaas)
25€ voor een iq test, gratis herkansing na 1 jaar
moet nog gaan voor m'n herkansing![]()
, dus direct lid 
Ironpole zei:Ik heb m'n IQ laten testen bij 't CLB toen ik ongeveer 8 jaar was en dat waren toch héél andere oefeningen dan zo'n internet tests. Je moest dan bvb met je vinger door een doolhof gaan en wanneer je 1 keer een foute gang in ging moest je stoppen, als je het einde vond werd er een steeds moeilijker doolhof voorgelegd. Voor de rest waren er ook algemene kennis vragen waarvan ik er mij nog eentje van herinner: "Hoe noemt het jong van een paard?" Het duurde ook wel een tijd, zo'n test (en geen 5 minuutjes op het internet).
Ironpole zei:"Hoe noemt het jong van een paard?"
Ironpole zei:Ik heb m'n IQ laten testen bij 't CLB toen ik ongeveer 8 jaar was en dat waren toch héél andere oefeningen dan zo'n internet tests. Je moest dan bvb met je vinger door een doolhof gaan en wanneer je 1 keer een foute gang in ging moest je stoppen, als je het einde vond werd er een steeds moeilijker doolhof voorgelegd. Voor de rest waren er ook algemene kennis vragen waarvan ik er mij nog eentje van herinner: "Hoe noemt het jong van een paard?" Het duurde ook wel een tijd, zo'n test (en geen 5 minuutjes op het internet).
Ironpole zei:"Hoe noemt het jong van een paard?" .
q-ball_NBK zei:paard
Het jong van een paard is toch ook een paard?

boogje zei:Kijk, zoiets snap ik dus niet. Stel dat je als 8-jarige dat niet weet, maar later als 20-jarige dan wel, dan heb je een hoger IQ plots? Kan toch niet dacht ik?
Ironpole zei:Het antwoord was veulen.![]()
Hellrabbit zei:Los van het feit dat ge daar groot gelijk hebt: uw IQ stijgt weldegelijk met de leeftijd. Je kan moeilijk beweren dat uw analytisch denkvermogen nu even groot is als 10-15 jaar terug?
