BloodSeaker zei:
indi is binnenkort toch gedaan, dus wa maakt het uit
ja, nie
weer zo iemand die dadelijk richting last forum page springt en maar post...
Wordt INDI nu Telenet?
Ja. Medio2008 zal Telenet alle tv-activiteiten en klanten overnemen van INDI. De INDI-diensten blijven tot dan gewaarborgd voor huidige en toekomstige INDI klanten.
Is mijn INDI-box nu waardeloos?
Neen. De hoogtechnologische INDI HD-receiver en HD-recorder blijven, ook na de overstap naar Telenet in de markt en volledig compatibel. INDI klanten met een INDI HD-recorder of HD-receiver zullen dus geen nieuwe box moeten kopen. Wie nu een nieuwe INDI HD-box koopt, kan die ook na de overstap gewoon verder gebruiken. Ook de Nokia en Samsung-boxen blijven operationeel.
Blijft het INDI-aanbod?
Ja. Het huidige digitale tv- en Hoge Defintie tv-aanbod van INDI zal behouden blijven voor de INDI klanten.
Gaan INDI-klanten hiervan nadelige effecten ondervinden?
Neen. Integendeel. Vanaf medio 2008 zullen INDI klanten ook kunnen genieten van interactieve diensten als Net Gemist, iwatch, C-more alsook het meespelen en meestemmen met programma's. Het digitale en HDTV-aanbod van INDI zal behouden blijven voor de INDI-klanten. Het volledige INDI-team blijft alle diensten, service en ondersteuning verlenen tot het overstapmoment naar Telenet medio 2008.
Kan ik nu beter wachten om een INDI-box te kopen?
Neen. Wie nu een nieuwe INDI HD-box koopt, kan die ook na de overstap gewoon verder gebruiken.
Blijft de superieure kwaliteit van het kabelnetwerk van INDI behouden?
Ja. Het huidige principe-akkoord voorziet dat de zuivere kabelmaatschappijen eigenaar blijven van het kabelnet. Zij zullen in de toekomst, via hun bestaande personeel en structuur (Infrax, Integan en PBE) blijven instaan voor het beheer, onderhoud, uitbreiding en de opwaardering van het netwerk.
Kan ik als INDI-klant nu al toegang krijgen tot interactieve toepassingen?
Neen, u zal moeten wachten tot de volledige overdracht medio 2008 is gebeurd.