Archief - IndiTv <-> Digitale TV van telenet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mythe

Legacy Member
Eerst wachten tot de boxen op zijn punt staan. En dan overschakelen naar HD TV :p.

Lon$daLe

Legacy Member
huidige indi boxen staan redelijk op punt , om nie te zeggen 350% tov belgacom of telenet boxen

BloodSeaker

Legacy Member
indi is binnenkort toch gedaan, dus wa maakt het uit :p

ja, nie

Lon$daLe

Legacy Member
BloodSeaker zei:
indi is binnenkort toch gedaan, dus wa maakt het uit :p

ja, nie

weer zo iemand die dadelijk richting last forum page springt en maar post...

Wordt INDI nu Telenet?
Ja. Medio2008 zal Telenet alle tv-activiteiten en klanten overnemen van INDI. De INDI-diensten blijven tot dan gewaarborgd voor huidige en toekomstige INDI klanten.


Is mijn INDI-box nu waardeloos?
Neen. De hoogtechnologische INDI HD-receiver en HD-recorder blijven, ook na de overstap naar Telenet in de markt en volledig compatibel. INDI klanten met een INDI HD-recorder of HD-receiver zullen dus geen nieuwe box moeten kopen. Wie nu een nieuwe INDI HD-box koopt, kan die ook na de overstap gewoon verder gebruiken. Ook de Nokia en Samsung-boxen blijven operationeel.


Blijft het INDI-aanbod?
Ja. Het huidige digitale tv- en Hoge Defintie tv-aanbod van INDI zal behouden blijven voor de INDI klanten.


Gaan INDI-klanten hiervan nadelige effecten ondervinden?
Neen. Integendeel. Vanaf medio 2008 zullen INDI klanten ook kunnen genieten van interactieve diensten als Net Gemist, iwatch, C-more alsook het meespelen en meestemmen met programma's. Het digitale en HDTV-aanbod van INDI zal behouden blijven voor de INDI-klanten. Het volledige INDI-team blijft alle diensten, service en ondersteuning verlenen tot het overstapmoment naar Telenet medio 2008.


Kan ik nu beter wachten om een INDI-box te kopen?
Neen. Wie nu een nieuwe INDI HD-box koopt, kan die ook na de overstap gewoon verder gebruiken.


Blijft de superieure kwaliteit van het kabelnetwerk van INDI behouden?
Ja. Het huidige principe-akkoord voorziet dat de zuivere kabelmaatschappijen eigenaar blijven van het kabelnet. Zij zullen in de toekomst, via hun bestaande personeel en structuur (Infrax, Integan en PBE) blijven instaan voor het beheer, onderhoud, uitbreiding en de opwaardering van het netwerk.


Kan ik als INDI-klant nu al toegang krijgen tot interactieve toepassingen?
Neen, u zal moeten wachten tot de volledige overdracht medio 2008 is gebeurd.

whacker

Legacy Member
Kan INDI eerst nog rap is ne kabel tot bij mij thuis leggen? Dan ben ik direct ook van die skynet af :)

TitaTovenaartje

Legacy Member
Kan ik nu nog indi aanvragen???
tegen 1 feb ga ik naar mijn app verhuizen
wil graag digitale tv, maar als het door telenet overgenomen gaat worden wil ik het nit
belgacom komt erin

Japser

Legacy Member
TitaTovenaartje zei:
Kan ik nu nog indi aanvragen???
tegen 1 feb ga ik naar mijn app verhuizen
wil graag digitale tv, maar als het door telenet overgenomen gaat worden wil ik het nit
belgacom komt erin

voor tv zijde beter af bij telenet ze :)

Die ADSL lijnen kunne da ni trekken (tenzij ge op een nieuw VDSL lijntje zit) en belgacom tv ga alleen samen me een adsl abbo bij hun dachtik

TitaTovenaartje

Legacy Member
bedoeling was ADSL (belgacom, omdat we die krijgen van het werk (&#8364;40))
En dan Inditv, maar nu dat telenet gaat worden weet ik het niet meer
daarom dat ik mss nu snel wou aanvragen. Dan heb ik mss nog indi ipv telenet

Lon$daLe

Legacy Member
mannen , Indi blijft gewoon , lees mn post een paar posts boven die van pentiumz

het netwerk en al blijft van de kabelmaatschappijen , Telenet neemt gwn over qua functies en officiele statements

of je nu indi neemt of wnnr telenet er komt , het blijft indi , telenet zal gwn functies aanbieden die van telenet digital tv komen en mss de facturen sturen ipv Infrax of wat je ook hebt maar meer niet

Osis1984

Legacy Member
Ben van plan een Indi recorder aan te schaffen één dezer dagen. Heb wel een paar vraagjes.

1.Als je gewoon het basispakket van zenders neemt, dan heb je toch geen kosten per maand of vergis ik mij hierin?
2.Zouden er nog speciale promoties komen in de soldenmaanden ?

JelleMees

Legacy Member
Osis1984 zei:
Ben van plan een Indi recorder aan te schaffen één dezer dagen. Heb wel een paar vraagjes.

1.Als je gewoon het basispakket van zenders neemt, dan heb je toch geen kosten per maand of vergis ik mij hierin?
2.Zouden er nog speciale promoties komen in de soldenmaanden ?

1. Nope, je betaald alleen 100 euro voor de digitale ontvanger.
2. Ik betwijfel het.

Osis1984

Legacy Member
JelleMees zei:
1. Nope, je betaald alleen 100 euro voor de digitale ontvanger.
2. Ik betwijfel het.

100€ ? is de digitale receiver niet 229€ en de recorder 369€ ?

JelleMees

Legacy Member
Osis1984 zei:
100€ ? is de digitale receiver niet 229€ en de recorder 369€ ?

Bij Indi kost zo'n kasje maar 100 euro, allé, dat is wat ik er voor betaald heb.
En bij de recorder heb ik 100 euro minder moeten betalen omdat ik al Indi klant was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan