Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
switchblade zei:was koppelverkoop in belgië niet verboden?![]()
Bigbuddha zei:A) Nog steeds verboden
virtualdude zei:via een bepaalde clausule is dit niet verboden

in het kort is het een ontsnappingsclausule voor tijdelijke maatregelen.Bigbuddha zei:Allez, laat maar eens zien welke clausule dan.
Jedi M.S. zei:Kheb een vraagje ivm met digitale tv, indi in mijn geval:
Wij hebben kabeldistributie op 4 tv's in ons huis (wordt gesplitst met een splitter). Maar kan ik die HD recorder aansluiten op een gesplitste distributiekabel of moet die rechtstreeks op de kabel aangesloten zijn die binnenkomt in huis ?
Want een analoog signaal kunde splitsen, maar ik kan me niet inbeelden dat dat digitaal signaal nog door de kabel gaat nadat hij gesplitst is![]()
. Hoe lang zitten ze in de VS wel al niet uit te zenden in HD?
De onwetende mens denkt natuurlijk dan dat we enorm goed bezig zijn qua technologie é.blacky zei:Ik hoop voor u dat je een full hd lcd hebt gekocht en geen hd ready![]()
Lon$daLe zei:zo reclame is ook gebaseerd op de belgische markt he , zeker geen wereldverkondiging
Ge zou telenet er gewoon mee voor het gerecht moeten duwen voor hun reclame's. Ik heb de laatste tijd nog geen enkele reclame gezien waarin ze eens niet logen.Careless zei:Full HD is overrated. Ik durf te wedden dat je van op een normale kijkafstand op een 32" tv (wat eigenlijk de standaard voor de meesten is) niet eens het verschil tussen HD ready en Full HD gaat zien.
Lord Kveldulv zei:Bwa. Ik heb een HD ready 42" plasma en een maat van mij heeft een full HD 42" plasma. Het verschil zie je wel. Maar de zijne kost €1000 meer. En dat verschil is mij geen €1000 waard.
Maar was het eigenlijk niet zo dat als de HD uitzendingen beginnen bij Telenet dat dit de eerste jaren en voor de meeste zenders slechts in 720p zou zijn? Maw HD ready is perfect geschikt.
.Careless zei:Ik had het over 32", niet 42". Natuurlijk zie je bij 42" het verschil.
