Archief - IndiTv <-> Digitale TV van telenet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skoebiedoe

Legacy Member
GaMe® zei:
Bij indi heb je nu Dischovery HD gratis tot 1 januari.
Weet nu niet meer precies op welk kanaal, maar ga eens naar één druk dan naar beneden op je remote. Dan moet je daarop komen.


Bij mij komt die juist achter national geographic hd. ;)

Toeriest

Legacy Member
ey,

een vraagske over telenet digitale televisie.
Overlaatst hebben ze gebelt naar hier met de aanbieding gratis digicorder + gratis activatie.
Hoort aansluiting hier dan ook bij? En zijn de abonnementskosten nu lager dan als ge zonder digitale tv werkt?

momenteel hebben wij hier dus gewoon telenet internet/telefonie aansluiting, meer niet.

Kan iemand hier meer informatie over geven?

virtualdude

Legacy Member
Toeriest zei:
ey,


Hoort aansluiting hier dan ook bij?
Uw aansluitingis gratis. Enkel de activatie is soms betalend. (afhankelijk vanactie of niet)

En zijn de abonnementskosten nu lager dan als ge zonder digitale tv werkt?
btw daalt van 21% naar 12%
het daalt een beetje dus

Najdo

Legacy Member
GaMe® zei:
Bij indi heb je nu Dischovery HD gratis tot 1 januari.
Weet nu niet meer precies op welk kanaal, maar ga eens naar één druk dan naar beneden op je remote. Dan moet je daarop komen.


Maak dan nu kennis met Discovery HD, en kijk gratis naar deze documentairezender van 1 oktober tot en met 31 december 2007.
U heeft hiervoor enkel een HD-receiver of HD-recorder nodig.

Ontdek Discovery HD op kanaal 213

Lord Seth

Legacy Member
Ja, daaaaaar gaaaaaat zuuuh, 't is was te mooi he, en ze doen het weer. Nu voor 38 jaar (h)

Lon$daLe

Legacy Member
wa betekent da bericht voor huidige klanten van INDI , blijft da nu op zen eigen bestaan en de facturen van infrax komen of worden we gwn overgedragen op telenet die dingen als net gemist en al hebben maar dat dan op hun beurt weer niet overdragen op indi maar wel doodleuk telenet digital tv door de kabel komen pompen?

JelleMees

Legacy Member
Lon$daLe zei:
wa betekent da bericht voor huidige klanten van INDI , blijft da nu op zen eigen bestaan en de facturen van infrax komen of worden we gwn overgedragen op telenet die dingen als net gemist en al hebben maar dat dan op hun beurt weer niet overdragen op indi maar wel doodleuk telenet digital tv door de kabel komen pompen?

Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar de Indi en de Telenet interface is op verschillende plaatsen zo goed als identiek. Ik denk niet dat wij ( Indi klanten ) buiten gelijkenissen van de interface niets zullen merken van de samenwerking.

whacker

Legacy Member
Da's helemaal geen "concurrentie" (ge kon het al moeilijk zo noemen) meer nu?

Lord Seth

Legacy Member
Welke veranderingen? Bij TN Digi TV betaal je meer jaarlijkse bijdrage. +- 110 EUR bij Indi tgo +-135 EUR bij TN. Wat nog meer is, Indi klanten hebben meer zenders in het basispakket, omdat ze op de indi kabel meer plaats hebben, het is ook moderner dan de Telenet-kabel. Verschillen? Pas maar op, het slechtste wat kan gebeuren, is dat alles wordt overgenomen door Telenet: duurder, minder zenders, technologische achterstand. Het beste dat er kan gebeuren, is dat je verder vaart onder Telenet-bezit. Dus geen +15% op de jaarlijkse factuur en al je zenders kun je behouden.
Laten we het beste hopen, want Telenet zei een jaar geleden ook dat de UPC-abonnementen nog jaren konden doorgaan, en dat er geen veranderingen op til waren.

JelleMees

Legacy Member
Lord Seth zei:
Welke veranderingen? Bij TN Digi TV betaal je meer jaarlijkse bijdrage. +- 110 EUR bij Indi tgo +-135 EUR bij TN. Wat nog meer is, Indi klanten hebben meer zenders in het basispakket, omdat ze op de indi kabel meer plaats hebben, het is ook moderner dan de Telenet-kabel. Verschillen? Pas maar op, het slechtste wat kan gebeuren, is dat alles wordt overgenomen door Telenet: duurder, minder zenders, technologische achterstand. Het beste dat er kan gebeuren, is dat je verder vaart onder Telenet-bezit. Dus geen +15% op de jaarlijkse factuur en al je zenders kun je behouden.
Laten we het beste hopen, want Telenet zei een jaar geleden ook dat de UPC-abonnementen nog jaren konden doorgaan, en dat er geen veranderingen op til waren.

Telenet heeft nog nooit, zolang het bestaat, bestaande services duurder gemaakt en/of bestaande services weggenomen bij bestaande klanten.

De allereerste Indi klanten hebben bijvoorbeeld 3 porno-zenders omdat deze vroeger in het abonnement van Indi zaten. Nu moet je daar nog eens 10 euro extra betalen, maar de oude klanten mogen de pornozenders houden gratis en voor niets.

Zo gaat het waarscheinlijk ook zijn in de toekomst, bestaande Indiklanten missen niets en zullen niet meer moeten betalen.

Skoebiedoe

Legacy Member
Telenet zal vanaf dan instaan voor de integrale dienstverlening aan de klanten voor alle TV-, internet- en telefonie diensten via de kabel. De INDI diensten blijven gewaarborgd voor huidige en toekomstige klanten.



Staat er toch in dacht ik. ;)

Lord Seth

Legacy Member
Ja, zoals in mijn bericht staat, het laatste lijntje :) Ik herhaal niet graag wat maar 2 berichtjes boven staat.

Telenet heeft dat niet bij bestaande klanten gedaan, dat zeg ik ook niet,wel bij klanten die ze overgenomen hebben.
UPC is daar het perfecte voorbeeld van.

GaMe®

Legacy Member
't is toch niet waar zeker .. :s
Ik was juist zo content da Telenet niets te zeggen had hier in Limburg op digitaal vlak. Nu nemen ze heel de nest over.
Dat wordt dus extra betalen voor al die prullekes aan Telenet met hun geldklopperij.

Lon$daLe

Legacy Member
als telenet alles overneemt en ons cmore en al wilt opduwen en interactiviteit kan da goe zijn da wij ne nieuw box moeten aangezien we "de rode knop" missen , of ziek het verkeerd?

khoop eig da ze de pakketten en al met rust laten en gwn de facturatie en helpdesk etc op zich nemen , kheb indi mega aan 25 &#8364; de maand en heb nie veel zin da dat 40 &#8364; de maand of whatever wordt

pinow

Legacy Member
Lon$daLe zei:
als telenet alles overneemt en ons cmore en al wilt opduwen en interactiviteit kan da goe zijn da wij ne nieuw box moeten aangezien we "de rode knop" missen , of ziek het verkeerd?

khoop eig da ze de pakketten en al met rust laten en gwn de facturatie en helpdesk etc op zich nemen , kheb indi mega aan 25 € de maand en heb nie veel zin da dat 40 € de maand of whatever wordt
Idd, dat ze er mee hun pollen vanaf blijven.. :tongue:

gerco

Legacy Member
Lon$daLe zei:
als telenet alles overneemt en ons cmore en al wilt opduwen en interactiviteit kan da goe zijn da wij ne nieuw box moeten aangezien we "de rode knop" missen , of ziek het verkeerd?

In't nieuws zeiden ze dat je zowiezo een digibox of digicorder moet kopen omdat Telenet de basiszenders ook al codeerd en deze kunnen alleen gelezen worden door den Digibox en Digicorder. Waar je bij Indi eender welke digitale decoder kon kopen.

Lon$daLe

Legacy Member
kheb ne HD recorder van indi... kga gene nieuwe full pot betalen als telenet overneemt ze

feral

Legacy Member
Lon$daLe zei:
kheb ne HD recorder van indi... kga gene nieuwe full pot betalen als telenet overneemt ze

abbo wordt gewoon overgezet

en gratis activatie kosten !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan