Archief - IndiTv <-> Digitale TV van telenet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lon$daLe

Legacy Member
ja ,maar brengt telenet al zijn diensten richting indi of gaan ze gwn de nieuwe bigboss aka facturatie/helpdienst spelen?

JelleMees

Legacy Member
Lon$daLe zei:
ja ,maar brengt telenet al zijn diensten richting indi of gaan ze gwn de nieuwe bigboss aka facturatie/helpdienst spelen?

Nogmaals, voor bestaande Indi klanten verandert er niets. Vergelijk het met AMD die ATI overneemt :D

Lord Seth

Legacy Member
Op korte termijn verandert er niets, op lange termijn is er niets bekend.

byter

Legacy Member
ik verwacht iig een stijging van het analoge kabelabonnement .. :\

saavres

Legacy Member
byterage zei:
ik verwacht iig een stijging van het analoge kabelabonnement .. :\
idd ik denk dit ook. Ze zullen de mensen daardoor bijna verplichten om digitale televisie te nemen. Pff kvinnet echt dom dat telenet heel da netwerk overneemt. Waar is de overheid naar toe om dat tegen te houden? Aja just. We hebben geen regering...

Komaan mensen denk nauw nie dat er niets ga veranderen. Mss het komende jaar nie. Maar wacht maar af binnen een jaar.

whacker

Legacy Member
Uit het persbericht: "In de loop van 2008 zal het iDTV platform van Telenet overal in Vlaanderen beschikbaar zijn."
Erm, NEE!
In Wemmel bijvoorbeeld niet.

KN-StrideR

Legacy Member
JelleMees zei:
Telenet heeft nog nooit, zolang het bestaat, bestaande services duurder gemaakt en/of bestaande services weggenomen bij bestaande klanten.

Toch wel hoor... internet-abbo is enkele jaren geleden met een paar procenten naar boven gegaan. VOOR IEDEREEN.

BuZzZeR

Legacy Member
JelleMees zei:
Telenet heeft nog nooit, zolang het bestaat, bestaande services duurder gemaakt en/of bestaande services weggenomen bij bestaande klanten.


en dan nog, dan doen ze het op een subtielere manier zoals nu met hun HD crap. nog es instalatie kost , nog es themapaketten en een nieuwe digicorder.
dat noem ik ook de mensen verplichten ipv service geven..

ge zult wel zien dat ze u in de zak gaan zetten :p

mythe

Legacy Member
En gaat Telenet dan eigenlijk HDTV hebben? Nudat ze het overnemen?

Yan

Legacy Member
mythe zei:
En gaat Telenet dan eigenlijk HDTV hebben? Nudat ze het overnemen?

Ja ik heb vandaag een brief gekregen om over te stappen naar HDTV met Telenet (omdat ik van de eerste Digital TV klanten ben).

Lon$daLe

Legacy Member
Lord Seth zei:
TN lanceert HD overal in Vlaanderen, in december.

mogen ze eerst een deftig boxke releasen ipv die crashende bucht op scart :')

digitale tv in je huiskamer ! ( met ne scart :doc: )

whacker

Legacy Member
Lord Seth zei:
TN lanceert HD overal in Vlaanderen, in december.
Klopt NIET want ze hebben de kabel niet in Wemmel en Drogenbos.
Wijle "krijgen" Coditel (ik dus Belgacom TV).

Avenger 2.0

Legacy Member
Hoe zit dat eigenlijk met bestaande digitale klanten. Krijgen die een nieuwe box?

no_way2go

Legacy Member
telenet kennende enkel via een 'goedkope' upgrade van +&#8364;100

JelleMees

Legacy Member
Jullie hebben geen recht op klagen. Mijn oma wist zelfs dat er in 2007 HD digirecorders gingen uitkomen ( ze is lid van zo'n computerclubje ) dus iedereen die een telenet digirecorder heeft aangekocht, en nu klaagt over de meerprijs van een HD-digirecorder, heeft gewoon geen recht op klagen.

Ik oktober 2006 heeft Indi aangekondigt dat ze in 2007 HD gaan uitzenden en verkopen, dus als je na oktober 2006 een telenet of ADSL box gekocht hebt, dan moet je niet boos zijn omdat jij niet op de hoogte was van de announcement.

Lord Seth

Legacy Member
whacker zei:
Klopt NIET want ze hebben de kabel niet in Wemmel en Drogenbos.
Wijle "krijgen" Coditel (ik dus Belgacom TV).
Ja, dat zijn van die probleem gemeenten zeker... Reken maar dat ik juist ben.

whacker

Legacy Member
Probleem gemeenten? Faciliteitengemeente ja, maar probleemgemeente?
JelleMees: Ik "klaag" niet, ik heb het gewoon altijd onnozel gevonden. Ik heb trouwens Belgacom TV maar da's ook met SCART en zelfs geen HD dusja.

Lord Seth

Legacy Member
Jellemees, toevallig heeft IEDEREEN recht op klagen, of jij dat nu wilt of niet. Daar zeg je het ook, ze was lid van een computerclubje. Niet iedereen is lid van een computerclubje. Wij hebben een jaartje geleden een Digicorder aangeschaft, hebben wij nu geen reden tot klagen? Want ik wist van geen HD televisie bij Telenet hoor :)
Mss jij wel, maar de meeste niet (lees 99,99** %)

Ik mis de relevantie tussen Indi's HD recorder en BGC decoder? Je vergelijkt appelen met peren, moesten de mensen ondertussen kloppen op hun kind ofzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan