Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lon$daLe zei:ja ,maar brengt telenet al zijn diensten richting indi of gaan ze gwn de nieuwe bigboss aka facturatie/helpdienst spelen?

idd ik denk dit ook. Ze zullen de mensen daardoor bijna verplichten om digitale televisie te nemen. Pff kvinnet echt dom dat telenet heel da netwerk overneemt. Waar is de overheid naar toe om dat tegen te houden? Aja just. We hebben geen regering...byterage zei:ik verwacht iig een stijging van het analoge kabelabonnement .. :\
JelleMees zei:Telenet heeft nog nooit, zolang het bestaat, bestaande services duurder gemaakt en/of bestaande services weggenomen bij bestaande klanten.
JelleMees zei:Telenet heeft nog nooit, zolang het bestaat, bestaande services duurder gemaakt en/of bestaande services weggenomen bij bestaande klanten.

mythe zei:En gaat Telenet dan eigenlijk HDTV hebben? Nudat ze het overnemen?
mythe zei:En gaat Telenet dan eigenlijk HDTV hebben? Nudat ze het overnemen?
Lord Seth zei:TN lanceert HD overal in Vlaanderen, in december.
Klopt NIET want ze hebben de kabel niet in Wemmel en Drogenbos.Lord Seth zei:TN lanceert HD overal in Vlaanderen, in december.
2ndedLon$daLe zei:mogen ze eerst een deftig boxke releasen ipv die crashende bucht op scart :')
digitale tv in je huiskamer ! ( met ne scart :doc: )
Ja, dat zijn van die probleem gemeenten zeker... Reken maar dat ik juist ben.whacker zei:Klopt NIET want ze hebben de kabel niet in Wemmel en Drogenbos.
Wijle "krijgen" Coditel (ik dus Belgacom TV).
